Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/12/2021/ZO Jednorazowa dostawa myjni endoskopowej

Termin:
Zamieszczenia : 17-11-2021 15:10:00
Składania : 24-11-2021 11:00:00
Otwarcia : 24-11-2021 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego

Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł. netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 ze zm.) na mocy art. 2 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy.


1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Formularz ofertowy;

2. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2021.1565) i posiadać stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez prawo.

3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabryczne nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych.

4. Oferowany przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów oraz powinien być przygotowany do użytkowania bez potrzeby dodatkowych zakupów i inwestycji. 

5.Termin dostawy: do 4 tygodni od dnia złożenia zamówienia.

6. Termin gwarancji: min. 24 miesiące, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru.

7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (transportem własnym lub zleconym).

8. Wykonawca dokona montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia oraz przeszkoli personel w zakresie jego obsługi oraz sposobów eksploatacji - w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia, a także przekaże niezbędne dokumenty (certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2021.1565), karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, wykaz środków dezynfekcyjnych dedykowanych dla sprzętu, itp.)

9. Warunki płatności: przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.  



Zapraszamy do złożenia oferty poprzez poniższy formularz elektroniczny. Należy załączyć wypełniony i podpisany załącznik  tj. FORMULARZ OFERTOWY


Sposób wypełniania FORMULARZA OFERTOWEGO:

1) cena musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym również rabaty, upusty, koszty dostawy i szkolenia),

2) w części „ZESTAWIENIE PARAMETRÓW” w kolumnie „Parametry graniczne” TAK – oznacza bezwzględny wymóg. Brak wypełnienia lub zapis „Nie” w kolumnie „Oferowane parametry” będzie traktowany jako brak danego parametru konfiguracji przedmiotu zamówienia. Niespełnienie choćby jednego z warunków granicznych spowoduje odrzucenie oferty. 

3) w części „WARUNKI  GWARANCJI  I  SERWISU” brak opisu lub zapis „Nie” w kolumnie „Oferowane warunki” będzie traktowany jako brak spełnienia warunku granicznego. Niespełnienie choćby jednego z warunków granicznych spowoduje odrzucenie oferty.


Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert oraz zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy.docx docx 545.13 2021-11-17 15:10:00 Postępowanie
Odpowiedzi na zapytania.pdf pdf 346.67 2021-11-19 15:07:41 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.docx docx 538.45 2021-11-25 10:45:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-25 10:45 Ewa Sajewicz Szanowni Państwo, w załączeniu przesyłam Zawiadomienie o wyborze oferty. Z poważaniem, Ewa Sajewicz

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2021-11-19 15:07 Ewa Sajewicz Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedzi na zapytania.
Z poważaniem,
Ewa Sajewicz

Odpowiedzi na zapyta [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Myjnia endoskopowa Wartość oferty 1 dostawa Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy
ul. Prusicka 53-55
55-100, Trzebnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2592 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 4 tygodni od otrzymania zamówienia. Proszę podać. (0)
4 Termin gwarancji - min. 24 miesiące licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Proszę podać. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 293