Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.182.2021.TM "Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń monitoringu wizyjnego w Urzędzie Miejskim w Barczewie"

Termin:
Zamieszczenia : 24-11-2021 14:41:00
Składania : 29-11-2021 10:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Znak sprawy: BI.271.182.2021.TM

                                                

Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

 1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890

Telefon: (89) 514 84 39,

Adres e – mail: tomasz.michalowski@barczewo.pl

Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700 – 1500


Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1   Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń monitoringu wizyjnego w Urzędzie Miejskim w Barczewie.

2.2    Zamówienie obejmuje:

1) Zakup, dostawę, montaż i konfigurację dwóch stacji roboczych do obsługi rejestratora monitoringu wizyjnego. Posiadany model rejestratora przez Zamawiającego – DS-9664NI-8I Hikvision. Stacja robocza wyposażona w dwa monitory 4K min. 42 cale, uchwyty do podwieszania monitorów na ścianie, mysz ( liczba przycisków min 6, rozdzielczość min 4000 dpi, interfejs 2,4 GHz, USB) i klawiaturę. Parametry techniczne stacji pozwalające na płynne przeglądanie podglądu z kamer w czasie rzeczywistym jak i odtwarzanie nagrań. Stacja wyposażona w oprogramowanie systemowe kompatybilne z pozostałym sprzętem i oprogramowaniem Zamawiającego ( np. WINDOWS 10 PRO).

2) Stację nr 1 należy zamontować w Urzędzie Miejskim w Barczewie ( pokój Straży Miejskiej rys. A2 – oznaczony na rysunku, jako pokój nr 4), w którym znajduje się rejestrator.

3) Stacja nr 2 należy zamontować w Komisariacie Policji w Barczewie ul. Grunwaldzka 9. Do komisariatu doprowadzony jest światłowód ( ciemne włókno), który połączony jest z serwerownią w Urzędzie Miejskim ( oznaczenie na rys A2- jako pokój o pow. 4,5 m2).

4)  W ramach zadania należy dostarczyć 20 kamer zewnętrznych IP z licencjami minimum 5 MPx takich jak kamery posiadane przez Zamawiającego tj. Hikvision DS.-2CD2T55FWD-I5 lub równoważnych współpracujących z rejestratorem Zamawiającego model DS.-9664NI-i8, kompatybilnych z system monitoringu wizyjnego ( cały system monitoringu wizyjnego miasta bazuje na ww. kamerach Hikvision). Wraz z kamerami należy dostarczyć uchwyty nasłupowe (min. fi 80 max fi 150 mm słupa).

5) W ramach zamówienia dostarczyć i zamontować w rejestratorze DS-9664NI-8I dyski SATA 10TB – 7 sztuk oraz 1 dysk pojemności 10 TB eSATA.

2.3 Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe (tzn. wyprodukowane nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem do Zamawiającego) oraz by nie były używane. Wraz ze sprzętem dostarczyć należy oświadczenie potwierdzające datę produkcji urządzeń.

2.4 W ofercie powinny być umieszczone szczegółowe konfiguracje oferowanych urządzeń (identyfikatory katalogowe, opisy itp.), pozwalające na jednoznaczną ich identyfikację jakościową i ilościową.

2.5  Po zakończeniu montażu urządzeń Wykonawca winien zapewnić pełną kompatybilność z istniejącym systemem monitoringu oraz wdrożenia nowych urządzeń w taki sposób, iż konfiguracja wszystkich nowo zainstalowanych urządzeń będzie wzajemna i bezkonfliktowa z wykorzystaniem wszystkich cech użytkowych oraz włączeniem ich do systemu.

2.6    Oferent nie ma obowiązku załączania kosztorysu ofertowego przy składaniu oferty z ceną ryczałtową na realizację zadania.

2.7     Wycena przedmiotu zamówienia musi objąć koszt wykonania wszystkich prac, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców koszt ubezpieczenia, należne podatki oraz koszt elementów zamówienia w tym niezbędne licencje i oprogramowania urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a niepozostających trwale po zakończeniu dostawy, montażu.

2.8     Przedmiot  zamówienia  będzie  realizowany  zgodnie  z  ofertą  Wykonawcy.

2.9 Wymagania ogólne

1. Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe (tzn. wyprodukowane nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem do Zamawiającego) oraz by nie były używane. Wraz ze sprzętem dostarczyć należy oświadczenie potwierdzające datę produkcji urządzeń.

