Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-11-2021 14:20:00 |
Składania : | 12-11-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Wymagania i specyfikacja
1. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera
formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik do umowy.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji dostawy zostały określone w projekcie umowy.
3.
Koszty transportu oraz inne
opłaty/koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zostały wkalkulowane
w wartość asortymentu.
4. Płatność – przelew z odroczonym terminem 7 dni od dnia dostarczenia prawidłowo
wystawionej faktury.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na
stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy
7. Termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni
8. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość
dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w
postępowaniu
9. Asortyment
musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie i pochodzić z bieżącej
produkcji. Ponadto musi spełniać wszelkie wymogi odpowiednich krajowych i europejskich
norm, standardów jakości oraz wszelkie wymogi przewidziane prawem dla tego
rodzaju asortymentu.
Osoba
do kontaktu:
Renata Krakiewicz
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
Komunikaty