Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rir.271.48.2021 Usługa organizacji wspólnego szkolenia dla dzieci ”Pierwsza pomoc/działania praktyczne” w projekcie pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strengthening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.

Iwona Karczewska
Gmina Dobrzyniewo Duże
Termin:
Zamieszczenia : 23-11-2021 15:05:00
Składania : 02-12-2021 16:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 85-742-81-55

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Dobrzyniewo Duże, 23 listopada 2021 r.

Rir.271.48.2021

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi organizacji wspólnego szkolenia dla dzieci ”Pierwsza pomoc/działania praktyczne” realizowanego w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” o nr LT-PL-5R-348 (ang. Strengthening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.

I.                   Nazwa i adres Zamawiającego:

Zamawiający:

Gmina Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25

16-002 Dobrzyniewo Duże


Sprawę prowadzi:

Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże

tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147

i.karczewska@dobrzyniewo.pl,

https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo


II.            Tryb udzielenia zamówienia:

Zapytanie ofertowe przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Nr 52/2020 z dnia 31.12.2020 r., rozdział IX dotyczący szczegółowej procedury udzielenia zamówienia publicznego w trybie procedury uproszczonej.

III.            Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji wspólnego szkolenia dla dzieci ”Pierwsza pomoc/działania praktyczne” w projekcie pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strengthening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.


W trakcie zajęć praktycznych uczestnicy poznają zasady bezpieczeństwa oraz udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien mieć na względzie wszelkie zasady związane z organizacją tego typu wydarzeń, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.


W ramach organizacji szkolenia Wykonawca będzie odpowiedzialny za:

1)      Zapewnienie miejsca realizacji usługi wraz z jego aranżacją i pełnym wyposażeniem oraz zapewnienie trenera prowadzącego zajęcia;

2)      Zapewnienie cateringu – serwisu gastronomicznego;

3)      Zapewnienie noclegu uczestnikom szkolenia;

4)      Zapewnienie tłumaczenia w trakcie szkolenia.


Podstawowe założenia:

1)      Przewidywana data szkolenia: 17 grudnia 2021 r. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na obecną sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i zagrożeniem chorobą COVID-19, a co za tym idzie możliwym zamknięciem granic oraz zakazem wjazdu na teren Rzeczypospolitej Polskiej obywateli państw sąsiadujących, a w szczególnych przypadkach, po uzyskaniu zgody na wjazd w związku z możliwą kwarantanną, może on ulec przesunięciu co Wykonawca winien mieć na uwadze;

2)      Ilość osób uczestniczących w szkoleniu: 50 osób.

3)      Lokalizacja w granicach administracyjnych województwa podlaskiego, preferowany teren powiatu białostockiego;

4)      Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godz.);

5)      Język: język polski oraz język litewski;

6)      Uczestnicy szkolenia:

a.       25 uczestników z Litwy (20 dzieci, 3 opiekunów, 2 przedstawicieli Beneficjenta),

b.       25 uczestników z Polski (20 dzieci, 3 opiekunów, 2 przedstawicieli Lidera);

7)      Zarys planowanego programu szkolenia:

a.       9:30 – 13:30 – Wspólne szkolenie „Pierwsza pomoc/działania praktyczne” – cz. I,

b.       13:30 – 14:30 – Lunch,

c.       14:30 – 18:30 – Wspólne szkolenie „Pierwsza pomoc/działania praktyczne” – cz. II,

d.       19:00 – Kolacja

Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia czasu szkolenia, jak również zmiany długości poszczególnych punktów programu.

Ad. 1) Zapewnienie miejsca realizacji usługi:

Wykonawca zapewni miejsce realizacji szkolenia według następującej specyfikacji:

a)       lokalizacja – w granicach administracyjnych województwa podlaskiego (preferowane na terenie powiatu białostockiego),

b)      powierzchnia dostosowana do liczby uczestników (50 osób), w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, z zapewnionym pełnym wyposażeniem oraz jego aranżacją na potrzeby szkolenia a także z nieograniczonym i bezpłatnym dostępem do pomieszczeń sanitarnych,

c)       materiały/pomoce do ćwiczeń dla każdego z uczestników,

d)      trener prowadzący szkolenie.


Ad. 2) Zapewnienie cateringu – serwisu gastronomicznego:

Wykonawca zapewni pełną obsługę cateringową podczas szkolenia dla zaplanowanej liczby uczestników. Dopuszcza się możliwość zmiany poszczególnych artykułów spożywczych, po przedstawieniu propozycji zmian i uzyskaniu zgody Zamawiającego - w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

a)      Poczęstunek w trakcie szkolenia – w dniu i miejscu realizacji szkolenia dla 50 uczestników z uwzględnieniem menu dostosowanego do wieku uczestników tj. poczęstunek dla dzieci, herbata, kawa dla opiekunów.

b)      Lunch – w dniu i miejscu realizacji szkolenia, w wydzielonym dla uczestników miejscu. Wykonawca zapewni obiad dla przewidzianej liczby uczestników – 50 osób, z uwzględnieniem menu dostosowanego do wieku uczestników tj. menu dla dzieci. Minimum: danie ciepłe, zimne i ciepłe napoje.

c)       Kolacja – w miejscu noclegu uczestników. Wykonawca zapewni kolację wyłącznie dla uczestników korzystających z noclegu – 25 osób, z uwzględnieniem menu dostosowanego do wieku uczestników tj. menu dla dzieci. Minimum: danie ciepłe, wędlina, ser, ciepłe i zimne napoje, deser.

Najpóźniej 1 dzień przed szkoleniem, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu menu do zatwierdzenia.

Wykonawca odpowiada za przygotowanie i dostarczenie wszystkim uczestnikom z Litwy zestawu przekąsek na czas ich podróży powrotnej w dniu 18.12.2021.

Ad. 3)  Zapewnienie noclegu uczestnikom szkolenia - W ramach realizacji usługi Wykonawca dodatkowo zapewni nocleg ze śniadaniem dla 25 uczestników z 17 na 18 grudnia 2021 - hotel/pensjonat/ ośrodek wypoczynkowy o standardzie min. 3* w pokojach jednoosobowych. Miejsce realizacji zadania musi spełniać kryterium dostępności, zgodnie ze „Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020”, które stanowią załącznik nr 2 do „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” - w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.


Ad. 4)  Zapewnienie tłumaczenia w trakcie szkolenia – tłumaczenia konsekutywne z języka polskiego na język litewki oraz z języka litewskiego na język polski (1 dzień, 8 godzin).


Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:

a.       Zorganizować i przeprowadzić szkolenie zgodnie z opracowanym programem, ustalonym i zaakceptowanym uprzednio z Zamawiającym.

b.    Zapewnić udział przedstawiciela Wykonawcy, odpowiedzialnego za sprawy organizacyjne, będącego w stałym i bezpośrednim kontakcie z Zamawiającym przez cały czas trwania szkolenia.

Wykonawca zobowiązany jest trwale oznakować wszystkie elementy/materiały, pomoce itp. znakami graficznymi i napisami wynikającymi z wytycznych dla Beneficjentów wskazanych w dokumencie: „Brand book of the Interreg V-A Lithuania – Poland cooperation programme”, dostępnym na stronie internetowej: http://lietuva-polska.eu/pl/wdra_anie/promocja.html, w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy.


