Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-11-2021 15:05:00 |
Składania : | 02-12-2021 16:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 85-742-81-55
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Dobrzyniewo Duże, 23
listopada 2021 r.
Rir.271.48.2021
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi organizacji wspólnego szkolenia dla dzieci ”Pierwsza pomoc/działania praktyczne” realizowanego w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” o nr LT-PL-5R-348 (ang. Strengthening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.
I.
Nazwa i adres
Zamawiającego:
Zamawiający:
Gmina Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25
16-002 Dobrzyniewo Duże
Sprawę prowadzi:
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. +48
85 7428155, fax +48 85 7197147
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
II.
Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zarządzenia Nr 52/2020 z dnia 31.12.2020 r., rozdział IX dotyczący szczegółowej procedury udzielenia zamówienia publicznego w trybie procedury uproszczonej.
III.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji wspólnego
szkolenia dla dzieci ”Pierwsza pomoc/działania praktyczne” w projekcie pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego
i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strengthening cooperation on
crisis management and security in the LTPL area), współfinansowany ze
środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA
Litwa – Polska 2014-2020.
W trakcie zajęć praktycznych uczestnicy poznają zasady bezpieczeństwa oraz udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien mieć na względzie wszelkie zasady związane z organizacją tego typu wydarzeń, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
W ramach organizacji szkolenia Wykonawca będzie odpowiedzialny za:
1) Zapewnienie miejsca realizacji usługi wraz z jego aranżacją i pełnym wyposażeniem
oraz zapewnienie trenera prowadzącego zajęcia;
2) Zapewnienie cateringu – serwisu gastronomicznego;
3) Zapewnienie noclegu uczestnikom szkolenia;
4) Zapewnienie tłumaczenia w trakcie szkolenia.
Podstawowe założenia:
1) Przewidywana data szkolenia: 17 grudnia 2021 r.
Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na obecną sytuację związaną z
rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i zagrożeniem chorobą COVID-19,
a co za tym idzie możliwym zamknięciem granic oraz zakazem wjazdu na teren Rzeczypospolitej
Polskiej obywateli państw sąsiadujących, a w szczególnych przypadkach, po
uzyskaniu zgody na wjazd w związku z możliwą kwarantanną, może on ulec
przesunięciu co Wykonawca winien mieć na uwadze;
2) Ilość osób uczestniczących w szkoleniu: 50 osób.
3) Lokalizacja w granicach administracyjnych województwa podlaskiego, preferowany
teren powiatu białostockiego;
4) Czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 godz.);
5) Język: język polski oraz język litewski;
6) Uczestnicy szkolenia:
a. 25 uczestników z Litwy (20 dzieci, 3 opiekunów, 2 przedstawicieli Beneficjenta),
b. 25 uczestników z Polski (20 dzieci, 3 opiekunów, 2 przedstawicieli
Lidera);
7) Zarys planowanego programu szkolenia:
a. 9:30 – 13:30 – Wspólne szkolenie „Pierwsza pomoc/działania praktyczne” –
cz. I,
b. 13:30 – 14:30 – Lunch,
c. 14:30 – 18:30 – Wspólne szkolenie „Pierwsza pomoc/działania praktyczne” –
cz. II,
d. 19:00 – Kolacja
Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia
lub wydłużenia czasu szkolenia, jak również zmiany długości poszczególnych
punktów programu.
Ad. 1) Zapewnienie miejsca realizacji
usługi:
Wykonawca zapewni miejsce realizacji szkolenia według następującej specyfikacji:
a) lokalizacja – w granicach administracyjnych województwa podlaskiego
(preferowane na terenie powiatu białostockiego),
b) powierzchnia dostosowana do liczby uczestników (50 osób), w ścisłym
reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych
ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, z
zapewnionym pełnym wyposażeniem oraz jego aranżacją na potrzeby szkolenia a
także z nieograniczonym i bezpłatnym dostępem do pomieszczeń sanitarnych,
c) materiały/pomoce do ćwiczeń dla każdego z uczestników,
d) trener prowadzący szkolenie.
