Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPS.371.21.2021.AS Zapytanie ofertowe na świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

Termin:
Zamieszczenia : 19-11-2021 19:31:00
Składania : 26-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 26-11-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

DPS.371.21.2021.AS                                                                           Ostrów Wielkopolski, dnia 19.11.2021 roku

(znak sprawy)

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

1.     Tryb udzielenia zamówienia:

Zapytanie o cenę usługi dla zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 złoty.

Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.

2.     Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest  usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim.

Kody CPV:   98311000-6 – usługa odbierania prania,

98310000-9 – usługa prania i czyszczenia na sucho,

98315000-4 – usługa prasowania,

98390000-3 – inne usługi.

 

3.     Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku – Opis przedmiotu zamówienia.

4.     Zakres usług obejmuje:

a)     pranie wodne,

b)     odkażanie termiczno – chemiczne,

c)     dezynfekcję,

d)     czyszczenie chemiczne,

e)     prasowanie i maglowanie,

f)      sortowanie wg tabeli nr 1,

g)     transport prania od i do Zamawiającego.

5.     Asortyment przekazany do prania obejmuje:

a)     bieliznę pościelową – poszwy, poszewki, podkłady, prześcieradła, piżamy, koszule nocne, szlafroki, itp.

b)      odzież mieszkańców przebywających w Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie  Wielkopolskim,

c)     odzież ochronną pracowników – fartuchy, garsonki, spodnie, bluzy - polary, itp.

d)     inne: ręczniki, ścierki, zasłony, firany, koce, kołdry, poduszki, narzuty, 

e)     mopy, ścierki do sprzątania, wycieraczki,

f)      pokrowce na materace, poduszki ortopedyczne.

  1. Usługi będą realizowane w pralni Wykonawcy przy użyciu jego środków m.in.: proszków, płynów do prania, płukania, środków do dezynfekcji, a zastosowanie przez Wykonawcę metody prania, czyszczenia, suszenia, maglowania i prasowania muszą być dostosowane do odebranego asortymentu oraz nie mogą powodować zmian struktury, koloru i kształtu tego asortymentu.
  2. Średnia ilość kilogramów prania w miesiącu wynosi około 717 kg.

Częstotliwość prania, odbioru brudnego asortymentu dwa razy w tygodniu.

Wykonawca zapewnia własny transport.

  1. Kryterium oceny ofert:

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za 1 kg wypranego suchego prania.

  1. Sposób sporządzenia oferty.

Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenach brutto. Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.

10.  Dodatkowe informacje na temat zamówienia: np.

-    Miejsce dostawy – Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim,

-    Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia na własny koszt,

-    Wykonawca na swój koszt zapewni worki oraz zawieszki do przewozu brudnego i czystego prania,

-    Oferta musi obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu),

-    Zamawiający nie dopuszcza podziału na części,

-    Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:

Powiat Ostrowski

Dom Pomocy Społecznej

ul. Partyzancka 8

63 – 400 Ostrów Wielkopolski

NIP 622-23-91-168

  1. Sposób sporządzenia i złożenia oferty.

-    Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:

http://www.dpsostrowwlkp.pl/platforma zakupowa

-    Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej  https://platformazakupowa.pl/pn/dpsostrowwlkp  do dnia 26.11.2021 godz. 10:00.

-    Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 26.11.2021 godz. 10:05.

-    Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.

-    Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

-    Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.

-    Konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z w/w opisem ponosi Dostawca.

-    Termin zadawania pytań upływa w dniu: 24.11.2021 godz. 12:00.

12.  W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr telefonu 607 130 690 od poniedziałku do piątku  w dni robocze         w godzinach od 08:00 do 14:00 - Pani Paulina Ostenda – kierownik Zespołu Terapeutyczno – Opiekuńczego.

13.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

-       tel. 22 101 02 02

-       e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Załączniki:

-       formularz oferty

-       oświadczenie

-       opis przedmiotu zamówienia

-       klauzula informacyjna

-       umowa - wzór

 




Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.docx docx 18.98 2021-11-19 19:31:00 Postępowanie
Umowa - wzór.docx docx 19.01 2021-11-19 19:31:00 Postępowanie
Oświadczenie.docx docx 12.45 2021-11-19 19:31:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 23.63 2021-11-19 19:31:00 Postępowanie
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.docx docx 16.7 2021-11-19 19:31:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.docx docx 13.73 2021-11-19 19:31:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.docx docx 13.73 2021-11-19 19:31:00 Przedmiot zamówienia
Formularz ofertowy.docx docx 13.73 2021-11-19 19:31:00 Kryterium
Umowa - wzór.docx docx 19.01 2021-11-19 19:31:00 Kryterium
Oświadczenie.docx docx 12.45 2021-11-19 19:31:00 Kryterium
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.docx docx 16.7 2021-11-19 19:31:00 Kryterium
Umowa - wzór.docx docx 19.01 2021-11-19 19:31:00 Kryterium
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 23.63 2021-11-19 19:31:00 Kryterium
Wybór oferty..pdf pdf 206.75 2021-12-09 14:18:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-09 14:18 Zamówienia Publiczne Porównanie złożonych ofert na usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

Wybór oferty..pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługi pralnicze - cena za kg czystego suchego prania cena za kg czystego suchego prania

Formularz ofertowy.d [...].docx

1 szt. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Formularz ofertowy.d [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Umowa - wzór.docx

(0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz przesłać skan w załączniku (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie.docx

(0)
6 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz przesłać skan w załączniku (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

KLAUZULA INFORMACYJN [...].docx

(0)
7 Wzór umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz przesłać skan w załączniku (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Umowa - wzór.docx

(0)
8 Opis przedmiotu zamówienia - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz przesłać skan w załączniku (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Opis przedmiotu zamó [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 417