Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-11-2021 09:16:00 |
Składania : | 15-11-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 15-11-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest usługa, która polegała będzie na bieżącym utrzymaniu oraz prowadzeniu szaletu miejskiego na placu Karskiego w Czarnkowie (w godzinach wyznaczonych od poniedziałku do piątku od 8 do 20 oraz w soboty od 8 do 14).
Na koniec każdego miesiąca wymagana jest prawidłowo sporządzona faktura.
Zakres czynności wykonywany przez Zleceniobiorcę będzie obejmował następujące rodzaje prac: inkasowanie opłaty za korzystanie
z szaletu wg stawek określonych Zarządzeniem Burmistrza nr 28/2015 w wysokości 1,00 zł za jednorazowe skorzystanie z szaletu, odprowadzanie opłaty w całości do Urzędu Miasta wraz z wydrukiem raportu z powierzonej kasy fiskalnej, wydawanie pokwitowania
w formie paragonu wydrukowanego z powierzonej pracy fiskalnej, wykonywanie drobnych remontów (wymiana żarówek, naprawa urządzeń elektrycznych i sanitarnych), przeprowadzenie bieżącej konserwacji urządzeń sanitarnych, co najmniej raz w roku malowanie pomieszczeń szaletów, wywozu śmieci i odpadów co najmniej dwa razy w miesiącu. Zleceniobiorca ma za zadanie utrzymać w należytym porządku i czystości szaletu oraz terenu bezpośrednio do niego przylegającego.
Ponadto Zleceniobiorca zobowiązuje się zapewnić materiały niezbędne do utrzymania szaletu, a także odzieży roboczej i narzędzi pracy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 67 253 02 56
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty