Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ-73/2021 DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 12-11-2021 09:06:00
Składania : 29-12-2021 09:00:00
Otwarcia : 29-12-2021 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego aparatury medycznej wraz z jej montażem i uruchomienie zwanej dalej „sprzętem medycznym”.


Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1.1-1.10  do SWZ.


Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)      dostawę sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 1.1 – 1.10 do SWZ,

2)      udzielenia instruktażu w zakresie obsługi sprzętu medycznego, o którym mowa w ust. 1, w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.

Zaoferowane wyroby medyczne muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane po 1 stycznia 2021 r. Nie dopuszcza się oferowania wyrobu medycznego rekondycjonowanego oraz sprzętu medycznego demonstracyjnego. Wyroby medyczne muszą być wolne od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych.

 

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 84.5 2021-11-12 09:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.docx docx 117.7 2021-11-12 09:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 184 2021-11-12 09:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.pdf pdf 601.23 2021-11-12 09:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 48.5 2021-11-12 09:06:00 Postępowanie
SWZ - 73.pdf pdf 4268.87 2021-11-12 09:06:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane 12-11-2021).pdf pdf 206.73 2021-11-12 09:06:00 Postępowanie
Informacja nr 1.pdf pdf 3071.15 2021-11-23 11:20:52 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.doc doc 253 2021-11-23 11:20:52 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 306.58 2021-11-26 12:01:55 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.doc doc 213.5 2021-11-26 12:01:55 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5.pdf pdf 683.36 2021-12-06 09:11:06 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5.doc doc 220 2021-12-06 09:11:06 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.pdf pdf 259.41 2021-11-30 08:42:06 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.doc doc 212.5 2021-11-30 08:42:06 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.1 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów — modyfikacja.docx docx 120.21 2021-11-30 08:42:06 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.pdf pdf 1408.83 2021-12-02 08:21:28 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.doc doc 231.5 2021-12-02 08:21:28 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6.doc doc 221 2021-12-07 10:59:45 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6.pdf pdf 821.77 2021-12-07 10:59:45 Publiczna wiadomość
Informacja nr 7.pdf pdf 331.85 2021-12-08 12:25:18 Publiczna wiadomość
Informacja nr 7.doc doc 215.5 2021-12-08 12:25:18 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (opublikowane 13-12-2021).pdf pdf 66.93 2021-12-13 09:33:24 Publiczna wiadomość
Informacja nr 8 - zmiana terminu.pdf pdf 263.98 2021-12-13 13:53:42 Publiczna wiadomość
Informacja nr 8 - zmiana terminu.doc doc 214 2021-12-13 13:53:42 Publiczna wiadomość
Informacja nr 9.doc doc 189.5 2021-12-20 13:37:09 Publiczna wiadomość
Informacja nr 9.pdf pdf 426.06 2021-12-20 13:37:09 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 289.13 2021-12-29 10:25:58 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 48 2021-12-29 10:25:58 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania strona.pdf pdf 1478 2022-02-08 10:35:36 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania strona.doc doc 277 2022-02-08 10:35:36 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamóweinia (opublikowane 15-04-2022).pdf pdf 257.19 2022-04-15 09:08:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-15 09:08 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-02-08 10:35 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania [...].pdf

Wyniki postępowania [...].doc

2021-12-29 10:25 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2021-12-29 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA


Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ przeznaczył kwotę 601 640,86 zł brutto w tym:
Zadanie nr 1 – Urządzenie do neuromonitoringu – 75 000 zł
Zadanie nr 2 – Urządzenie do podciśnieniowej terapii leczenia ran – 25 000
Zadanie nr 3 – Kardiomonitor – 62 499 zł
Zadanie nr 4 – Zestaw laparoskopowy – 99 627,26 zł
Zadanie nr 5 – Aparat do hemodializy – 73 224 zł
Zadanie nr 6 – Aparat do wsparcia oddechowego – 39 900 zł
Zadanie nr 7 – Respirator transportowy – 9 990 zł
Zadanie nr 8 –Inkubator hybrydowy – 114 900 zł
Zadanie nr 9– Inkubator otwarty – 80 500 zł
Zadanie nr 10 – Lampa do fototerapii w inkubatorze – 21 000 zł
2021-12-20 13:37 Jacek Banaszak Informacja nr 9 dla Wykonawców

Informacja nr 9.doc

Informacja nr 9.pdf

2021-12-13 13:53 Jacek Banaszak Informacja nr 8 dla Wykonawców - zmiana terminu

Informacja nr 8 - zm [...].pdf

Informacja nr 8 - zm [...].doc

2021-12-13 09:33 Jacek Banaszak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (opublikowane 13-12-2021)

Zmiana terminu składania ofert

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-12-08 12:25 Jacek Banaszak Informacja nr 7 dla Wykonawców

Informacja nr 7.pdf

Informacja nr 7.doc

2021-12-07 10:59 Jacek Banaszak Informacja nr 6 dla Wykonawców

Informacja nr 6.doc

Informacja nr 6.pdf

2021-12-06 09:11 Jacek Banaszak Informacja nr 5 dla Wykonawców

Informacja nr 5.pdf

Informacja nr 5.doc

2021-12-02 08:21 Jacek Banaszak Informacja nr 4 dla Wykonawców

Informacja nr 4.pdf

Informacja nr 4.doc

2021-11-30 08:42 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla Wykonawców

Informacja nr 3.pdf

Informacja nr 3.doc

Załącznik nr 1.1 - Z [...].docx

2021-11-26 12:01 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców

Informacja nr 2.pdf

Informacja nr 2.doc

2021-11-23 11:20 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.pdf

Informacja nr 1.doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1483