Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: D/Kw.2232/2P/2021 Dostawy produktów mleczarskich, margaryny i oleju do jednostek organizacyjnych okręgu warszawskiego

Deadlines:
Published : 19-11-2021 11:03:00
Placing offers : 06-12-2021 09:00:00
Offers opening : 06-12-2021 10:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu, SWZ z załącznikami związane z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 


Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl


W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogłoszenie o zamówieniu 2021-OJS213-561067-pl.pdf pdf 363.86 2021-11-19 11:03:00 Proceeding
SWZ - Dostawy produktów mleczarskich, margaryny i oleju do jednostek organizacyjnych okręgu warszawskiego wersja 1.doc doc 305 2021-11-19 11:03:00 Proceeding
załącznik nr 1 wzór formularza ofertowego.doc doc 333.83 2021-11-19 11:03:00 Proceeding
załącznik nr 2 wzór umowy.doc doc 153.5 2021-11-19 11:03:00 Proceeding
SWZ - Dostawy produktów mleczarskich, margaryny i oleju do jednostek organizacyjnych okręgu warszawskiego wersja 2.doc doc 299 2021-11-30 11:17:41 Public message
załącznik nr 1 wzór formularza ofertowego wersja poprawiona.doc doc 317.5 2021-11-30 11:17:41 Public message
protokół z otwarcia ofert na dostawy produktów mleczarskich margaryny i oleju do jednostek organizacyjnych okręgu warszawskiego.doc doc 53 2021-12-06 17:44:48 Public message
espd-request.pdf pdf 80.52 2021-12-13 16:17:37 Public message
espd-request.xml xml 246.08 2021-12-13 16:17:37 Public message
Załącznik nr 3 do SWZ - formularz JEDZ edytowalny.doc doc 113.5 2021-12-13 16:17:37 Public message
sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu 2021S 237 624295.pdf pdf 88.14 2021-12-13 16:17:37 Public message
Załącznik nr 4 do SWZ - grupa kapitałowa.doc doc 37 2021-12-13 16:17:37 Public message
Załącznik nr 5, 6 do SWZ - wykaz dostaw, aktualność informacji.docx docx 22.84 2021-12-13 16:17:37 Public message

Announcements

2021-12-31 14:54 Mieczysław Kozioł Areszt Śledczy w Warszawie – Grochowie działając zgodnie z art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 informuje o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawy produktów mleczarskich, margaryny i oleju do jednostek organizacyjnych okręgu warszawskiego, nr sprawy 2232/2P/2021’’.
Najkorzystniejsze oferty złożył wykonawca:
1) OL-TRADE S.C. M. OLEK, R. PAJĄK, D. GORYCKI, ul. Powstańców 127, 31-670 Kraków:
- część nr 3:
a) cena – 207 585,00 zł brutto,
b) termin realizacji reklamacji - 24 h,
A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60;
B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40;
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100.
- część nr 4:
a) cena – 101 850,00 zł brutto,
b) termin realizacji reklamacji - 24 h,
A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60;
B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40;
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100.
- część nr 5:
a) cena – 239 347,50 zł brutto,
b) termin realizacji reklamacji - 24 h,
A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60;
B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40;
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100.
- część nr 6:
a) cena – 112 686,00 zł brutto,
b) termin realizacji reklamacji - 24 h,
A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60;
B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40;
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100.
- część nr 7:
a) cena – 451 972,50 zł brutto,
b) termin realizacji reklamacji - 24 h,
A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60;
B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40;
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100.
- część nr 8:
a) cena – 223 650,00 zł brutto,
b) termin realizacji reklamacji - 24 h,
A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60;
B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40;
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100.
- część nr 9:
a) cena – 82 540,50 zł brutto,
b) termin realizacji reklamacji - 24 h,
A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60;
B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40;
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100.
- część nr 10:
a) cena – 58 170,00 zł brutto,
b) termin realizacji reklamacji - 24 h,
A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60;
B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40;
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100.
- część nr 11:
a) cena – 216 300,00 zł brutto,
b) termin realizacji reklamacji - 24 h,
A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60;
B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40;
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100.
- część nr 12:
a) cena – 91 770,00 zł brutto,
b) termin realizacji reklamacji - 24 h,
A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60;
B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40;
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100.
- część nr 13:
a) cena – 111 875,00 zł brutto,
b) termin realizacji reklamacji - 24 h,
A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60;
B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40;
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100.
- część nr 14:
a) cena – 90 300,00 zł brutto,
b) termin realizacji reklamacji - 24 h,
A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60;
B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40;
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100.
- część nr 16:
a) cena – 115 500,00 zł brutto,
b) termin realizacji reklamacji - 24 h,
A – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena” – 60;
B – liczba punktów przyznana za kryterium „Termin realizacji reklamacji” – 40;
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (A+B) = 100.
Zgodnie z art. 264 ust. 1 wyżej cytowanej ustawy zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577, w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
W niniejszym postępowaniu wpłynęła oferta wyłącznie od jednego wykonawcy wobec czego zgodnie z art. 264 ust. 2. pkt 1a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w art. 264 ust. 1 w/w ustawy, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego złożono tylko jedną ofertę.
2021-12-13 16:17 Mieczysław Kozioł W załączeniu formularze JEDZa, sprostowanie w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz inne załączniki do SWZ.

