- Strona główna
- Postępowanie ID 532521
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.270.56.2021 „Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego. Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego – FS Krzywopłoty.”
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Kujawa-Popowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-11-05 12:12:00
-
Składania2021-11-10 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-11-10 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
„Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego.
Modernizacja budynku wielofunkcyjnego w Krzywopłotach polegająca na wykonaniu podnośnika platformowego – FS Krzywopłoty.”
o wartości poniżej 130 000,00 złotych
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres robót określono w kosztorysie inwestorskim i przedmiarze robót oraz wyciągu z projektu technicznego.
- - montaż konstrukcji platformy dźwigowej dla osób niepełnosprawnych o wym. 1310 x1520, platforma pionowa w wersji inox 304 wraz z wykonaniem fundamentu oraz podłączeniem elektrycznym
- - wykonanie dojścia do platformy dźwigowej z kostki brukowej – 27,30 m2
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym projektem budowlanym i przedmiarem z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w projekcie budowlanym i przedmiarach.
termin wykonania zamówienia: 22.12.2021r.
okres gwarancji: minimum 36 miesięcy
warunki płatności :
1) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie kosztorysowe Wykonawcy.
2) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
3) Bezusterkowy
protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na należyte
i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia
przez Wykonawcę faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.
4) Za usługi niewykonane lub usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
5) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
6) Ostateczne rozliczenie za należyte wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego.
7) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
3. Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
a) Kryteria oceny ofert: 100 % cena,
b) Forma wynagrodzenia – kosztorysowe,
c) Udzielenie gwarancji na minimum 36 miesięcy.
4. Istotne postanowienia umowne:
1) W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.
3) Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,
- Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,
- Przedmiar robót – Załącznik nr 3,
- Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 4.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 10.11.2021r. do godziny 10:00 w formie:
elektronicznej przez platformę zakupową.
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings
Oferta musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.
IV. Do oferty należy załączyć:
- Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,
- Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,
- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
- Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,
05.11.2021
Z up. Wójta Gminy Klucze
Joanna Kujawa-Popowska
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-11-10
14:08:28
|
Joanna Kujawa-Popowska |
W
załączeniu
notatka
z
wyboru.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?