Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 15/BZP/2021 Dostawa laptopów, urządzenia wielofunkcyjnego, skanera oraz notatników elektronicznych w ramach Zadania MEiN Słowniki Społeczne

Termin:
Zamieszczenia : 24-11-2021 17:10:00
Składania : 02-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 02-12-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogloszenie_o_zamowieniu_2021BZP 0028294201.pdf pdf 164.3 2021-11-24 17:10:00 Postępowanie
SWZ_tryb_podstawowy_bez_negocjacji_15_BZP_2021.pdf pdf 924.75 2021-11-24 17:10:00 Postępowanie
Zalacznik_1A_do_SWZ_SOPZ_czesc_1.pdf pdf 724.23 2021-11-24 17:10:00 Postępowanie
Zalacznik_1B_do_SWZ_SOPZ_czesc_2.pdf pdf 649.78 2021-11-24 17:10:00 Postępowanie
Zalacznik_1C_do_SWZ_SOPZ_czesc_3.pdf pdf 644.09 2021-11-24 17:10:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_1_do_SWZ_FO.docx docx 59.92 2021-11-24 17:10:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_2_do _SWZ_PPU.pdf pdf 668.21 2021-11-24 17:10:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_4A_i_4B_zestawienie_wyniki_CPU_GPU.zip zip 12242.12 2021-11-24 17:10:00 Postępowanie
Załącznik_nr_3_do_SWZ.zip zip 26.11 2021-11-24 17:10:00 Postępowanie
informacja_z_otwarcia_ofert_15_BZP_2021_02122021.pdf pdf 334.39 2021-12-02 10:53:52 Publiczna wiadomość
informacja_o_uniewaznieniu_postepowania_15_BZP_2021_czesc_nr_1_2_zamowienia_02122021.pdf pdf 455.55 2021-12-02 13:56:47 Publiczna wiadomość
wyniki_15_BZP_2021_część_3_02122021.pdf pdf 426.35 2021-12-02 14:06:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-02 14:06 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie działając zgodnie z dyspozycją art. 253 ust. 2 ustawy Pzp przesyła (publikuje) w załączniku informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 3 zamówienia (notatniki elektroniczne).

wyniki_15_BZP_2021_c [...].pdf

2021-12-02 13:56 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie działając zgodnie z dyspozycją art. 260 ust. 2 ustawy Pzp przekazuje (publikuje) w załączniku informację o unieważnieniu postępowania w zakresie części nr 1 i 2 zamówienia.

informacja_o_uniewaz [...].pdf

2021-12-02 10:53 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych niniejszym w załączeniu udostępnia (publikuje) informację o nazwach/ imionach i nazwiskach oraz siedzibach/ miejscach prowadzonej działalności gospodarczej/ miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz cenach zawartych w ofertach.

informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-12-02 10:04 Ewelina Granat Sprostowanie do komunikatu z godz. 10:00: Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie działając zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: w części nr 1 zamówienia - 29882,33 zł brutto, w części nr 2 zamówienia - 8930,83 zł brutto, w części nr 3 zamówienia - 8856,93 zł brutto.
2021-12-02 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie działając zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: w części nr 1 zamówienia - 24 294,58 zł brutto, w części nr 2 zamówienia - 7 260,83 zł brutto, w części nr 3 zamówienia - 8 856,93 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 326