Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-11-2021 13:27:00 |
Składania : | 15-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-12-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zapytanie ofertowe z opcją zawarcia umowy
na realizację zadań wynikających z „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Giżycka w 2022r.”, dotyczących zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2022 roku
Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia. Złożenie oferty nie rodzi po stronie Oferenta roszczenia o zawarcie umowy.
I. Zamawiający: Gmina Miejska Giżycko, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, NIP 845 19 51 457
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021r poz. 1129 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 tys. zł (art.2, ust.1 pkt. 1).
Działając w oparciu o Zarządzenie Nr 569/2021 Burmistrza Miasta Giżycka z dnia 22 marca 2021r. w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Giżycku oraz zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Giżycku, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto stanowiącym załącznik do zarządzenia,
zapraszam do złożenia pisemnej oferty na realizację zadań wynikających z „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Giżycka w 2022r.”, dotyczących zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2022 roku.
III. Przedmiot zamówienia
Realizacja zadań wynikających z „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta Giżycka w 2022r.”, dotyczących zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych na terenie Gminy Miejskiej Giżycko (granice administracyjne miasta Giżycka) oraz pasach dróg powiatowych w Giżycku, z udziałem zwierząt bezdomnych oraz gospodarskich w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2022 roku.
IV. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
a)dojazd na miejsce zdarzenia, schwytanie/zabranie oraz transport zwierzęcia do miejsca świadczenia usług weterynaryjnych,
b)całodobowa opieka lekarsko-weterynaryjna (w tym dokarmianie) obejmująca diagnostykę, leczenie i hospitalizację, w tym: leczenie podstawowe, przeprowadzenie zabiegu chirurgicznego, opiekę pooperacyjną lub hospitalizację, eutanazję zwierzęcia.
c)utylizacja zwłok zwierzęcych w zależności od ich wagi:
V. Wymagane dokumenty przy składaniu oferty.
1. Wypełniony formularz cenowy na platformie zakupowej – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Dokument (kopia) potwierdzający prowadzenie działalności.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Uzupełniony i podpisany projekt umowy wraz z załącznikami - stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
VI. Kryterium
Cena będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za usługę objętą zamówieniem, podaną przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
VII. Termin realizacji zamówienia.
Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r.
Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Ewa Unrug-Wiszowaty, tel. (87) 7324 144, adres email: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl.
VIII. Termin składania ofert.
Termin składania ofert upływa 15 grudnia 2021 rok godz. 10.00.
Załączniki:
1. Formularz oferty cenowej – załącznik nr 1
2. Projekt umowy - załącznik nr 2
3. Dokument potwierdzający prowadzenie działalności w wymaganym zakresie.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty