Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-11-2021 10:08:00 |
Składania : | 23-11-2021 16:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Dobrzyniewo Duże, 16 listopada 2021 r.
Rir.271.47.2021
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA
OFERTY
Urząd Gminy
Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25, 16-002
Dobrzyniewo Duże, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie następującej usługi:
usługa transportu 15 uczestników wyjazdu w ramach kursu „Działania na potrzeby kryzysu / kurs i druk 3D” w projekcie pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” nr projektu LT-PL-5R-348 (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area, project no LT-PL-5R-348), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa-Polska 2014-2020.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)
Transport 15 uczestników wyjazdu z Dobrzyniewa
Dużego (Polska) do Pagégiai (Litwa) w dniu 03.12.2021 oraz powrót w dniu 04.12.2021:
a. przewidywana łączna
liczba kilometrów w obie strony: 664;
b. przewidywana
godzina wyjazdu z Polski: 03.12.2021, godz. 5.00-5.30 czasu polskiego;
c. przewidywana
godzina wyjazdu z Litwy: 04.12.2021, godz. 10.30-11.00 czasu litewskiego.
2)
Zagwarantowanie pojazdu wraz z kierowcą do
dyspozycji Zamawiającego w ww. terminie; kierowca musi posiadać uprawnienia do
przewozu osób na terenie kraju oraz za granicą – zgodnie z ustawą z dnia 6
września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn.zm.);
3)
Zapewnienie transportu pojazdem spełniającym
wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia
2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
wyposażenia (Dz.U. z 2016r. poz. 2022, t.j.) – pojazd sprawny technicznie, wyposażony
w klimatyzację.
4)
Zapewnienie ubezpieczenia pojazdu, którym będzie
przewozić uczestników (ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie od następstw
nieszczęśliwych wypadków);
5)
Zapewnienie ubezpieczenia uczestnikom na cały okres
pobytu (od momentu wyjazdu do momentu
powrotu);
6)
Zapewnienie uczestnikom przewidzianych prawem
warunków bezpieczeństwa, higieny, wygody oraz należytej obsługi:
a. w przypadku
awarii pojazdu przewożącego uczestników lub innej nieprzewidzianej sytuacji uniemożliwiającej
terminowe świadczenie usługi, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić, w czasie
nie dłuższym niż 2 godziny transport zastępczy spełniający wszystkie wymagane warunki.
W przypadku, gdy Wykonawca obowiązku tego nie dopełni, Zamawiający zastrzega
sobie prawo zakupu usługi transportowej u innego usługodawcy i obciążenie
Wykonawcy równowartością zrealizowanego zakupu zastępczego;
b. wykonawca ponosi
koszty przejazdu autostradami, koszty postoju na płatnych parkingach oraz
wszelkie inne opłaty związane z transportem i niezbędne do wykonywania usługi,
łącznie z dojazdem do miejsca rozpoczęcia wyjazdu;
c. wykonawca we
własnym zakresie organizuje sobie miejsce parkingowe dla pojazdu w czasie
postoju oraz ponosi koszty związane z jego parkowaniem;
d. wykonawca we własnym zakresie ponosi koszty pobytu kierowcy.
1.
Wymagany
termin realizacji zamówienia: 03-04.12.2021.
2.
Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w zapytaniu ofertowym oraz
unieważnienia zapytania w każdym czasie bez podawania przyczyny.
4.
Powyższe
zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zlecenia.
5.
Zamawiający
zastrzega, iż z uwagi na obecną sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się
koronawirusa SARS-CoV-2 i zagrożeniem chorobą COVID-19, a co za tym ograniczeniami
w przekraczaniu granic, termin wyjazdu może ulec przesunięciu lub odwołaniu co
Wykonawca winien mieć na uwadze. W związku z powyższym, Wykonawca nie będzie
rościł kar oraz odszkodowań w przypadku ewentualnego rozwiązania umowy.
II. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy
1. Posiadać doświadczenie, tj. : Zamawiający
nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
2. Posiadać potencjał ekonomiczny lub finansowy,
tj.: Zamawiający nie określa szczegółowego
sposobu oceny spełnienia tego warunku.
3. Posiadać potencjał techniczny lub osobowy,
tj.: pojazd spełniający wymagania określone w rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016r. poz. 2022,
t.j.) – pojazd sprawny technicznie, wyposażony w klimatyzację.
4. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, tj.: wpis do ewidencji na wykonywanie
działalności gospodarczej a także zezwolenie oraz koncesja w przypadku, gdy
jest to wymagane.
III. Dokumenty jakie powinni dostarczyć
Wykonawcy
Uzupełniona oferta
dostępna na platformie zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo,
w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu (pod nazwą postępowania wskazaną w
tytule niniejszego zapytania ofertowego).
IV. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
100 % cena ofertowa brutto.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana
oferta, która przedstawi najniższą cenę i uzyska 100 pkt.