Ad. 2) Zapewnienie cateringu – serwisu
gastronomicznego:
Wykonawca zapewni pełną obsługę cateringową podczas
szkolenia dla zaplanowanej liczby uczestników. Dopuszcza się możliwość zmiany poszczególnych
artykułów spożywczych, po przedstawieniu propozycji zmian i uzyskaniu zgody
Zamawiającego - w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie
z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia
Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń,
nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
a) Poczęstunek
w trakcie szkolenia – w dniu i miejscu realizacji szkolenia dla 50 uczestników z
uwzględnieniem menu dostosowanego do wieku uczestników tj. poczęstunek dla
dzieci, herbata, kawa dla opiekunów.
b) Lunch – w dniu i
miejscu realizacji szkolenia, w wydzielonym dla uczestników miejscu. Wykonawca
zapewni obiad dla przewidzianej liczby uczestników – 50 osób, z uwzględnieniem
menu dostosowanego do wieku uczestników tj. menu dla dzieci. Minimum: danie
ciepłe, zimne i ciepłe napoje.
c) Kolacja – w miejscu noclegu uczestników.
Wykonawca zapewni kolację wyłącznie dla uczestników korzystających z noclegu –
25 osób, z uwzględnieniem menu dostosowanego do wieku uczestników tj. menu dla
dzieci. Minimum: danie ciepłe, wędlina,
ser, ciepłe i zimne napoje, deser.
Najpóźniej 1 dzień przed szkoleniem, Wykonawca
przedłoży Zamawiającemu menu do zatwierdzenia.
Wykonawca odpowiada za przygotowanie i dostarczenie wszystkim uczestnikom z Litwy zestawu przekąsek na czas ich podróży powrotnej w dniu 18.12.2021.
Ad. 3) Zapewnienie
noclegu uczestnikom szkolenia - W ramach realizacji usługi Wykonawca
dodatkowo zapewni nocleg ze śniadaniem dla 25 uczestników z 17 na 18 grudnia 2021
- hotel/pensjonat/ ośrodek wypoczynkowy o standardzie min. 3* w pokojach
jednoosobowych. Miejsce realizacji zadania musi spełniać kryterium dostępności,
zgodnie ze „Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020”,
które stanowią załącznik nr 2 do „Wytycznych w zakresie realizacji zasady
równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z
niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach
funduszy unijnych na lata 2014-2020” - w ścisłym reżimie sanitarnym,
zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia
Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych
ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
Ad. 4) Zapewnienie tłumaczenia
w trakcie szkolenia – tłumaczenia konsekutywne z języka polskiego na język
litewki oraz z języka litewskiego na język polski (1 dzień, 8 godzin).
Ponadto Wykonawca
zobowiązany jest:
a. Zorganizować i przeprowadzić szkolenie zgodnie z opracowanym programem,
ustalonym i zaakceptowanym uprzednio z Zamawiającym.
b. Zapewnić udział przedstawiciela Wykonawcy, odpowiedzialnego za sprawy organizacyjne,
będącego w stałym i bezpośrednim kontakcie z Zamawiającym przez cały czas
trwania szkolenia.
Wykonawca zobowiązany
jest trwale oznakować wszystkie elementy/materiały, pomoce itp. znakami
graficznymi i napisami wynikającymi z wytycznych dla Beneficjentów wskazanych w
dokumencie: „Brand book of the Interreg
V-A Lithuania – Poland cooperation programme”, dostępnym na stronie
internetowej: http://lietuva-polska.eu/pl/wdra_anie/promocja.html,
w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji
zamówienia na wniosek Wykonawcy.
IV.
Warunki udziału w
postępowaniu:
V.
Dokumenty jakie powinni dostarczyć
Wykonawcy:
1.
Wypełniona i podpisana oferta.
2.
Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane potwierdzające realizację co
najmniej 3 warsztatów/szkoleń/spotkań dla co najmniej 30 osób w okresie ostatnich
5 lat.
VI.
Warunki dotyczące płatności:
1. Zapłata wynagrodzenia za wykonane przez Wykonawcę czynności nastąpi na podstawie
dostarczonej faktury oraz końcowego protokołu odbioru zrealizowanej usługi. Warunkiem uznania wykonania przedmiotu zamówienia będzie dostarczenie
kompletu dokumentacji, w tym listy obecności, zdjęć, potwierdzeń otrzymania
materiałów i noclegu.
2. Termin płatności za fakturę końcową wynosi 30 dni od dnia dostarczenia
Zamawiającemu faktury wraz z kompletem dokumentów, o których mowa powyżej.
3. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie płatne przelewem na jego
rachunek w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego kompletnej
faktury odpowiadającej właściwej części zamówienia. Faktury wystawione będą na:
Nabywca: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka
25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, NIP 9661844107, REGON 050659250.
Odbiorca: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002
Dobrzyniewo Duże
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość stosowania mechanizmu podzielonej
płatności w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług. Wykonawca oświadcza,
iż rachunek bankowy podany w fakturze VAT należy do Wykonawcy. Wykonawca
oświadcza iż został dla niego utworzony wydzielony rachunek VAT dla celów prowadzonej
działalności gospodarczej.
VII.
Kryteria oceny ofert i opis
sposobu przyznawania punktacji:
Przy wyborze najkorzystniejszej
oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa brutto:
Kryterium oceny |
Waga punktowa kryterium |
Cena brutto oferty |
70 |
2) doświadczenie w realizacji warsztatów/szkoleń/spotkań:
Kryterium oceny |
Waga punktowa kryterium |
organizacja i prowadzenie co najmniej 3 warsztatów/szkoleń/spotkań
dla co najmniej 30 osób w okresie ostatnich 5 lat |
10 |
organizacja i prowadzenie co najmniej 4 warsztatów/szkoleń/spotkań
dla co najmniej 30 osób w okresie ostatnich 5 lat |
20 |
organizacja i prowadzenie co najmniej 5 warsztatów/szkoleń/spotkań
dla co najmniej 30 osób w okresie ostatnich 5 lat |
30 |
Za ofertę
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę
punktów.
VIII.
Sposób przygotowania
oferty:
1.
Postępowanie
prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod
adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo,
w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu (pod nazwą postępowania wskazaną w
tytule niniejszego zapytania ofertowego).
2.
Formularz
oferty wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem
Platformy zakupowej. Złożenie więcej niż jednej oferty zamówienia spowoduje
odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
3.
Oferta
i/lub załączniki winne być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania
Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wskazaną/e we
właściwym rejestrze lub posiadającą/e odpowiednie umocowanie (dokument
potwierdzający umocowanie).
4.
Oferta
i/lub załączniki powinna być sporządzone w języku polskim, z zachowaniem formy
elektronicznej pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej w formacie
danych: .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .doc; .docx i podpisana elektronicznym
kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca sporządzenie dokumentu
elektronicznego w postaci .pdf.
5.
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem postaci
elektronicznej.
6.
Oferta
nie może być złożona za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego.
7.
Ofertę
należy złożyć do dnia: 02.12.2021 r., do godziny 16:00.
8.
Wymagania techniczne i organizacyjne związane z
wykorzystaniem Platformy zakupowej:
1)
wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz
odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z
Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo). Składając ofertę
Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej
platformazakupowa.pl firmy Open Nexus Sp. z o.o. dla Użytkowników (Wykonawców);
2)
Zamawiający informuje, że posiadanie konta na
Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w zapytaniu ofertowym jest
możliwe bez posiadania konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie
Zakupowej może za jej pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty.
Wykonawca niezalogowany nie może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania
oferty należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta, które służy pomocą
techniczną od godziny 7:00 do godziny 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem
telefonu 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Na Platformie Zakupowej
w zakładce „Instrukcje dla wykonawców” opisana jest szczegółowa procedura
zmiany i wycofania oferty. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca skutecznie
dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;
3)
Na stronie Platformy zakupowej znajduje się Instrukcja
dla Wykonawców;
4)
W przypadku pytań dotyczących funkcjonowania i
obsługi technicznej Platformy zakupowej, prosimy o skorzystanie z pomocy
Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z
procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w
godzinach od 7:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem
adresu e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
IX.
Informacje
dodatkowe:
1.
Komunikacja
między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość”
dostępnego na stronie internetowej profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo w zakładce dedykowanej zapytaniu
ofertowemu. Formularz „Wyślij wiadomość” służy do zadawania pytań
Zamawiającemu oraz przesyłania dokumentów, o których uzupełnienie wezwał Wykonawcę
Zamawiający.
2.
UWAGA:
formularz „Wyślij wiadomość” służy wyłącznie do komunikacji, a
nie do składania ofert. Składanie ofert musi odbywać się poprzez formularz ofertowy
dostępny na stronie zapytania ofertowego, zgodnie z instrukcją zawartą w linku
na stronie postępowania. Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za
pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego
zapytania ofertowego.
3.
W
sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub
niedziałania https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo Zamawiający może
również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na
adres: i.karczewska@dobrzyniewo.pl z zastrzeżeniem, że Ofertę Wykonawca może
złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z opisem w dziale
V niniejszego zapytania ofertowego.
4.
Wykonawca
może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści zapytania ofertowego. Zamawiający może udzielić
wyjaśnień, o ile uzna to za niezbędne i w takiej sytuacji zamieści je na stronie
internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania
ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.
5.
Informację
o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty
oraz zamieści na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona
jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający
wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
6. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Iwona Karczewska
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
ul.
Białostocka 25,16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. +48 85 7428155, fax
+48 85 7197147
e-mail: i.karczewska@dobrzyniewo.pl
strona
internetowa: www.dobrzyniewo.pl
profil
nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
godziny
pracy: poniedziałek - piątek od 7:30 – 15:30
7. Umowa zostanie zawarta
zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
8.
W toku oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert. Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w
terminie określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca,
którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od umowy o
realizację przedmiotu niniejszego zaproszenia.
10.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy:
a.
Wystąpi
istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć.
b.
Postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
c.
Jeżeli
Zamawiający uzna, że oferta, którą musiałby wybrać jako najkorzystniejszą nie
gwarantuje uzyskania założonego efektu merytorycznego.
d.
Jeśli
Zamawiający uzna, że udzielenie zamówienia w bieżącym postępowaniu nie doprowadzi
do realizacji jego celu.
11.
Zamawiający
zastrzega sobie również prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podawania
przyczyny. Wykonawcy
nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.
X.
Informacje związane z
ochroną danych osobowych:
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 004.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje,
że:
1. Administratorem
danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy
ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta.
2. Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym skontaktować się można
pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu.
3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. w oparciu
o zgodę osoby, której dane dotyczą.
4. Państwa
dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego, którego
przedmiotem jest realizacja usługi organizacji wspólnego szkolenia dla dzieci ”Pierwsza
pomoc/działania praktyczne” realizowanego w ramach projektu pn. „Wzmocnienie
współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze
LTPL” (ang. Strengthening cooperation on crisis management and security in
the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020 wraz z usługą
tłumaczenia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej.
7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko
na podstawie przepisów prawa oraz na podstawie umów powierzenia danych
Beneficjentowi – Gminie Dobrzyniewo Duże oraz Partnerom projektu.
8. Dane osobowe będą przetwarzane przez
Administratora do 31 sierpnia 2026 roku.
9. Osoba,
której dane osobowe dotyczą posiada:
a) na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b) na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na
podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO;
d) prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Danych Osobowych, w przypadku uznania,
że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
10. Osobie,
której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
a) w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
b) prawo
do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) na
podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6
ust. 1 litera b) i c) RODO.
11. Podanie danych osobowych jest warunkiem
złożenia skutecznej oferty, a ich niepodanie uniemożliwi wybór oferty.
12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego
podejmowania decyzji.
XI.
Załączniki:
Integralną
częścią zapytania ofertowego są następujące załączniki:
Załącznik 1:
Formularz ofertowy
Załącznik 2: Wzór umowy
Z up.
WÓJTA GMINY
/-/ Iwona Karczewska
2021-12-06 10:54 | Iwona Karczewska | Informacja o wyborze oferty. |
2021-12-06 08:48 | Iwona Karczewska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty