Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 237/ZP/2021 Zakup wraz z dostarczeniem telefonów komórkowych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

Termin:
Zamieszczenia : 29-10-2021 11:36:00
Składania : 05-11-2021 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej
w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: „Zakup wraz z dostarczeniem telefonów komórkowych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego”
237/ZP/2021 (Rej. 91/L/2021) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2021 poz. 1129) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania zamówień w KWP zs. w Radomiu.

Kod CPV: 32250000-0

        I.            OGÓLNE WYMAGANIA

1)     Termin realizacji  – maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
       do dnia 30.11.2021 r.

2)      Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.

 

3)   Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP      

      zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po   

      uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.

 

4)      Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność na warunkach określonych
        we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP
        zs. w      Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat.

Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.

     5)      Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     6)      Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

     7)      W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!

    8)       Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:

• wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
pełnomocnictwo do podpisania oferty /w przypadku udzielenia/.

Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalność jak wymienione w OPZ. W tym celu w przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć również karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna Producenta zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ (w przypadku dokumentów składanych w formie kopii lub skanów wymaga się aby zostały one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a złożone w języku obcym innym niż język angielski składane są wraz z tłumaczeniem na język polski).

 

 

      II.            W przypadku pytań:

- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"

  lub w szczególności:

·         w sprawach merytorycznych – Paweł Krupiński tel.: 47 701 34 18;

e-mail: pawel.krupinski@ra.policja.gov.pl;

·         w sprawach formalnych  - Paweł Łyżwiński tel.: 47 701 34 05

e-mail: pawel.lyzwinski@ra.policja.gov.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

    III.            OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

 

 1)      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.

 2)      Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.

 3)  Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

 4)  Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.

 5)      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.

 6)      Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

 7)      KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:

- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;

- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;

- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;

- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 8) Zamawiający informuje,  że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą  w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.

 



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia OPZ Załącznik nr 1.pdf pdf 469.78 2021-10-29 11:36:00 Postępowanie
Formularz ofertowy - Załącznik nr 2.pdf pdf 920.84 2021-10-29 11:36:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 375.58 2021-10-29 11:36:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia OPZ Załącznik nr 1.pdf pdf 469.78 2021-10-29 11:36:00 Przedmiot zamówienia
Formularz ofertowy - Załącznik nr 2.docx docx 29.63 2021-10-29 11:36:00 Kryterium

Komunikaty

2021-11-09 08:33 Paweł Łyżwiński W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy – Pzp (wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) oraz zgodnie z Decyzją nr 5/2021 z dnia 13 stycznia 2021r. Komendanta Wojewódzkiego Policji zs. w Radomiu w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęły 4 ważne oferty:
Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu
jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
Orange Polska S.A.
Aleje Jerozolimskie 160
02-326 Warszawa
Wartość oferty: 87.807,24 zł brutto.

Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ zawiera najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone przez Zamawiającego.
2021-11-03 11:13 Paweł Łyżwiński Szanowni Państwo
Uprzejmie proszę o udzielnie odpowiedzi na poniższe pytania :

Potwierdzenie , że w przypadku wyboru oferty Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki akcyjnej, część komparycyjna Umów poświęcona Wykonawcy, będzie obejmować wszelkie dane wymagane przez art. 374 § 1 Ksh

Pytanie 1

W związku z treścią § 6 ust. 6 umowy – Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy

Zwracamy się o potwierdzenie, że ewentualne potrącenie kar umownych poprzedzone zostanie postępowaniem, które potwierdzi jego odpowiedzialność. Wskazać należy, że utrzymanie postanowień umownych umożliwiających potrącenie kar z wynagrodzenia Wykonawcy nie daje możliwości weryfikacji zasadności i poprawności naliczenia tych kar. Naliczenie i potrącenie kar umownych przewidzianych w umowie powinno być poprzedzone przeprowadzeniem stosownego postępowania mającego na celu ustalenie istnienia przesłanek naliczenia kar umownych. W związku z powyższym, wnosimy o potwierdzenie, że nałożenie kar umownych i potrącenie będzie poprzedzone stosownym postępowaniem ?

Pytanie 2

Wykonawca zwraca się o potwierdzenie, że Zamawiający wyraża zgodę na uzupełnienie zapisu § 6 ust. 7 Umowy - w świetle którego , Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych. ”.
Wykonawca mając na uwadze okoliczność, że określenie maksymalnej kwoty odszkodowania umożliwia oszacowanie ryzyka kontraktowego związanego z realizacją umowy, zwraca się o wskazanie, że łączna wysokość odszkodowania wraz z naliczonymi karami nie przekroczy całkowitej wartości umowy.

Szanowni Państwo udzielamy odpowiedzi na otrzymane pytania:

Potwierdzamy, że w przypadku wyboru oferty Wykonawcy prowadzącego działalność w formie spółki akcyjnej, część komparycyjna umowy poświęcona Wykonawcy będzie obejmować wszelkie dane wymagane przez art. 374 § 1 Ksh

Pytanie 1

Zamawiający precyzyjnie wskazuje w § 6 projektu umowy okoliczności niewykonania lub nienależytego (nieterminowego) wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy, za które zostaną naliczone zostaną kary umowne wraz
ze wskazaniem ich wysokości. Zasady naliczania kar umownych są klarowne
i wyznaczone poprzez:
- określenie momentu początkowego naliczenia kar umownych poprzez konkretne zdarzenie, takie jak np. zwłoka w dostarczeniu przedmiotu umowy,
- wysokości, takie jak np. 1% łącznej wartości brutto wynagrodzenia przedmiotu umowy niedostarczonego w terminie za każdy dzień zwłoki.


Wbrew oczekiwaniom Wykonawcy, prowadzenie przez Zamawiającego postępowania potwierdzającego odpowiedzialność Wykonawcy w przypadku zastrzeżonych w umowie kar umownych nie jest koniczne. Wykonawca nie wykonując zobowiązania w terminie, pozostaje w zwłoce, a zatem Zamawiający nie musi udowadniać, że niedotrzymanie terminu zostało spowodowane
przez okoliczności, za które dłużnik odpowiada. Informacja o naliczonych karach umownych wraz z ich wysokością każdorazowo będzie przekazywana Wykonawcy w formie noty obciążeniowej lub innego ustalonego dokumentu.


Mając powyższe na uwadze, Zamawiający podtrzymuje treść zapisów umownych dotyczących powyższych kwestii.

Pytanie 2

Zamawiający podtrzymuje treść zapisów umownych w § 6 ust. 7.


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Telefon komórkowy zgodny z Opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

54 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności, projekt umowy - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - max. do 30.11.2021 r. Proszę zaoferować lub potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom , po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy/oferta cenowa - Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalność jak wymienione w OPZ. W tym celu w przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć również karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna Producenta zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ (składane skany niniejszych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a składane w języku obcym innym niż język angielski winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].docx

(0)
6 Oświadczenie dot. oferowanego sprzętu - zał. nr 1 - Oświadczam że zaoferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wolny od wad i zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w OPZ- zał. nr 1. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
7 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując „TAK” (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 299