IV.            Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Warunkiem przystąpienia Wykonawcy do złożenia oferty jest posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wpis do ewidencji na wykonywanie działalności gospodarczej a także zezwolenie oraz koncesja w przypadku, gdy jest to wymagane.
  2. Wykonawca winien posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji tego typu zadań. Wykonawca zgodnie załącznikiem nr 1 do oferty winien wykazać się doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu co najmniej 3 warsztatów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 30 osób w okresie ostatnich 5 lat. Na potwierdzenie poprawnej realizacji ww. usług Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą referencji, bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (z podaniem danych dotyczących okresu realizacji danej usługi oraz liczby uczestników).
  3. Wykonawca winien posiadać potencjał techniczny lub zawodowy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, oraz zobowiążą się do realizacji przedmiotu zamówienia w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Potwierdzenie spełnienia warunków wskazanych w pkt. 3 nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym zgodnie z Załącznikiem nr 1.


V.            Dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy:

1.       Wypełniona i podpisana oferta.

2.       Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane potwierdzające realizację co najmniej 3 warsztatów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 30 osób w okresie ostatnich 5 lat.

VI.            Warunki dotyczące płatności:

1.       Zapłata wynagrodzenia za wykonane przez Wykonawcę czynności nastąpi na podstawie dostarczonej faktury oraz końcowego protokołu odbioru zrealizowanej usługi. Warunkiem uznania wykonania przedmiotu zamówienia będzie dostarczenie kompletu dokumentacji, w tym listy obecności, zdjęć, potwierdzeń otrzymania materiałów i noclegu.

2.       Termin płatności za fakturę końcową wynosi 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury wraz z kompletem dokumentów, o których mowa powyżej. 

3.       Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie płatne przelewem na jego rachunek w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego kompletnej faktury odpowiadającej właściwej części zamówienia. Faktury wystawione będą na:

Nabywca: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, NIP 9661844107, REGON 050659250.

Odbiorca: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże

4.       Zamawiający zastrzega sobie możliwość stosowania mechanizmu podzielonej płatności w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług. Wykonawca oświadcza, iż rachunek bankowy podany w fakturze VAT należy do Wykonawcy. Wykonawca oświadcza iż został dla niego utworzony wydzielony rachunek VAT dla celów prowadzonej działalności gospodarczej.

VII.            Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:


1)      cena ofertowa brutto:

Kryterium oceny

Waga punktowa kryterium

Cena brutto oferty

70


2)      doświadczenie w realizacji warsztatów/szkoleń/spotkań:

Kryterium oceny

Waga punktowa kryterium

organizacja i prowadzenie co najmniej 3 warsztatów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 30 osób w okresie ostatnich 5 lat

10

organizacja i prowadzenie co najmniej 4 warsztatów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 30 osób w okresie ostatnich 5 lat

20

organizacja i prowadzenie co najmniej 5 warsztatów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 30 osób w okresie ostatnich 5 lat

30


Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.


VIII.            Sposób przygotowania oferty:

1.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo, w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu (pod nazwą postępowania wskazaną w tytule niniejszego zapytania ofertowego).

2.       Formularz oferty wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej. Złożenie więcej niż jednej oferty zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

3.       Oferta i/lub załączniki winne być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wskazaną/e we właściwym rejestrze lub posiadającą/e odpowiednie umocowanie (dokument potwierdzający umocowanie).

4.       Oferta i/lub załączniki powinna być sporządzone w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej w formacie danych: .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .doc; .docx i podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca sporządzenie dokumentu elektronicznego w postaci .pdf.

5.       Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem postaci elektronicznej.

6.       Oferta nie może być złożona za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego.

7.       Ofertę należy złożyć do dnia: 02.12.2021 r., do godziny 16:00.

8.       Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy zakupowej:

         1)         wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl firmy Open Nexus Sp. z o.o. dla Użytkowników (Wykonawców);

         2)         Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w zapytaniu ofertowym jest możliwe bez posiadania konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie Zakupowej może za jej pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Wykonawca niezalogowany nie może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania oferty należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta, które służy pomocą techniczną od godziny 7:00 do godziny 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Na Platformie Zakupowej w zakładce „Instrukcje dla wykonawców” opisana jest szczegółowa procedura zmiany i wycofania oferty. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;

         3)         Na stronie Platformy zakupowej znajduje się Instrukcja dla Wykonawców;

         4)         W przypadku pytań dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy zakupowej, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem adresu e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.


