Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/29/2021 Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych (4 sztuki)

Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2021 11:53:00
Składania : 18-11-2021 09:00:00
Otwarcia : 18-11-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE_O_ZAMÓWIENIU.pdf pdf 135.09 2021-11-09 11:53:00 Postępowanie
SWZ_29_2021.pdf pdf 258.64 2021-11-09 11:53:00 Postępowanie
Zał_nr_1.1_1.2_Formularz_asortymentowo_cenowy.xls xls 56 2021-11-09 11:53:00 Postępowanie
Zał_nr_1_3_Parametry_analizatorów_parametrów_krytycznych.doc doc 124.5 2021-11-09 11:53:00 Postępowanie
Zał_nr_1_Oferta.docx docx 79.86 2021-11-09 11:53:00 Postępowanie
Zał_nr_2_Oświadczenie_Warunki_wykluczenia.docx docx 68.05 2021-11-09 11:53:00 Postępowanie
Zał_nr_3_Wzór_umowy_dostawa_odczynników.pdf pdf 139.12 2021-11-09 11:53:00 Postępowanie
Zał_nr_3A_Wzór_umowy_dzierzawa_analizatorów.pdf pdf 126.91 2021-11-09 11:53:00 Postępowanie
Zał_nr_4_Grupa_kapitałowa.doc doc 123 2021-11-09 11:53:00 Postępowanie
Zał_nr_5_Ośw_o_aktualności.doc doc 89.5 2021-11-09 11:53:00 Postępowanie
wyjaśnienia15112021.pdf pdf 49.01 2021-11-15 13:59:00 Publiczna wiadomość
1_RADIOMETER.zip zip 7091.27 2021-11-18 10:12:07 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.pdf pdf 51.68 2021-11-18 10:12:07 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wynikach_postepowania.pdf pdf 1936.51 2021-11-24 12:33:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-24 12:33 Karolina Potopowicz INFORMACJA o wynikach postępowania prowadzonego trybem podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, zgodnie z przepisami art. 275 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp., poniżej 214 000 Euro na dostawę odczynników i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych (4 sztuki).

Informacja_o_wynikac [...].pdf

2021-11-18 10:12 Karolina Potopowicz Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu przesyła w załączeniu informację z otwarcia ofert z dnia 18.11.2021 wraz z ofertą jaka wpłynęła w niniejszym postępowaniu.

1_RADIOMETER.zip

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-11-18 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia : 807 681,78 zł brutto
w podziale na pakiety:
Pakiet nr 1 - 658 277,28 zł
Pakiet nr 2 - 149 404,50 zł
2021-11-15 13:59 Karolina Potopowicz Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu przesyła w załączeniu wyjaśnienia z dnia 15.11.2021

wyjaśnienia15112021. [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 384