Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-11-2021 11:18:00 |
Składania : | 25-11-2021 11:13:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
przedmiotem
zamówienia jest
dostawa
tarcicy sosnowej:
- klasy II
- obrzynanej
- długość ok 400 cm
- szerokość ok 20 cm
- grubość 5 cm
w ilości trzech metrów sześciennych ,dla:
KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W ŁODZI
Wydział Inwestycji i Remontów
UL. PIENISTA 71
94-109 Łódź
2. INNE WARUNKI I POSTANOWIENIA
- osoba do kontaktu p. Michał Wenske 47 841 39 71
-
wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia leżą po
stronie Dostawcy
-
rozliczenie za wykonaną dostawę
nastąpi na podstawie wystawionej przez Dostawcę
faktury VAT.
- termin płatności wynosi 30 dni od daty
dostarczenia faktury wystawionej na:
Komenda
Wojewódzka Policji w Łodzi 91-048 Łódź ul. Lutomierska 108/112
NIP 726-000-44-58.
- dostawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie wykonywania dostawy.
- Zamawiający wymaga przesłania/dostarczenia wraz z fakturą podpisanego oświadczenia z pkt.7
-Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej OPEN NEXUS .
3
.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
termin realizacji zamówienia do
01-12-
2021r
4.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela p.
Michał
Wenske
47
841 39 71
5. Zamawiający zastrzega sobie prawa do niezrealizowania zamówienia bez podania przyczyn. Zastrzega się możliwość częściowej realizacji Zamówienia.
6 . W przypadku nieuzasadnionego niewywiązania się z realizacji zamówienia zostanie wyłoniony inny Wykonawca , a kosztami zostanie obciążony Wykonawca , który nie wywiązał się ze zleconego zadania.
7.
KLAUZULA NR .1
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant
Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1.
Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki
Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi,
kod 91-048.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD)
– e-mail: iod@ld.policja.gov.pl
3. Dane osobowe, zwane dalej
„danymi”, przetwarzane są w celu:
a. wykonania obowiązku
prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji
postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonego w
trybie postępowanie na Platformie Zakupowej. (podstawą
przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b. w przypadku
wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z
Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym
lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem.
(podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
4.
Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio
Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.27 lipca
5.
W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje
Panu/Pani prawo do:
a. dostępu do treści danych, na podstawie
art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie
mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie
chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant
Wojewódzki Policji w Łodzi;
b. sprostowania danych, na
podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na
podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość
przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z
prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie zgadza się
na ich usunięcie;
6. W przypadku uznania, że przetwarzanie
przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych
osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z
ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w
celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.
8. Pana/Pani
dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w
formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa
dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres
niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w
przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane
przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym
czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich
przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji
stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku
9.
Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu. Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć
niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej
oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę
zakupową/w innym dokumencie, który składają w
postępowaniu
Wykonawcy składający ofertę muszą
złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej
oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę
zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu
7.
OŚWIADCZENIE
Oświadczam,
że:
• dane osobowe przekazane w ofercie oraz załącznikach
są przetwarzane i udostępnione Zamawiającemu zgodnie z art. 28
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
•
wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art.
14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio
lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
/W przypadku
gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania
obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14
ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie
treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/
• przyjmuje
do wiadomości i akceptuje zapisy klauzuli informacyjnej zawartej w
warunkach postępowania.
Komunikaty