Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PO.244.65.2021 Kompleksowe sprzątanie budynku i pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu na rok 2022

Termin:
Zamieszczenia : 24-11-2021 08:29:00
Składania : 30-11-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Proszę o dokładne zapoznanie się z opisem przedmiotu zamówienia (plik: "opz") w celu przygotowania oferty zawierającej wszystkie koszty potrzebne do realizacji zamówienia.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


„Złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Powiatowy Urzędzie Pracy w Jarosławiu – nie rodzi skutków w postaci zawarcia umowy.”

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opz.docx docx 14.43 2021-11-24 08:29:00 Postępowanie
umowa_projekt.pdf pdf 439.97 2021-11-24 08:29:00 Postępowanie
ZalNr1_do_umowy.pdf pdf 403.12 2021-11-24 08:29:00 Postępowanie
info_o_wyborze.pdf pdf 439.59 2021-12-07 10:46:12 Publiczna wiadomość
info_o_wyborze_skan.pdf pdf 24.03 2021-12-07 10:46:12 Publiczna wiadomość
info_o_uniewaznieniu.pdf pdf 411.01 2021-12-09 14:04:58 Publiczna wiadomość
info_o_uniewaznieniu_skan.pdf pdf 16.01 2021-12-09 14:04:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-09 14:04 Marcin Soja Przesyłamy informację o unieważnieniu czynności wyboru oferty oraz unieważnieniu prowadzonego postępowania. W załączeniu pełna treść informacji.

info_o_uniewaznieniu [...].pdf

info_o_uniewaznieniu [...].pdf

2021-12-07 10:46 Marcin Soja W związku z zakończonymi czynnościami badania ofert, w załączeniu przesyłam informację z wyboru oferty najkorzystniejszej.

info_o_wyborze.pdf

info_o_wyborze_skan. [...].pdf

2021-11-29 12:34 Marcin Soja w nawiązaniu do pytania: Proszę o sprecyzowanie czy na platformie zakupowej w wierszu cena netto/JM Wykonawca ma wpisać wartość netto za 1 miesiąc usługi czy za 12 miesięcy usługi?
odpowiadamy: cena w formularzu aktywnym na platformie powinna obejmować 1 usługę tj. cały okres świadczenia usługi = 12 miesięcy
2021-11-25 13:33 Marcin Soja W nawiązaniu do pytań: Proszę o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
1. Jaki jest jednostronny metraż okien w poszczególnych budynkach?
2. Jaki jest dokładny metraż poszczególnych budynków?
3. Jaka ilość trawnika podlega usłudze koszenia?
4. Ile osób aktualnie wykonuje usługę sprzątania?
Odpowiadamy:
Ad. 1. mniej więcej 150m2
Ad. 2. 1072,70m2 Słowackiego; 100m2 Poniatowskiego; 70m2 Archiwum
Ad. 3. w obrębie budynku jest 7 krzewów wokół których należy przycinać trawę, jest tego niewiele może 2m2
Ad. 4. 5 osób
2021-11-25 11:33 Marcin Soja W związku z pytaniem: "Proszę o podanie ilości pracowników zatrudnionych w PUP Jarosław oraz oddzielnie średnią ilość dzienną klientów odwiedzających urząd. Dane są potrzebne w celu oszacowania ilości potrzebnych środków higienicznych"
udzielamy odpowiedzi: w PUP zatrudnionych jest 88 + 6 osób na stażu, dziennie obsługujemy około 50-60 osób (bezrobotnych i pracodawców) - na przestrzeni mieniąca jest to mocno zróżnicowane tj. największy ruch jest na początku i końcu mc, w środku miesiąca "ruch" jest mniejszy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sprzątanie budynku i pomieszczeń PUP na rok 2022 cena zawiera wszystkie koszty określone w opisie przedmiotu zamówienie (OPZ) 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3581 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Wynagrodzenie płatne w cyklu miesięcznym. Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Okres 1.01-31.12.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty wyposażenia pracowników w odzież ochronną, środki do czyszczenia i inne zgodnie z opisem wskazanym w OPZ, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 354