Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: EZP.26.179.2021 Dostawa wyposażenia dla punktów kancelaryjnych na potrzeby systemu EZD dla PIG-PIB

Termin:
Zamieszczenia : 18-11-2021 10:36:00
Składania : 26-11-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny oraz załączenie wypełnionego i podpisanego pliku OFERTA.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf pdf 355.76 2021-11-18 10:36:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do zapytania ofertowego formularz OFERTA.docx docx 25.97 2021-11-18 10:36:00 Postępowanie
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY.pdf pdf 157.65 2021-12-06 12:35:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-06 12:35 Anna Muszakowska ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

ZAWIADOMIENIE O WYBO [...].pdf

2021-11-26 17:12 Anna Muszakowska INFORMACJA O OFERTACH ZŁOŻONYCH W POSTĘPOWANIU
Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, przekazuje informację o złożonych w ww. postępowaniu ofertach w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 26.11.2021 r. do godz. 12:00.

Do upływu terminu składania ofert złożono 2 oferty.
1. SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów
dla części 1 – cena oferty brutto 3 637,11 zł;
2. Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o., Al. Tadeusza Rejtana 20, 35-310 Rzeszów
dla części 2 – cena oferty brutto 22 184,28 zł.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część 1 Drukarka termo-transferowa, czytnik kodów kreskowych oraz materiały eksploatacyjne, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1 szt. - (0)
2 Część 2 Skanery wraz z oprogramowaniem, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 414