Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.50.2021.KP Serwis i naprawa drzwi automatycznych w budynku Dworca Autobusowego przy ul. Sybiraków 2 w Jastrzębiu-Zdroju

Katarzyna Pietryja
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2021 14:54:00
Składania : 23-11-2021 09:00:00
Otwarcia : 23-11-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Serwis i naprawa drzwi automatycznych w budynku Dworca Autobusowego przy ul. Sybiraków 2 w Jastrzębiu-Zdroju”.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Zadanie 1: Przegląd wraz z konserwacją drzwi automatycznych dworca autobusowego w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Sybiraków 2.

Zasadniczym celem przeglądu jest konserwacja 4 szt. drzwi automatycznych przesuwnych, wyposażonych w napędy KONE, wykonywana 2 razy w roku, tj.: w maju 2022 r. oraz w listopadzie 2022 r., zgodnie z następującym zestawem czynności serwisowo-konserwacyjnych:

1) sprawdzenie i regulacja zamocowania zawieszeń skrzydeł przesuwanych;

2) sprawdzenie i regulacja zamocowania prowadnic dolnych;

3) czyszczenie i smarowanie prowadnic dolnych;

4) regulacja pola działania radarów;

5) sprawdzenie działania barier podczerwieni;

6) sprawdzenie połączeń w sterowniku i programatorze;

7) sprawdzenie funkcji otwierania awaryjnego;

8) badanie i regulacja naciągu paska napędu drzwi;

9) sprawdzenie wszystkich funkcji.

Zadanie 2: Stała gotowość serwisowa.

Utrzymanie drzwi w stałej sprawności technicznej 7 dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 600 do 2200 (gotowość serwisowa umożliwiająca wykonanie drobnych napraw i regulacji drzwi w ciągu 4 godzin od chwili telefonicznego wezwania).

Zadanie 3: Naprawy dokonywane w ramach utrzymania drzwi w stałej sprawności technicznej.

Naprawy wymagające wymiany niżej wymienionych podzespołów dokonywane będą w ramach utrzymania drzwi w stałej sprawności technicznej. Przed wykonaniem naprawy Wykonawca sporządzi notatkę zawierającą opis usterki z wykazem materiałów niezbędnych do jej usunięcia. W notatce zostanie określony termin wykonania naprawy, który musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zabezpieczy niesprawny napęd drzwi do czasu wykonania naprawy. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania niżej wymienionych materiałów zgodnie z ceną przedstawioną w trakcie składania oferty:

1) radar Eagle „2”;

2) rolki do napędu KONE;

3) wyłącznik STOP (bezpieczeństwa);

4) pasek napędowy;

2.3. Zadanie 1, Zadanie 2 oraz Zadanie 3 należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.

2.4. Szczegółowy zakres wykonania robót przewidzianych do realizacji zamówienia określa STWiOR, która stanowi integralną część do niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 3), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).

2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

2.6. W ofercie należy wycenić wszystkie czynności z uwzględnieniem wszystkich materiałów pomocniczych niezbędnych do realizacji zadania oraz koszty dojazdów.


3. OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE NAPRAWY – DOT. ZADANIA 3: minimum 12 miesięcy.


4. TERMIN WYKONANIA:

4. Wykonawca realizować będzie usługi w terminie:

4.1. Przegląd wraz z konserwacją maj 2022 r. i listopad 2022 r.

4.2. Utrzymanie drzwi w stałej sprawności technicznej – od 01.12.2021 do 31.01.2023 r.

4.3. Gotowość serwisowa umożliwiająca wykonanie drobnych napraw i regulacji drzwi w ciągu 4 godzin od chwili telefonicznego wezwania.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 217.82 2021-11-10 14:54:00 Postępowanie
STWiOR - Sybiraków 2.pdf pdf 125.51 2021-11-10 14:54:00 Postępowanie
Zestawienie ofert na stronę.pdf pdf 64.45 2021-11-23 10:25:01 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie wyników.pdf pdf 102.07 2021-11-23 13:35:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-23 13:35 Katarzyna Pietryja Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłam ogłoszenie wyników postępowania.
Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

Ogłoszenie wyników.p [...].pdf

2021-11-23 10:25 Katarzyna Pietryja Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłam zestawienie ofert cenowych.
Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

Zestawienie ofert na [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 proszę nie wpisywać ceny - oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 269