Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-11-2021 11:19:00 |
Składania : | 10-11-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-11-2021 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-12-13 10:54 | Małgorzata Radziejowska | Ogłoszenie o wyniku postępowania 2021/BZP 00287777/01 |
2021-11-17 13:45 | Małgorzata Radziejowska |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania. Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust 1 i 2 ustawy Pzp, w związku z art. 266 ustawy Pzp zawiadamia, o unieważnieniu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 255 pkt 5 ustawy Pzp „Zamawiający, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć”. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia. W dniu 14.11.2021r. Zamawiający otrzymał informację z pensjonatu do którego mieli się udać studenci Politechniki Warszawskiej o odwołaniu rezerwacji w związku z trudną sytuacją panującą na granicy polsko – białoruskiej. W związku z powyższym wyjazd studentów Politechniki Warszawskiej w okresie 26-28.11.2021r. nie odbędzie się. Mając na względzie powyższe okoliczności unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne. Oryginał dokumentu w Załączniku. |
2021-11-10 14:01 | Małgorzata Radziejowska |
Informacja
z
otwarcia
ofert Dotyczy: postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na: Wynajem autokaru wraz z kierowcą dla studentów Politechniki Warszawskiej w okresie 26-28.11.2021 roku na trasie Warszawa-Serpelice-Warszawa, nr referencyjny postępowania: ZP.U.MR.40.2021. Szanowni Państwo, Zamawiający - Politechnika Warszawska, Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa, na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwaną dalej ustawą Pzp, przekazuje zestawienie ofert złożonych w postępowaniu. Termin składania ofert 10.11.2021r. godz.10:00 Zestawienie ofert złożonych w terminie: Nr oferty; Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy; Data i godzina złożenia; Cena oferty brutto w zł. 1. P.W IMPEX TRANS Mariusz Besztak, Strzeszkowice Duże 311, 24-220 Niedrzwica Duża; 08.11.2021 Godz. 12:11:23; cena brutto: 3 300,00 zł. 2. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej „POLONUS” w Warszawie S.A. Aleje Jerozolimskie 144, 02-305 Warszawa 09.11.2021 Godz. 15:32:00; cena brutto: 3 010,00 zł. 3. LEMBUS Józef Lemieszek, ul. Zaciszna 4, 08-460 Sobolew; 09.11.2021Godz. 23:21:56; cena brutto:4 320,00 zł. Dokument w załączniku. |
2021-11-10 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Informacja w oparciu o art. 222 ust. 4 ustawy Pzp o kwocie jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie postępowania: brutto 3132,00 |
Komunikaty