Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 19-11-2021 11:03:00 |
Placing offers : | 06-12-2021 09:00:00 |
Offers opening : | 06-12-2021 10:00:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu, SWZ z załącznikami związane z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-12-31 14:54 | Mieczysław Kozioł |
Areszt
Śledczy
w
Warszawie
–
Grochowie
działając
zgodnie
z
art.
253
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.
jedn.
Dz.
U.
z
2021
r.,
poz.
1129
informuje
o
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
na
„Dostawy
produktów
mleczarskich,
margaryny
i
oleju
do
jednostek
organizacyjnych
okręgu
warszawskiego,
nr
sprawy
2232/2P/2021’’. Najkorzystniejsze oferty złożył wykonawca: 1) OL-TRADE S.C. M. OLEK, R. PAJĄK, D. GORYCKI, ul. Powstańców 127, 31-670 Kraków: - część nr 3: a) cena – 207 585,00 zł brutto, b) termin realizacji reklamacji - 24 h, A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60; B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40; P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100. - część nr 4: a) cena – 101 850,00 zł brutto, b) termin realizacji reklamacji - 24 h, A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60; B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40; P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100. - część nr 5: a) cena – 239 347,50 zł brutto, b) termin realizacji reklamacji - 24 h, A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60; B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40; P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100. - część nr 6: a) cena – 112 686,00 zł brutto, b) termin realizacji reklamacji - 24 h, A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60; B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40; P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100. - część nr 7: a) cena – 451 972,50 zł brutto, b) termin realizacji reklamacji - 24 h, A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60; B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40; P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100. - część nr 8: a) cena – 223 650,00 zł brutto, b) termin realizacji reklamacji - 24 h, A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60; B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40; P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100. - część nr 9: a) cena – 82 540,50 zł brutto, b) termin realizacji reklamacji - 24 h, A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60; B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40; P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100. - część nr 10: a) cena – 58 170,00 zł brutto, b) termin realizacji reklamacji - 24 h, A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60; B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40; P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100. - część nr 11: a) cena – 216 300,00 zł brutto, b) termin realizacji reklamacji - 24 h, A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60; B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40; P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100. - część nr 12: a) cena – 91 770,00 zł brutto, b) termin realizacji reklamacji - 24 h, A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60; B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40; P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100. - część nr 13: a) cena – 111 875,00 zł brutto, b) termin realizacji reklamacji - 24 h, A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60; B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40; P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100. - część nr 14: a) cena – 90 300,00 zł brutto, b) termin realizacji reklamacji - 24 h, A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60; B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40; P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100. - część nr 16: a) cena – 115 500,00 zł brutto, b) termin realizacji reklamacji - 24 h, A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60; B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40; P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100. Zgodnie z art. 264 ust. 1 wyżej cytowanej ustawy zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577, w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W niniejszym postępowaniu wpłynęła oferta wyłącznie od jednego wykonawcy wobec czego zgodnie z art. 264 ust. 2. pkt 1a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w art. 264 ust. 1 w/w ustawy, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego złożono tylko jedną ofertę. |
2021-12-13 16:17 | Mieczysław Kozioł |
W
załączeniu
formularze
JEDZa,
sprostowanie
w
Dzienniku
Urzędowym
Unii
Europejskiej
oraz
inne
załączniki
do
SWZ.
Załącznik nr 3 do SW [...].doc sprostowanie ogłosze [...].pdf |
2021-12-06 17:44 | Mieczysław Kozioł | W załączeniu informacja z sesji otwarcia ofert. |
2021-12-06 09:41 | Mieczysław Kozioł |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę
1962000
zł
brutto.
Kwoty na poszczególne części: - część nr 1 – 60000 zł, - część nr 2 – 22000 zł, - część nr 3 – 180000 zł, - część nr 4 – 90000 zł, - część nr 5 – 215000 zł, - część nr 6 – 120000 zł, - część nr 7 – 420000 zł, - część nr 8 – 180000 zł, - część nr 9 – 75000 zł, - część nr 10 – 52000 zł, - część nr 11 – 90000 zł, - część nr 12 – 90000 zł, - część nr 13 – 107000 zł, - część nr 14 – 74000 zł, - część nr 15 – 110000 zł, - część nr 16 – 77000 zł. |
2021-12-06 09:00 | Buyer message | Zamawiający po terminie składania ofert poinformuje o kwotach jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części. |
2021-11-30 11:17 | Mieczysław Kozioł |
Zamawiający
w
dniu
30.11.2021
r.
dokonał
zmian
w
SWZ
oraz
formularzu
ofertowym,
sprostował
ogłoszenie
o
zamówieniu. Dokonano następujących zmian w stosunku do pierwotnie opublikowanego ogłoszenia o zamówieniu oraz w SWZ i formularzu ofertowym: -część nr 6-zwiększono ilość zamówienia dwukrotnie oraz zmieniono datę obowiązywania umowy, umowa obowiązywać ma od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r., - część nr 13 i 14 - zmieniono daty obowiązywania umów, umowy obowiązywać mają od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r., - część nr 15 - poprawiono omyłki pisarskie tak aby były one zgodne z ilościami w formularzu ofertowym. Zmianie uległ również termin związania ofertą. Nowy termin związania ofertą - 5.03.2022 r. W związku z powyższymi zmianami przedłużony został termin na złożenie ofert do dnia 6.12.2021 r. godz. 9:00, otwarcie nastąpi 6.12.2021 r. o godz. 10:00. W związku z powyższym uprzejmie proszę zwrócić uwagę na załaczniki stanowiące dokumentację zamówienia. DOKUMENTAMI WŁAŚCIWYMI DO ZAPOZNANIA SĄ W SZCZEGÓLNOŚCI SWZ WERSJA 2, WZÓR FORMULARZA OFERTOWEGO WERSJA POPRAWIONA. UWAGA! W PRZYPADKU CHĘCI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PROSZĘ POBRAĆ WZÓR FORMULARZA OFERTOWEGO WERSJA POPRAWIONA!!! |
Announcements