Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-11-2021 13:17:00 |
Składania : | 02-12-2021 08:00:00 |
Otwarcia : | 02-12-2021 08:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup technicznych środków materiałowych (tśm) do zabezpieczenia działalności warsztatów”- sprzęt informatyczny.
Postępowanie dotyczy zamówienia z dziedziny obronności i bezpieczeństwa.
Zamówienie podzielone jest na części: a). Część I - Techniczne środki materiałowe do sprzętu komputerowego.
b). Część II - Techniczne środki materiałowe inne - do pozostałego sprzętu wojskowego remontowanego w warsztatach technicznych.
Zamawiający dopuszcza składanie przez Oferentów ofert częściowych.
Oferta w danej części, musi być kompletna.
Proszę podać w ofercie termin gwarancji w miesiącach: np. 36 miesięcy, 24 miesiące,12 miesięcy.
Planowany termin realizacji: część I i II do 10 tygodni, lecz nie później niż do dnia 30.09.2022 r.
Termin płatności: przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
W załączeniu:
- formularz cenowy część I,
- formularz cenowy część II,
- załącznik RODO.
Zapraszamy do złożenia ofert w celu oszacowania wartości zamówienia poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty