Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZ_DTI/2021/Z/281 Dostawa licencji oprogramowania graficznego i OCR na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Termin:
Zamieszczenia : 22-11-2021 14:05:00
Składania : 26-11-2021 14:00:00
Otwarcia : 26-11-2021 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II zaprasza do złożenia oferty na Dostawę licencji oprogramowania graficznego i OCR.


Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa licencji oprogramowania graficznego i OCR na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II


I.        Tryb udzielenia zamówienia:

1. Niniejsze postepowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II   

2.    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.

3.    Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1129, ze zm.)  i wynosi poniżej 130.000 zł.


II. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami 

1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul.

2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul poprzez Formularz  „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy.


III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia.


IV.     Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2).

2. Podpisane oświadczenie dotyczące danych osobowych (załącznik nr 4).

     Wymagane dokumenty, powinny być przedstawione przez Wykonawcę w formie skanu, dołączonego jako załącznik do oferty.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.


V. Opis sposobu przygotowania oferty

1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej. Wymagane załączniki powinny być opatrzone podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji Wykonawcy określonym w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji albo innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. 

2. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul

3.  Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkuje odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

4. Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu, w języku polskim.

5. Wykonawca określi w ofercie (załącznik nr 2): opis umożliwiający identyfikację oprogramowania. cenę jednostkową netto, cenę jednostkową brutto, wartość łączną brutto, sumę wartości łącznej dla wszystkich pozycji podając ją w zapisie liczbowym i słownie

6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.

7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.

8. Oferta powinna zawierać:

a) wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” (załącznik nr 2),,

c) Podpisane oświadczenie dotyczące danych osobowych (załącznik nr 4)

d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli dotyczy)

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

10. W przypadku oferty niekompletnej, Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy z prośbą o uzupełnienie oferty.

11. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.


VI. Miejsce oraz termin składania ofert

1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.11.2021 r. do godz. 14.00.

2. Wykonawca składa ofertę w sposób opisany w instrukcji składania ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3. Po złożeniu oferty, system zabezpieczy ofertę Wykonawcy, tak by ta była niedostępna dla Zamawiającego do terminu otwarcia ofert.


VII. Informacje o terminie i trybie otwarcia ofert

1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.11.2021 r. o godz. 14:05 poprzez odszyfrowanie wczytanych na Platformie ofert.

2. Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego – platformazakupowa.pl.

3. W przypadku wystąpienia awarii systemu – paltormazakupowa.pl, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w ust. 1, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

5. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert. Informacja ta zostanie opublikowana na stronie postepowania w zakładce „Komunikaty”

6. Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.

7. Informacja o wyborze oferty zastanie upubliczniona poprzez zamieszczenie na stronie postepowania w zakładce „Komunikaty”


VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert

1. Ocenie będą podlegały oferty nie odrzucone i nie przekraczające kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia.

2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium ceny.

Kryterium cena – 100 % - R 

W Kryterium „cena" Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób: 

R = (Rn / Ro) x 100 pkt, gdzie: 

R – przyznane punkty; 

Rn – najniższa cena przedstawiona w ofercie na cały asortyment (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert; 

Ro – cena przedstawiona w ofercie na cały asortyment (brutto). 

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnił warunki udziału w postępowaniu a jego oferta jest ofertą najkorzystniejszą, tj. uzyskała najwyższą liczbę punktów.


IX. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia:

1. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców o uzyskanej punktacji i wyborze oferty najkorzystniejszej, poprzez publikację protokołu w zakładce "Komunikaty"

2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do podpisania umowy stanawiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego w terminie 7 dniu od dnia otrzymania umowy.


X. Warunki odrzucenia ofert i unieważnienia postępowania

1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1) oferta przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizacje przedmiotu zamówienia;

2) treść oferty nie będzie zgodna z treścią zapytania ofertowego.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytanie ofertowego bez podania przyczyny.

3. Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:

a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.


XI. Dodatkowe informacje

1. W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować się poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu do składania ofert, zmiany Zapytania  ofertowego,  oraz  wycofania  Zapytania  ofertowego  w  każdym  czasie  bez  podania przyczyny






Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 OPZ.pdf pdf 613.52 2021-11-22 14:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Formularz Ofertowy.docx docx 19.68 2021-11-22 14:05:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Klauzula RODO.pdf pdf 205.75 2021-11-22 14:05:00 Kryterium
zał nr 3 Wzór Umowy.pdf pdf 760.2 2021-11-22 14:05:00 Kryterium
informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 634.93 2021-11-30 15:41:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-30 15:41 Paweł Kur Szanowni Państwo, Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty zgodnie z załącznikiem do przedmiotowego komunikatu.

informacja z wyboru [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa pakietu oprogramowania graficznego pakiet aplikacji Adobe Creative Cloud CC lub równoważne zgodne z Opisem Przedmiotu Zamówienia (licencja komercyjna) 3 szt. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
ul. aleje Racławickie 14
20-950, Lublin
(0)
2 Dostawa oprogramowania do tworzenia oraz edycji plików w formacie PDF Adobe Acrobat PRO DC lub równoważny zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (licencja komercyjna) 2 szt. - (0)
3 Dostawa oprogramowania do tworzenia oraz edycji plików w formacie PDF Adobe Acrobat PRO lub równoważny zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (licencja edukacyjna) 1 szt. - (0)
4 Dostawa oprogramowania do przetwarzania obrazów cyfrowych Plan fotograficzny Adobe CC DC z przestrzenią do przechowywania plików w chmurze 20 GB lub równoważny zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (licencja komercyjna) 1 szt. - (0)
5 Dostawa oprogramowania OCR ABBYY FineReader PDF 15 Standard lub równoważny zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (licencja edukacyjna) 1 szt. - (0)
6 Dostawa oprogramowania OCR z możliwością porównywania i zabezpieczenia dokumentów ABBYY FineReader PDF 15 Corporate lub równoważny zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (licencja edukacyjna) 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Warunkiem uczestnictwa w postepowaniu jest złożenie podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 Formu [...].docx

(0)
3 Wzór Umowy - Warunkiem udziału w postępowaniu jest akceptacja wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

zał nr 3 Wzór Umowy. [...].pdf

(0)
4 Klauzula RODO - Warunkiem udziału w postępowaniu jest załączeniu podpisanej klauzuli RODO stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - Kla [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 212