Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-11-2021 09:56:00 |
Składania : | 10-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-12-2021 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
w sprawie
Przeglądy i naprawy osuszaczy adsorpcyjnych
1. Informacja dotycząca zamówienia
Przedmiotem
zapytania ofertowego jest wyłonienie wykonawcy, który przeprowadzi przeglądy
osuszaczy sprężonego powietrza medycznego zlokalizowanych w maszynowniach
w budynkach M-V, M-IX, T-IX oraz M-II. Zamówienie dotyczy również świadczenia
rocznej usługi serwisowej w postaci dokonywania napraw i usuwania awarii w
urządzeniach.
Szczegółowy zakres został wyszczególniony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1.
2. Termin wykonania zadania
Zamawiający przewiduje przegląd każdego osuszacza w okresie do 42 dni od daty zawarcia umowy. Wykonanie zadania napraw, Zamawiający przewiduje w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, chyba że wcześniej został wyczerpany jej zakres finansowy.
3. Warunki płatności
Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej w oparciu o protokół odbioru.
4. Kwalifikacje Wykonawcy
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1. Posiadają udokumentowane kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem ekonomicznym, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia i nie znajdują się w stanie likwidacji lub upadłości.
Wykonawca wraz z ofertą składa
następujące kserokopie poświadczone za zgodność
z oryginałem:
a) Aktualne zaświadczenie o rejestracji firmy (np. KRS, CEIDG);
b) Referencje z ostatnich 5 lat, minimum 2 zamówienia na wykonanie robót odpowiadające swoim rodzajem pracą stanowiącym przedmiot niniejszego zapytania ofertowego (urządzenia sprężonego powietrza/sprężarki/osuszacze);
c) Dokumenty potwierdzające aktualne kwalifikację i uprawnienia.
Przez udokumentowane kwalifikacje i uprawnienia należy rozumieć:
a) posiadanie aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne (Grupa 2) - wymagany pkt. 7 Sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych.
Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną lub więcej osób w przypadku posiadania przez nią/nie kilku rodzajów wymaganych uprawnień.
5. Warunki zgłaszania ofert i zasady udzielania zamówienia
1) Numer ogłoszenia: TTG.2232.51.21
2) Data zamieszczenia: 26.11.2021 r.
3) Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków.
4) Miejsce składania ofert:
W siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80, 31-202 Kraków w Pawilonie A-V na Dziennik Podawczy do dnia 10.12.2021 r. do godz.10:00. Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i zostaną zwrócone Wykonawcy.
5) Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie ofert nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
6) Warunki zgłaszania ofert:
§ Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić,
§ Oferta zawiera datę końcową związania ofertą, nie krótszą niż 3 tygodnie od daty złożenia oferty,
§ Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, opatrzoną pieczęcią/podpisem w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postepowania wskazanym w zaproszeniu do składania ofert:
„Ogłoszenie nr TTG.2232.51.21 Przeglądy i naprawy osuszaczy adsorpcyjnych”
7) Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji.
8) Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy, której wzór jest załącznikiem do niniejszego postępowania.
9) Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
10) Ofertę przedstawić w formie
uzupełnionego formularza cenowego. Wartości należy podać
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Kryteria oceny ofert
1) Zamawiający dokonując wyboru ofert, może pominąć oferty, co do których uznaje, że zawierają rażąco niską cenę. W przypadku gdy Zamawiający ma podejrzenie, że zaproponowana cena jest rażąco niska, może wystąpić do oferenta z wnioskiem o złożenie wyjaśnień odnośnie zaproponowanej ceny.
2) Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę. W szczególności, Zamawiający nie dokonuje wyboru oferty, jeżeli:
a) Oferta z najkorzystniejszą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
b) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub wykonanie zadania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
3) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych poniżej. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska maksymalną ocenę punktową (Wmax) wg poniższego wzoru:
W = C + R + T
gdzie:
A. Kryterium - cena [C]:
C = (R1 x Cmin)/Cb
gdzie:
Cmin – cena oferty najtańszej
Cb – cena oferty badanej
R1 – znaczenie procentowe kryterium cena
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium : 60 punktów.
B. Kryterium - czas reakcji przystąpienia do naprawy [R]:
Przez czas reakcji rozumie się okres, od momentu przesłania zgłoszenia w formie elektronicznej (e-mail) o awarii do Wykonawcy, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostyczno-naprawczych przez Wykonawcę.
Punkty za czas reakcji przystąpienia do naprawy Wykonawca otrzyma w następujący sposób:
- do 6 godzin – 20 pkt.
- od 7 godzin do 12 godzin – 10 pkt.
- od 13 godzin do 2 dni – 0 pkt.
Zamawiający żąda pod rygorem odrzucenia oferty, określenia czasu reakcji przystąpienia do naprawy poprzez wpisanie deklarowanego czasu reakcji przystąpienia do naprawy. Zaoferowanie czasu reakcji przystąpienia do naprawy powyżej 2 dni spowoduje odrzucenie oferty.
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium: 20 punktów.
C. Kryterium - termin realizacji zamówienia [T]:
W przypadku zaoferowania terminu realizacji zamówienia [T] Wykonawca otrzymuje następującą liczbę punktów:
- do 14 dni – 20 pkt.
- od 15 dni do 28 dni – 10 pkt.
- od 29 dni do 42 dni – 0 pkt.
Zamawiający żąda pod rygorem odrzucenia oferty, określenia terminu realizacji zamówienia poprzez wpisanie deklarowanego terminu realizacji zamówienia. Zaoferowanie terminu realizacji zamówienia powyżej 42 dni spowoduje odrzucenie oferty.
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium: 20 punktów.
4)
Informacje
o wybranej ofercie Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej
(w odpowiedniej zakładce) tj. http://www.szpitaljp2.krakow.pl
oraz na https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaljp2
5) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
6) W przypadku nie wybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
7. Dodatkowe informację
Wszelkie informacje odnośnie zapytania ofertowego (w tym ustalenie terminu wizji lokalnej) można uzyskać w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie lub mailowo.
Przemysław Skowroński
tel. (12) 614-32-99, 504-299-367
e-mail: p.skowronski@szpitaljp2.krakow.pl
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz cenowy
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Komunikaty