Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP.271.27.2021 „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola pod Topolą w Rumi z podziałem na siedem części."

Zamówienia Publiczne
Urząd Miasta Rumi
Deadlines:
Published : 15-11-2021 15:43:00
Placing offers : 23-11-2021 10:00:00
Offers opening : 23-11-2021 11:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf pdf 172.12 2021-11-15 15:43:00 Proceeding
SWZ_27_PPT.pdf pdf 1207.85 2021-11-15 15:43:00 Proceeding
Załącznik_6_Wzór_umowy_PPT.pdf pdf 676.3 2021-11-15 15:43:00 Proceeding
Załącznik_A_OPZ_27.pdf pdf 415.47 2021-11-15 15:43:00 Proceeding
SWZ_27_Załączniki_edytowalne.doc doc 235 2021-11-15 15:43:00 Proceeding
Załączniki_1a_do_1g_Zbiorcze_zestawienie_artykułów_spożywczych.zip zip 91.28 2021-11-15 15:43:00 Proceeding
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 518.8 2021-11-23 14:48:46 Public message
Informacja_o_wyborze_oferty_PLATFORMA_cz.1,3.pdf pdf 553.46 2021-12-13 13:30:17 Public message
Informacja_o_wyborze_oferty_PLATFORMA_cz.2.pdf pdf 444.28 2021-12-13 13:38:19 Public message
Informacja_o_wyborze_oferty_PLATFORMA_cz.2(1).pdf pdf 444.47 2021-12-13 13:44:38 Public message
Informacja_o_wyborze_oferty_PLATFORMA_cz.5.pdf pdf 466.18 2021-12-13 13:54:20 Public message
Informacja_o_wyborze_oferty_PLATFORMA_cz.6.pdf pdf 444.49 2021-12-13 13:58:38 Public message
Informacja_o_wyborze_oferty_PLATFORMA_cz.7.pdf pdf 470.4 2021-12-13 14:00:12 Public message

Announcements

2021-12-13 14:00 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dla Części 7.

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-12-13 13:58 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dla Części 6.

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-12-13 13:54 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dla Części 5.

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-12-13 13:44 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dla Części 4.

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-12-13 13:38 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dla Części 2.

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-12-13 13:30 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej dla Części 1 i 3.

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-11-23 14:48 Zamówienia Publiczne Zamawiający zamieszcza Informację z otwarcia ofert.

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-11-23 10:00 Buyer message Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 258 000,00 zł brutto, w tym na:
Część 1: 77 183,25 zł brutto,
Część 2: 13 723,92 zł brutto,
Część 3: 56 309,86 zł brutto.
Część 4: 37 156,47 zł brutto,
Część 5: 15 932,12 zł brutto,
Część 6: 23 145,36 zł brutto.
Część 7: 34 549,02 zł brutto.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 708