Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rrg.2710.83.2021 Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa ciągu drogowego dróg gminnych nr 106023B i 106032B Wola Zambrowska – Stary Laskowiec, gmina Zambrów”

Kamil Kossakowski
Gmina Zambrów
Termin:
Zamieszczenia : 03-11-2021 13:35:00
Składania : 10-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 10-11-2021 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 86 271 46 16 wew.28  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx docx 21.94 2021-11-03 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Wykaz osób.docx docx 35.52 2021-11-03 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Zobowiązanie do współpracy.docx docx 19.08 2021-11-03 13:35:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 423.71 2021-11-03 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Wzór Umowy.pdf pdf 250 2021-11-03 13:35:00 Postępowanie
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 277.85 2021-11-19 15:01:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-19 15:01 Kamil Kossakowski Zamawiający przesyła ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa ciągu drogowego dróg gminnych nr 106023B i 106032B Wola Zambrowska – Stary Laskowiec, gmina Zambrów” 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zadań pn: „Rozbudowa ciągu drogowego dróg gminnych nr 106023B i 106032B Wola Zambrowska – Stary Laskowiec, gmina Zambrów”. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (link do postępowania, gdzie umieszczono dokumentację: https://platformazakupowa.pl/transakcja/519072). 2. Wartość robót około 13 541 070,00 zł brutto. 3. Wykonawca, zobowiązany jest do: 1) dokonywania wpisów w dzienniku budowy oraz obecności na terenie budowy minimum raz w tygodniu (w okresie prowadzenia robót budowlanych), w trakcie prowadzenia prac ulegających zakryciu i na każde wezwanie Zamawiającego, 2) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanym oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) konsultacja i weryfikacja kosztorysów i innych dokumentacji technicznych, 5) sporządzanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej procesu inwestycyjnego, 6) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, 7) udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, 8) potwierdzanie usunięcia wad oraz potwierdzanie obmiaru robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót. 9) obowiązku brania udziału w czynnościach związanych z ujawnieniem i usuwaniem wad w okresie gwarancji. W okresie gwarancji do zadań Inspektora będzie należało m.in.: a) pełna obsługa okresu gwarancyjnego, b) nadzór nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad/usterek, c) poświadczanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych wad/usterek, d) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad/usterek, 10) informowania Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji. 4. Szczegółowy zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązany jest pełnić funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego przez cały okres obowiązywania umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych tj. w okresie wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego, oraz usunięcia usterek przez cały okres gwarancji na wykonane roboty udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, włącznie z udziałem w odbiorze końcowym i odbiorze gwarancyjnym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wykaz osób - Do oferty należy dołączyć wykaz osób skierowanych do realizacji zadania (Załącznik nr 3) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Zobowiązanie do współpracy - Do oferty należy dołączyć zobowiązania do współpracy osób skierowanych do realizacji zadania (Załącznik nr 4) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Uprawnienia i Izba - Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby skierowane do realizacji zadania posiadają odpowiednie uprawnienia oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 454