Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-11-2021 12:11:00 |
Składania : | 18-11-2021 08:00:00 |
Otwarcia : | 18-11-2021 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie uzupełnienia ubytków nawierzchni asfaltowej na terenie Oddziałów Prewencji Policji w Poznaniu przy ul. Taborowej 22 .
Zakres wykonania prac :
Uzupełnienie ubytków nawierzchni asfaltowej około 46 m2 na placu i drogach dojazdowych na terenie OPP w Poznaniu ul. Taborowa 22.
Wymagania Wystawiającego:
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
Termin realizacji zamówienia 16.12.2021r.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót.
Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
Komunikaty