IX.            Informacje dodatkowe:

1.       Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu. Formularz „Wyślij wiadomość” służy do zadawania pytań Zamawiającemu oraz przesyłania dokumentów, o których uzupełnienie wezwał Wykonawcę Zamawiający.

2.       UWAGA: formularz „Wyślij wiadomość” służy wyłącznie do komunikacji, a nie do składania ofert. Składanie ofert musi odbywać się poprzez formularz ofertowy dostępny na stronie zapytania ofertowego, zgodnie z instrukcją zawartą w linku na stronie postępowania. Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.

3.       W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres: i.karczewska@dobrzyniewo.pl z zastrzeżeniem, że Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.

4.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści    zapytania ofertowego. Zamawiający może udzielić wyjaśnień, o ile uzna to za niezbędne i w takiej sytuacji zamieści je na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.

5.       Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie   wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieści na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

6.       Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

  

Pani Iwona Karczewska

Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25,16-002 Dobrzyniewo Duże

tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147

e-mail: i.karczewska@dobrzyniewo.pl

strona internetowa: www.dobrzyniewo.pl

profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo

godziny pracy: poniedziałek - piątek od 7:30 – 15:30

7.       Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.

8.       W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.

9.       Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od umowy o realizację przedmiotu niniejszego zaproszenia.

10.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy:

a.       Wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

b.       Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.

c.       Jeżeli Zamawiający uzna, że oferta, którą musiałby wybrać jako najkorzystniejszą nie gwarantuje uzyskania założonego efektu merytorycznego.

d.       Jeśli Zamawiający uzna, że udzielenie zamówienia w bieżącym postępowaniu nie doprowadzi do realizacji jego celu.

11.   Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania przyczyny. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.


X.            Informacje związane z ochroną danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 004.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1.       Administratorem danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta.

2.       Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym skontaktować się można pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu.

3.       Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. w oparciu o zgodę osoby, której dane dotyczą.

4.       Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest realizacja usługi organizacji wspólnego szkolenia dla dzieci ”Pierwsza pomoc/działania praktyczne” realizowanego w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strengthening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020 wraz z usługą tłumaczenia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

5.       Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.

6.       Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7.       Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa oraz na podstawie umów powierzenia danych Beneficjentowi – Gminie Dobrzyniewo Duże oraz Partnerom projektu.

8.       Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 31 sierpnia 2026 roku.

9.       Osoba, której dane osobowe dotyczą posiada:

a)       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;

b)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;

c)       na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

d)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;

10.   Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:

a)       w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)      prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;

c)       na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 litera b) i c) RODO.

11.   Podanie danych osobowych jest warunkiem złożenia skutecznej oferty, a ich niepodanie uniemożliwi wybór oferty.

12.   Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.


XI.            Załączniki: 

Integralną częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:

Załącznik 1: Formularz ofertowy

Załącznik 2: Wzór umowy

 

       Z up. WÓJTA GMINY

/-/ Iwona Karczewska

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 479.19 2021-11-23 15:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 287.36 2021-11-23 15:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 840.5 2021-11-23 15:05:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 245.09 2021-12-06 08:48:31 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty.pdf pdf 284.18 2021-12-06 10:54:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-06 10:54 Iwona Karczewska Informacja o wyborze oferty.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-06 08:48 Iwona Karczewska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa organizacji szkolenia Usługa organizacji wspólnego szkolenia dla dzieci ”Pierwsza pomoc/działania praktyczne” 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - For [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 doświadczenie w realizacji warsztatów/szkoleń/spotkań 30% organizacja i prowadzenie co najmniej 3 warsztatów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 30 osób w okresie ostatnich 5 lat (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 333