Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.47.2021.AM Utrzymanie czystości budynku Dworca Autobusowego przy ul. Sybiraków 2 w Jastrzębiu-Zdroju

Katarzyna Pietryja
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 29-10-2021 14:10:00
Składania : 08-11-2021 09:00:00
Otwarcia : 08-11-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Utrzymanie czystości budynku Dworca Autobusowego przy ul. Sybiraków 2 w Jastrzębiu-Zdroju”.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest codzienne, bieżące utrzymanie czystości budynku Dworca Autobusowego przy ul. Sybiraków 2 w Jastrzębiu-Zdroju, w tym codzienne:

mycie podłóg, płytek ściennych, sanitariatów, umywalek, drzwi, krzeseł i balustrad;

bieżące usuwanie kurzu i zabrudzeń z wszystkich powierzchni poziomych i pionowych;

bieżące usuwaniu pajęczyn;

opróżnianie i mycie koszy na śmieci – kosze należy zaopatrywać w worki foliowe na odpady;

wyposażenie toalet w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło, kostki zapachowe do muszli WC i odświeżacze powietrza;

wyposażenie apteczki dla własnego użytku w niezbędny wkład apteczny oraz uzupełniania tego wkładu w przypadku zużycia lub przeterminowania jego części składowych, a także utylizowanie przeterminowanych medykamentów;

mycie okien i drzwi automatycznych dwa razy do roku: do 20 kwietnia oraz do 20 września;

utrzymanie czystości szaletów – Wykonawca nie może pobierać opłat od osób z nich korzystających.

W zakres sprzątania nie wchodzą tereny zewnętrzne Dworca Autobusowego (wyłączając zadaszone wejścia).

Obiekt otwarty jest codziennie w godzinach 600-2000.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należało codzienne otwieranie budynku o godzinie 600 i zamykanie budynku o godzinie 2000.

Przed zamknięciem należy skontrolować czy w obiekcie nie przebywają osoby trzecie oraz zgasić światła.

2.2. Dane techniczne obiektu:

powierzchnia użytkowa obiektu: 129,99 m2;

Powierzchnia do utrzymania czystości w obiekcie w całości wyłożona jest płytkami gresowymi (w całym obiekcie zabudowano elektryczne ogrzewanie podłogowe).

zewnętrzna i wewnętrzna powierzchnia okien i drzwi automatycznych wynosi: 149,15 m2.

2.3. Dane techniczne obiektu, zasady kontroli i oceny wykonywanego zadania oraz warunki ogólne zawiera Wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).

2.4. Komisyjne przekazanie powierzonego obiektu przy udziale przedstawicieli obu stron odbędzie się w dniu 31.12.2021 r.

2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu do złożenia oferty, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI: od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.

3.1. Podpisanie umowy przez Zamawiającego nastąpi w dniu 03.01.2022 r. z datą jej obowiązywania od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.


4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

4.1. Wykazanie wykonania lub wykonywania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług bez konieczności określania ich wartości o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. utrzymanie czystości terenów wewnętrznych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. W referencjach/poświadczeniach powinny być wymienione czynności, które były wykonywane przez Wykonawcę.

UWAGA: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi, wówczas nie ma obowiązku przedłożenia dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie (np. listy referencyjne, poświadczenia).

4.2. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (polisy OC) wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na okres realizowania usługi, o wartości polisy nie mniejszej niż 10.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 4 dni przed upływem terminu, do którego polisa była zawarta, bądź na 4 dni przed datą opłacenia składki, pod warunkiem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w §8 ust. 1 lit. d) wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do Zaproszenia, a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostarczenia polisy bez dodatkowego powiadomienia ze strony Zamawiającego, pod rygorem naliczenia kar umownych określonych w §8 ust. 1 lit. d) wzoru umowy;

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie.pdf pdf 212.02 2021-10-29 14:10:00 Postępowanie
Zestawienie ofert cenowych.pdf pdf 171.43 2021-11-08 10:37:14 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie wyników.pdf pdf 101.87 2021-11-09 11:28:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-09 11:28 Katarzyna Pietryja Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłam ogłoszenie wyników postępowania.
Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

Ogłoszenie wyników.p [...].pdf

2021-11-08 10:37 Katarzyna Pietryja Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłam zestawienie ofert cenowych.

Z poważaniem,
Katarzyna Pietryja

Zestawienie ofert ce [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ryczałtowe wynagrodzenie miesięczne za realizację przedmiotu zamówienia - 1 miesiąc - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Wykaz usług - Wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zaproszenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 299