Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-11-2021 11:25:00 |
Składania : | 19-11-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 19-11-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wydział Promocji i Zieleni Miejskiej Urzędu Miasta Rumi zaprasza do złożenia oferty na wykonanie oraz dostarczenie do Urzędu Miasta w Rumi 250 sztuk butelek filtrujących wodę.
Gmina Miejska Rumia z siedzibą: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7
Gmina Miejska Rumia zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację usługi polegającej na wykonaniu oraz dostarczeniu do Rumi 250 sztuk butelek filtrujących wodę.
· butelka musi zawierać filtr oraz zakrętkę
· pakowana w kartonik (załącznik 2)
· pojemność butelki: min. 0,3 l
· wydajność filtra: 150 l wody
· nadruk – logo Rumi z taglinem „Rumia naturalnie ekologiczna” – jeden kolor
· butelka nie może być pakowana w folie, bądź inne woreczki plastikowe
Cena musi obejmować transport do Urzędu Miasta. Projekt w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Niezbędne jest załączenie wizualizacji z logo miasta jako załącznik do złożonej oferty.
Ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru, w formie pisemnej należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia.
Oferty należy złożyć do 19.11.2021 r. do godz. 12:00 – decyduje data wpływu oferty.
Oferty przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Wydziałem Promocji i Zieleni Miejskiej, tel. 58 679-66-71 lub mailowo: a.preihs@um.rumia.pl
Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego do 17 grudnia 2021 r.
Gmina Miejska Rumia zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy w każdym momencie jej trwania bez wcześniejszego podania przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące kryteria oraz ich wagę:
1) Cena przedmiotu zamówienia – 100%
Wykonawca za wykonane zamówienie będzie zobowiązany do wystawienia faktury zawierającej wskazane przez Zamawiającego dane. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie do 21 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury.
Anna Preihs – Inspektor Wydziału Promocji i Zieleni Miejskiej, pokój 113, tel. 58 679 66 71, e-mail: a.preihs@um.rumia.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
a) Załącznik nr 1 – Wzór oferty
b) Załącznik nr 2 – Wzór przedmiotu zapytania
Komunikaty