Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: A-ZP.143.2021.AS Dostawa tonerów i tuszy oryginalnych oraz tonerów zamiennych dla Uniwersytetu Szczecińskiego

Anna Karska-Zdziebko
Uniwersytet Szczeciński
Termin:
Zamieszczenia : 24-11-2021 08:20:00
Składania : 08-12-2021 09:30:00
Otwarcia : 08-12-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ Tusze i tonery podpisany.pdf pdf 805.55 2021-11-24 08:20:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 105.47 2021-11-24 08:20:00 Postępowanie
Zał. 1 - Formularz oferta.doc doc 2016.5 2021-11-24 08:20:00 Postępowanie
3. formularz cen jednostkowych 1a zadanie 1.xlsx xlsx 39.18 2021-11-24 08:20:00 Postępowanie
3. formularz cen jednostkowych 1b zadanie 2.xlsx xlsx 18.83 2021-11-24 08:20:00 Postępowanie
Zał. 2 - oświadczenie wstepny_125u1 wariant 1.doc doc 3967.5 2021-11-24 08:20:00 Postępowanie
Zał. 2 - oświadczenie wstepny_125u1 wariant 2.doc doc 3968.5 2021-11-24 08:20:00 Postępowanie
Zał. 3 - oświadczenie o aktualnosci informacji.doc doc 1998.5 2021-11-24 08:20:00 Postępowanie
3. formularz cen jednostkowych 1a zadanie 1 ZMIENIONY.xlsx xlsx 39.26 2021-11-30 14:40:47 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 143 Tusze (003).pdf pdf 279.18 2021-11-30 14:40:47 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.04 2021-11-30 14:40:47 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert A-ZP.381.143.2021.AS.pdf pdf 249.5 2021-12-08 13:45:53 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz 2 podpisana.pdf pdf 281.53 2021-12-20 11:36:25 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz 1.pdf pdf 260.16 2021-12-17 18:00:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-20 11:36 Anna Stokowiec Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 2 - tonery zamienne

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-17 18:00 Anna Stokowiec Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 1 - tonery i tusze oryginalne

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-08 13:45 Krystyna Obecna informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-12-08 09:30 Anna Karska-Zdziebko Zamawiający zaprasza na otwarcie ofert o godzinie 10.00 w dniu 8.12.2021 r.

Join Zoom Meeting
https://zoom.us/j/96929894917?pwd=aDNrdWFiL2FXWVVJYTd3cHVKSW9jZz09

Meeting ID: 969 2989 4917
Passcode: sqJj1J
2021-12-08 09:30 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
zadanie numer 1: 405 100,00 zł
zadanie numer 2: 24 700,00 zł
2021-11-30 14:40 Anna Stokowiec Odpowiedź na pytania do Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z nowym formularzem cen jednostkowych 1a.

3. formularz cen jed [...].xlsx

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 622