- Main page
- Proceeding ID 532017
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
250/ZP/2021 KPP Płońsk - malowanie pomieszczeń.
Wystawiający
-
UżytkownikKonrad Banasik
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2021-11-04 14:44:00
-
Placing offers2021-11-15 14:00:00
-
Opening of offers2021-11-15 14:05:00
-
ProcedureZapytanie ofertowe
-
TypeConstruction work
Requirements and specifications
KPP Płońsk - malowanie pomieszczeń.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym przedmiarze - Załącznik nr 1 oraz w opisie przedmiotu zamówienia
2. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek – Oświadczenie – Załącznik nr 2.
b) Oświadczenie RODO - Oświadczenie – Załącznik nr 3.
c) Uprawnienia budowlane, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
d) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kosztorys opracowany w formie szczegółowej/uproszczonej w celach informacyjnych.
3. Projekt umowy – Załącznik nr 4
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na
stronie https://platformazakupowa.pl/
5. Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych
zgodnie z art. 4 ust. 3 Ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w
zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie
publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).
6. Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie za pośrednictwem Platformy innych
ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych zgodnie z art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 9 listopada
2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty
budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).
7. Zamawiający ma możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Download all attachments
Announcements
Send a message to buyer
Subject of the request
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?