espd-request.pdf

espd-request.xml

Załącznik nr 3 do SW [...].doc

sprostowanie ogłosze [...].pdf

Załącznik nr 4 do SW [...].doc

Załącznik nr 5, 6 do [...].docx

2021-12-06 17:44 Mieczysław Kozioł W załączeniu informacja z sesji otwarcia ofert.

protokół z otwarcia [...].doc

2021-12-06 09:41 Mieczysław Kozioł Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1962000 zł brutto.
Kwoty na poszczególne części:
- część nr 1 – 60000 zł,
- część nr 2 – 22000 zł,
- część nr 3 – 180000 zł,
- część nr 4 – 90000 zł,
- część nr 5 – 215000 zł,
- część nr 6 – 120000 zł,
- część nr 7 – 420000 zł,
- część nr 8 – 180000 zł,
- część nr 9 – 75000 zł,
- część nr 10 – 52000 zł,
- część nr 11 – 90000 zł,
- część nr 12 – 90000 zł,
- część nr 13 – 107000 zł,
- część nr 14 – 74000 zł,
- część nr 15 – 110000 zł,
- część nr 16 – 77000 zł.
2021-12-06 09:00 Buyer message Zamawiający po terminie składania ofert poinformuje o kwotach jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części.
2021-11-30 11:17 Mieczysław Kozioł Zamawiający w dniu 30.11.2021 r. dokonał zmian w SWZ oraz formularzu ofertowym, sprostował ogłoszenie o zamówieniu.
Dokonano następujących zmian w stosunku do pierwotnie opublikowanego ogłoszenia o zamówieniu oraz w SWZ i formularzu ofertowym:
-część nr 6-zwiększono ilość zamówienia dwukrotnie oraz zmieniono datę obowiązywania umowy, umowa obowiązywać ma od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.,
- część nr 13 i 14 - zmieniono daty obowiązywania umów, umowy obowiązywać mają od 1.01.2022 r. do 31.12.2022 r.,
- część nr 15 - poprawiono omyłki pisarskie tak aby były one zgodne z ilościami w formularzu ofertowym.
Zmianie uległ również termin związania ofertą. Nowy termin związania ofertą - 5.03.2022 r.
W związku z powyższymi zmianami przedłużony został termin na złożenie ofert do dnia 6.12.2021 r. godz. 9:00, otwarcie nastąpi 6.12.2021 r. o godz. 10:00.
W związku z powyższym uprzejmie proszę zwrócić uwagę na załaczniki stanowiące dokumentację zamówienia.

DOKUMENTAMI WŁAŚCIWYMI DO ZAPOZNANIA SĄ W SZCZEGÓLNOŚCI SWZ WERSJA 2, WZÓR FORMULARZA OFERTOWEGO WERSJA POPRAWIONA.

UWAGA! W PRZYPADKU CHĘCI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PROSZĘ POBRAĆ WZÓR FORMULARZA OFERTOWEGO WERSJA POPRAWIONA!!!

SWZ - Dostawy produk [...].doc

załącznik nr 1 wzór [...].doc

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 619