2. W ofercie powinny być umieszczone szczegółowe konfiguracje oferowanych urządzeń (identyfikatory katalogowe, opisy itp.), pozwalające na jednoznaczną ich identyfikację jakościową i ilościową.

3.     Po zakończeniu montażu urządzeń Wykonawca winien zapewnić pełną kompatybilność z istniejącym systemem monitoringu oraz wdrożenia nowych urządzeń w taki sposób, iż konfiguracja wszystkich nowo zainstalowanych urządzeń będzie wzajemna i bezkonfliktowa z wykorzystaniem wszystkich cech użytkowych oraz włączeniem ich do systemu.

4.     Oferent nie ma obowiązku załączania kosztorysu ofertowego przy składaniu oferty z ceną ryczałtową na realizację zadania.

5.      Wycena przedmiotu zamówienia musi objąć koszt wykonania wszystkich prac, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców koszt ubezpieczenia, należne podatki oraz koszt elementów zamówienia w tym niezbędne licencje i oprogramowania urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a niepozostających trwale
po zakończeniu dostawy, montażu.

6.     Udzielenie gwarancji i rękojmi na zakres zadań objęty przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy.

7.     Zamawiający określa następujące warunki napraw w okresie gwarancyjnym:

         - Podjęcie napraw w ciągu 48 godzin od daty zgłoszenia

     - gwarancja obejmuje wszystkie czynności od demontażu niesprawnego sprzętu przez Wykonawcę do ponownego montażu go po naprawie.

          - Naprawy sprzętu realizowane będą maksymalnie w ciągu 40 dni od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego.

       - Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 5 dni Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na czas usunięcia awarii sprzętu zastępczego (nie gorszego - min. o tych samych parametrach, który został zareklamowany).

 

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 

    Przedmiot zamówienia należy dostarczyć i dokonać jego montażu i konfiguracji w terminie do 20 grudnia 2021 r.


4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

4.1 Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

4.2 W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

 

5. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

 

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2;

2) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

    Termin składania ofert upływa w dniu 29.11.2021 r. godz. 1030

 

9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

 

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.05.2021 z dnia 04.01.2021 r.

1)   Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)   Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)   Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)   Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 210.37 2021-11-24 14:41:00 Postępowanie
A-2.pdf pdf 1014.92 2021-11-24 14:41:00 Postępowanie
Zał. 1 wzór umowy.pdf pdf 379.26 2021-11-24 14:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie.doc doc 28 2021-11-24 14:41:00 Kryterium
Pytanie i odpowiedź.pdf pdf 343.43 2021-11-26 08:59:17 Publiczna wiadomość
Pytanie i odpowiedź 2.pdf pdf 315.13 2021-11-26 12:51:01 Publiczna wiadomość
Pytanie i odpowiedź 3.pdf pdf 284.77 2021-11-26 12:51:01 Publiczna wiadomość
Pytanie i odpowiedź 4.pdf pdf 268.41 2021-11-26 12:51:01 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 283.96 2021-11-29 15:21:13 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 344.77 2021-12-01 14:28:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-01 14:28 Edyta Olszewska ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-11-29 15:21 Edyta Olszewska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-11-26 12:51 Edyta Olszewska Szanowni Państwo, w związku z pytaniami, które wpłynęły w dniu 26.11.2021, w załączeniu przekazuję odpowiedzi na zadane pytania.

Pytanie i odpowiedź [...].pdf

Pytanie i odpowiedź [...].pdf

Pytanie i odpowiedź [...].pdf

2021-11-26 08:59 Edyta Olszewska Szanowni Państwo, w związku z pytaniami, które wpłynęły w dniu 25.11.2021, w załączeniu przekazuję odpowiedzi na zadane pytania.

Pytanie i odpowiedź. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 "Zakup, dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń monitoringu wizyjnego w Urzędzie Miejskim w Barczewie" Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń monitoringu wizyjnego w Urzędzie Miejskim w Barczewie. W cenie oferty proszę uwzględnić wszystkie koszty wykonania zamówienia. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 20 grudnia 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki udziału w postępowaniu - Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Ośw [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 322