Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-11-2021 14:13:00 |
Składania : | 09-12-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 09-12-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Dział Zaopatrzenia i Logistyki działający przy Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie zaprasza do składania ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny dotyczący:
Obsługę / naprawę pojazdów Zamawiającego
PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem postępowania ofertowego jest jest świadczenie usług polegających na obsłudze/naprawie pojazdów
Zamawiającego w zakresie określonym w Załączniku nr 4 do niniejszej
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce świadczenia usługi winno być zlokalizowane
w odległości do 15 km (odległość
wyrażona w pełnych kilometrach mierzona po utwardzonej drodze publicznej) od
siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Częstochowie
ul. Jaskrowska 14/20.
2. Zakres
obsług/napraw pojazdów o którym mowa w pkt 1 może być rozszerzony o niezbędne
obsługi i naprawy (usunięcie wykrytych
usterek) pod warunkiem akceptacji ich zakresu i ceny przez Zamawiającego. Dodatkowe
obsługi i naprawy winny być osobno fakturowane.
3.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zaplanowanej obsługi/naprawy, ujętej w
Załączniku nr 4 gdy :
-
pojazd został wycofany z eksploatacji lub sprzedany
- zakres
zaplanowanej obsługi/naprawy został już wykonany z powodu wystąpienia awarii samochodu
4.
Szczegółowy opis sposobu wykonywania Zamówienia
został określony w Załączniku nr 3
do niniejszej Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia – Wzór Umowy.
Postępowanie prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane.
Postepowanie prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
W przypadku
pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
1. Ryszard Chmielarz e-mail rchmielarz@pwik.czest.pl lub pod nr tel. 34-3773-230
2. Tadeusz Koch e-mail tkoch@pwik.czest.pl lub pod nr tel. 34-3773-170
- związanych z
obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że
oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest
wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty