Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-11-2021 11:12:00 |
Składania : | 10-11-2021 23:59:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wrocław,
08.11.2021 r
/miejscowość i data/
ZAPYTANIE OFERTOWE
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest: usługa polegająca na wykonaniu przedmiotu zamówienia w ramach zadań (1- 3 ).
Zadanie 1 – Wykonanie
ścianki tekstylnej, roll-upów , winderów,
Zadanie 2 – Wykonanie
potykaczy
Zadanie 3 – Wykonanie
ryngrafów
Projekty
graficzne zostaną dostarczone Wykonawcy po zakończeniu procedury wyboru
najkorzystniejszej oferty.
Dodatkowe
wyposażenie: instrukcja w języku polskim, protokół odbioru dostarczonych wyrobów,
gwarancja producenta min 12 m-cy.
Termin i miejsce realizacji zamówienia: do 10 dni
roboczych od dnia złożenia zamówienia ale nie później niż do 29.11.2021 r..
Miejsce
realizacji zamówienia: 2
Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław
Forma płatności: przelew do 14 dni od dnia prawidłowo dostarczonej faktury
VAT wraz z podpisanym przez Zamawiającego oraz Wykonawcę protokołem odbioru do
Kancelarii Jawnej 2 WOG.
W przypadku możliwości zrealizowania wyżej wymienionego zamówienia, (w ramach poszczególnych zadań) prosimy o wypełnienie formularza ofertowego (w załączeniu)
najpóźniej
do dnia 10.11.2021 r
UWAGA:
Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-12-14 14:56 | Sekcja Wychowawcza |
W
wyniku
zakończenia
postępowania
na
usługę
poligraficzną
zamówienie
udzielone
zostanie: Zadanie 1 Brave Design J Bartosik - 10 750,20 zł. Zadanie 2 - J&L LESZEK ŻOCHOWSKI - 885,60 zł. Zadanie 3 - nie realizowane -przekroczenie środków Zamawiającego. |
2021-11-09 07:59 | Sekcja Wychowawcza | W załączeniu klauzula RODO. |
Komunikaty