Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-89-2021 Remont awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego firmy AWEX w budynku WSA w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.

Termin:
Zamieszczenia : 05-11-2021 10:26:00
Składania : 17-11-2021 10:10:00
Otwarcia : 17-11-2021 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „Zasady postępowania w przypadku realizacji zamówień w procedurze zapytania ofertowego w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Warszawie”.

1.          PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:  remont awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego firmy AWEX polegający na wymianie uszkodzonych opraw na nowe w budynku WSA w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.

2.        Termin realizacji od podpisania umowy do 20.12.2021

3.        ZAŁĄCZNIKI:

1)     Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 

2)     Wzór umowy – załącznik nr 2

3)     Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego  - załącznik nr 3

4.        Termin na zadawanie pytań  upływa w dniu 15.11.2021r.

5.           WARUNEK UDZIAŁU:

1)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają doświadczenie.  Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent  przekaże dokumenty (kopie protokołów, umów) potwierdzające, że w ciągu ostatnich dwóch lat wykonał, co najmniej 2 roboty polegającej na wymianie oświetlenia  awaryjnego  w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej o wartości  łącznej 50 000,00 zł.

2)      Oferent spełni warunki, gdy:

a)       w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  o posiadaniu w/w dokumentów,

b)       na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże w/w dokumenty.

6.         WIZJA LOKALNA  Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. ( Wizja możliwa jest w dzień roboczy od  09:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: tel. 22 553 70 83). 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2021.pdf pdf 567.26 2021-11-05 10:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 wzór umowy WSA-ZP-BA-89-2021.pdf pdf 486.82 2021-11-05 10:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA-89-2021.pdf pdf 593.99 2021-11-05 10:26:00 Postępowanie
Informacja o unieważnieniu postepowania- WSA-ZP-BA-89-2021.pdf pdf 242.33 2021-11-18 10:43:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-18 10:43 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o unieważnieniu postepowania WSA-ZP-BA-89-2021

Informacja o unieważ [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiot zamówienia Cena ryczałtowa zgodnie z opisem zamówienia (załącznik nr 1) oraz wzorem umowy (załącznik nr 2) - w cenie należy zawrzeć wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 20 grudnia 2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia,wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "TAK" (0)
6 Oświadczenie 2 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że posiadam doświadczenie i na wezwanie Zamawiającego przekażę dokumenty potwierdzające warunek udziału : wykonanie w ciągu ostatnich dwóch lat 2 roboty polegającej na wymianie oświetlenia awaryjnego w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej o wartości łącznej 50 000,00 zł. - proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
8 Oświadczenie 4 - Oświadczam, że posiadam niezbędną wiedzę oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonam przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów zakupionych na własny koszt.- proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 270