Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Łamanie i skład dziewięciu książek naukowych dla potrzeb Wydawnictwa Naukowego Akademii Ignatianum w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 17-11-2021 10:52:00
Składania : 25-11-2021 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe_skład_9_ksiażek.pdf pdf 430.22 2021-11-17 10:52:00 Postępowanie
załącznik_nr_1_OPZ.pdf pdf 650.96 2021-11-17 10:52:00 Postępowanie
załacznik_nr_3_informacja_RODO.pdf pdf 550.56 2021-11-17 10:52:00 Postępowanie
załącznik_nr_2_wzór_umowy.pdf pdf 582.76 2021-11-17 10:52:00 Postępowanie
zalacznik_nr_1A_Formularz_cenowy.docx docx 24.43 2021-11-17 10:52:00 Kryterium
zalacznik_nr_1B_Formularz_czas wykonania_usługi.docx docx 27.43 2021-11-17 10:52:00 Kryterium
zalacznik_nr_1C_Formularz_wykaz_osób.docx docx 25.69 2021-11-17 10:52:00 Kryterium
Iinformacja_o wyborze_najkorzystniejszej_oferty_skład_9_książek_02122021.pdf pdf 478.57 2021-12-02 14:13:49 Publiczna wiadomość
sprostowanie_do_informacji_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_02122021.pdf pdf 701.24 2021-12-02 16:13:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-02 16:13 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie udostępnia (publikuje) w załączniku sprostowanie do pisma z dnia 02.12.2021 r. pn. Informacja_o wyborze_najkorzystniejszej_oferty_skład_9_książek_02122021

sprostowanie_do_info [...].pdf

2021-12-02 14:13 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie udostępnia (publikuje) w załączeniu wyniki postępowania na usługę łamania i składu 9 książek naukowych prowadzonego w trybie zapytania ofertowego - informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Iinformacja_o wyborz [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Łamanie i skład dziewięciu książek naukowych Sukcesywne wykonanie usługi łamania i składu dziewięciu książek naukowych przygotowywanych do wydania w Wydawnictwie Naukowym Akademii Ignatianum w Krakowie, zgodnie z dokumentacją zapytania ofertowego 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3197 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 65% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zalacznik_nr_1A_Form [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury/ rachunku.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Czas wykonania usługi 5% Czas wykonania usługi oznacza czas liczony w dobach. Wykonawca składa wraz z ofertą Formularz "Czas wykonania usługi" w którym deklaruje terminy wykonania dla średniotrudnych i trudnych składów. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i złożyć załącznik. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zalacznik_nr_1B_Form [...].docx

(0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin wykonania - Wymagany termin realizacji: sukcesywnie, w ciągu 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Szczegółowe terminy realizacji zostały podane w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego – opis przedmiotu zamówienia i w załączniku nr 2 - wzór umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował 1 (jedną) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia (redaktor techniczny/ składacz), a także niezbędne do zakresu wykonywanych przez nią czynności, tj. posiadającą: - co najmniej trzyletnie doświadczenie w usługach DTP, która samodzielnie wykonała co najmniej następujące prace: 10 książek w dowolnym formacie, minimum 24 strony środka (to jest praca obejmująca makietę, skład i łamanie tekstu w języku polskim i obcych – w przynajmniej dwóch językach kongresowych, w tym w języku angielskim, przygotowanie do druku oraz do dalszej publikacji na nośnikach elektronicznych), w tym każda z 5 książek powinno zawierać zdjęcia, wykresy, tabele, równania matematyczne lub inne niewymienione możliwe elementy pozatekstowe. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o: - załączony do oferty „wykaz osób”, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1C do formularza oferty, z podaniem danych personalnych osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (tj. dedykowanej do jego realizacji) wraz ze szczegółową informacją, potwierdzającą posiadane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także niezbędne do zakresu wykonywanych przez nią czynności; - próbki 16 stronicowego złożonego tekstu w co najmniej dwóch językach obcych (PDF) na dowód posiadania zadeklarowanego doświadczenia w składaniu tekstu w językach obcych kongresowych, w tym w j. angielskim; Proszę potwierdzić wpisując "Spełniam", a także złożyć załącznik i wymagane próbki. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zalacznik_nr_1C_Form [...].docx

(0)
7 Ocena techniczna dostarczonych próbek składu 30% Oznacza ocenę dostarczonych próbek składu obejmujących łącznie 10 różnych publikacji w różnych formatach dostarczonych w formie pliku PDF zawierającego 16 stron montażu elektronicznego publikacji gotowej do druku. Próbki powinny zawierać: tekst, tabele, wykresy, rysunki/zdjęcia. Zamawiający nie określa liczby w/w elementów, ale wymaga aby elementy tego rodzaju znalazły się w każdej przedłożonej do oceny próbce, czyli w 10 publikacjach. Całość złożonej próbki ma być wykonana samodzielnie przez wskazaną z imienia i nazwiska osobę dedykowaną do realizacji niniejszego zamówienia. Proszę załączyć próbki składu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Oświadczenie RODO - Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując odpowiednio "TAK" lub "NIE DOT" (0)
9 Oświadczenie wykonawcy - Oświadczamy, że oferujemy przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym i potwierdzamy przyjęcie warunków i sposobu realizacji określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego. W przypadku przyznania zamówienia - zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie z wzorem umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 260