V. Sposób przygotowania oferty:
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo, w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu (pod nazwą postępowania wskazaną w tytule niniejszego zapytania ofertowego).
2. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem
Platformy zakupowej. Złożenie więcej niż jednej oferty zamówienia spowoduje
odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
3. Oferta nie może być złożona za pomocą poczty
elektronicznej Zamawiającego.
4.
Ofertę
należy złożyć do dnia: 23.11.2021 r., do godziny 16:00.
5. Wymagania techniczne
i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy zakupowej:
1)
w niniejszym zapytaniu ofertowym komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawca odbywa się przy użyciu Platformy (adres:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo) przez dostępny na stronie danego
postępowania formularz „Wyślij wiadomość”;
2)
wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz
odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania
z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo). Składając ofertę
Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl
firmy Open Nexus Sp. z o.o. dla Użytkowników (Wykonawców);
3)
Zamawiający informuje, że posiadanie konta na
Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w zapytaniu ofertowym jest
możliwe bez posiadania konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie
Zakupowej może za jej pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Wykonawca
niezalogowany nie może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania oferty należy
skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta, które służy pomocą techniczną od
godziny 7:00 do godziny 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 22
101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Na Platformie Zakupowej w zakładce
„Instrukcje dla wykonawców” opisana jest szczegółowa procedura zmiany i
wycofania oferty. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca skutecznie
dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;
4)
Na stronie Platformy zakupowej znajduje się
Instrukcja dla Wykonawców;
5)
W przypadku pytań dotyczących funkcjonowania i
obsługi technicznej Platformy zakupowej, prosimy o skorzystanie z pomocy
Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem
składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum
Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach
od 7:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem adresu e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl.
VI. Informacje dodatkowe:
1.
Komunikacja
między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość”
dostępnego na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu. Formularz „Wyślij wiadomość”
służy do zadawania pytań Zamawiającemu oraz przesyłania dokumentów, o których uzupełnienie
wezwał Wykonawcę Zamawiający.
2.
UWAGA:
formularz „Wyślij wiadomość” służy wyłącznie do komunikacji, a
nie do składania ofert. Składanie ofert musi odbywać się poprzez formularz
ofertowy dostępny na stronie zapytania ofertowego, zgodnie z instrukcją zawartą
w linku na stronie postępowania. Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za
pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego
zapytania ofertowego.
3.
W
sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub
niedziałania https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo Zamawiający może
również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na
adres: i.karczewska@dobrzyniewo.pl,
z zastrzeżeniem, że Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy
Zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.
4.
Wykonawca
może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści zapytania
ofertowego. Zamawiający może udzielić
wyjaśnień, o ile uzna to za niezbędne i w takiej sytuacji zamieści je na stronie
internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania
ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.
5.
Informację
o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz
zamieści na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść
zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wskaże termin i miejsce
podpisania umowy.
6.
Umowa
zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy dołączonym do zapytania ofertowego.
7.
Osoba
upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Iwona Karczewska
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
ul.
Białostocka 25,16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. +48 85 7428155, fax
+48 85 7197147
e-mail: i.karczewska@dobrzyniewo.pl
strona
internetowa: www.dobrzyniewo.pl
profil
nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
godziny
pracy: poniedziałek - piątek od 7:30 – 15:30
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia zapytania ofertowego w każdym czasie. Wykonawcy nie będą
przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.
VII. Klauzula
informacyjna RODO:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowanej przez Wójta;
2.
Kontakt
z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu.
3.
Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą w celu: przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości
kwoty 130 000,00 zł netto, zgodnie z procedurą udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych obowiązującej w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże.
4.
Odbiorcą/ami
Pani/Pana danych osobowych jest/będą: Pani/Pan jako uczestnik postępowania, każda osoba na podstawie art.
10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej;
Ponadto Pani/Pana
dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej profilu nabywcy, na
której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo,
jeśli taki obowiązek będzie wynikał z procedury udzielania zamówień publicznych
o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 2 pkt 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych obowiązującej w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże.
(Uwaga:
Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach
konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa
członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców!)
5.
Pani/Pana
dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6.
Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 5 lat, a w przypadku
zawarcia umowy 25 lat, zgodnie z załącznikiem nr 5 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych ( Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
7.
Ma
Pani/Pan prawo żądać od Wójta Gminy:
1)
dostępu
do swoich danych osobowych;
2)
sprostowania
swoich danych osobowych;
3)
usunięcia
lub ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
(Uwaga:
dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na
podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa
dotyczących np. archiwizacji).
8.
Jeżeli
Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest nieprawidłowe,
ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9.
Podanie
przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
10.
Pani/Pana
dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119) oraz Dz. Urz. UE L 127 z
23.05.2018, str.2, zwane dalej „RODO”.
Załączniki:
1) wzór umowy.
Z up. WÓJTA GMINY
/-/ Iwona Karczewska
2021-11-25 19:22 | Iwona Karczewska | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-11-25 16:22 | Iwona Karczewska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty