Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-11-2021 09:10:00 |
Składania : | 22-11-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 22-11-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Krakowski Szpital Specjalistyczny
im. Jana Pawła II
31-202 Kraków, ul. Prądnicka 80
Dział Techniczno-Energetyczny
Sekcja Warsztatów
Zaproszenie do składania ofert na zakup i dostawy materiałów malarsko-murarskich
1. Warunki zgłaszania ofert i zasady udzielania zamówienia:
1) Numer ogłoszenia: TTW/230/8/2021
2) Data zamieszczenia: 04.11.2021r.
3) Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków.
4) Miejsce składania ofert: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80, 31-202 Kraków w Pawilonie A-V na Dziennik Podawczy do dnia 22.11.2021r do godz. 10:00.
Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i zostaną zwrócone Wykonawcy.
5) Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie ofert nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
6) Warunki zgłaszania ofert:
a) Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić,
b) Oferta zawiera datę końcową związania ofertą, nie krótszą niż 3 tygodnie od daty złożenia oferty,
c) Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, opatrzoną pieczęcią/podpisem w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postepowania wskazanym w zaproszeniu do składania ofert:
„Ogłoszenie nr TTW/230/8/2021 na zakup i dostawy materiałów malarsko-murarskich”
7) Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji.
8) Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy, której wzór jest załącznikiem do niniejszego postępowania.
9) Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
10) Ofertę przedstawić w formie uzupełnionego formularza cenowego – podać nazwę/typ/model oferowanego produktu oraz proponowane ceny. Dla już określonych „ściśle z nazwy” produktów – podać tylko proponowane ceny.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
§ Przedmiotem zamówienia jest dostawa w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego materiałów malarsko-murarskich wymienionych w załączniku nr 1 do umowy.
§ Maksymalny termin realizacji zamówienia określa się na 3 dni, licząc od daty wpłynięcia zamówienia do siedziby Wykonawcy.
§ Szczegółowe wymagania i opis zamówienia – patrz „Wzór umowy”
3. Kryteria oceny ofert:
1) Zamawiający dokonując wyboru ofert, może pominąć oferty, co do których uznaje, że zawierają rażąco niską cenę. W przypadku gdy Zamawiający ma podejrzenie, że zaproponowana cena jest rażąco niska, może wystąpić do oferenta z wnioskiem o złożenie wyjaśnień odnośnie zaproponowanej ceny.
2) Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę. W szczególności, Zamawiający nie dokonuje wyboru oferty, jeżeli:
a) Oferta z najkorzystniejszą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
b) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
3) Wyboru oferty Zamawiający dokona na podstawie formularza ofert, kierując się najkorzystniejszym kryterium cenowym (cena 100%).
4) Informacje o wybranej ofercie Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej (w odpowiedniej zakładce):
http://www.szpitaljp2.krakow.pl
5) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
6) W przypadku nie wybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.
Kontakt w sprawie ogłoszenia:
Krzysztof Juszczyk tel.: 12 614 20 16
Załączniki:
1. Wzór umowy
2. Formularz cenowy(załącznik nr 1 do umowy)
Komunikaty