Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.37.2021 Dostawę wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej prosumenckiej na dachu budynku przy ul. Żwirki i Wigury 8 w Pruszczu Gdańskim

Marlena Radziun
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2021 13:55:00
Składania : 18-11-2021 08:30:00
Otwarcia : 18-11-2021 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

Zamawiający - Gmina Miejska Pruszcz Gdański, reprezentowana przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego zaprasza do złożenia oferty na dostawę pn.: Dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej prosumenckiej na dachu budynku przy ul. Żwirki i Wigury 8 w Pruszczu Gdańskim”.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej, nieużywanej, niepowystawowej i nieregenerowanej instalacji fotowoltaicznej prosumenckiej o mocy 15,4 kWp na dachu budynku przedszkola przy ul. Żwirki i Wigury 8 w Pruszczu Gdańskim, wraz z przyłączeniem systemu paneli fotowoltaicznych (PV) do istniejącej sieci wewnętrznej budynku  oraz zewnętrznej sieci elektroenergetycznej.

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
37_21 Ogłoszenie o zamówieniu BZP nr 2021BZP 0026521301 z dnia 2021-11-10.pdf pdf 166.64 2021-11-10 13:55:00 Postępowanie
37_21 SWZ Tom I IDW z załącznikami.pdf pdf 22907.6 2021-11-10 13:55:00 Postępowanie
37_21 SWZ Tom I IDW.doc doc 329 2021-11-10 13:55:00 Postępowanie
37_21 załącznik nr 1- formularz oferty.doc doc 89.5 2021-11-10 13:55:00 Postępowanie
37_21 załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy o niewykluczeniu.docx docx 21.78 2021-11-10 13:55:00 Postępowanie
37_21 załącznik nr 3 - oświadcz. o speł. warunków udziału.doc doc 38.5 2021-11-10 13:55:00 Postępowanie
37_21 załącznik nr 4 - oświadczenie grupa kapitałowa.doc doc 46.5 2021-11-10 13:55:00 Postępowanie
37_21 SWZ Tom II OPZ - PFU.pdf pdf 5832.17 2021-11-10 13:55:00 Postępowanie
37_21 SWZ Tom III Umowa (wzór).pdf pdf 127.12 2021-11-10 13:55:00 Postępowanie
37_21 SWZ Tom III Umowa (wzór).doc doc 119 2021-11-10 13:55:00 Postępowanie
37_21 Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 17.11.2021 r. KWOTA.doc doc 63.5 2021-11-17 10:37:26 Publiczna wiadomość
37_21 Informacja dla Wykonawców nr 1 z dnia 17.11.2021 r. KWOTA.pdf pdf 360.4 2021-11-17 10:37:26 Publiczna wiadomość
37_21 Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp..pdf pdf 301.53 2021-11-18 10:27:42 Publiczna wiadomość
37_21 Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.doc doc 36.5 2021-11-18 10:27:43 Publiczna wiadomość
37_21 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 650.46 2021-11-22 15:42:34 Publiczna wiadomość
37_21 Informacja o wyborze oferty strona.doc doc 52 2021-11-22 15:42:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-22 15:42 Marlena Radziun 37_21 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

37_21 Informacja o w [...].pdf

37_21 Informacja o w [...].doc

2021-11-18 10:27 Marlena Radziun 37_21 Informacja, o jakiej mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.

37_21 Informacja, o [...].pdf

37_21 Informacja, o [...].doc

2021-11-17 10:37 Krzysztof Mościcki Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia z dnia 17.11.2021 r.

37_21 Informacja dla [...].doc

37_21 Informacja dla [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 438