Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-10-2021 10:47:00 |
Składania : | 05-11-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 05-11-2021 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Wojewódzki
Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000
zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest
wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA
OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”
1. PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA: Remont korytarza parteru w budynku Wojewódzkiego Sądu
Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.
2. ZAŁĄCZNIKI:
1)
Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1
2)
Wzór umowy – załącznik nr 2
3)
Kosztorys ofertowy – załącznik nr 3
4)
Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego - załącznik nr 4
3. Termin na zadawanie
pytań upływa w dniu 03.11.2021r.
4.
WARUNEK
UDZIAŁU:
1) O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają
doświadczenie. Zamawiający
uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent przekaże dokumenty (kopie protokołów, umów)
potwierdzające, że w ciągu
ostatnich dwóch lat wykonał, co najmniej 2 roboty polegającej na malowaniu w
budynkach biurowych lub użyteczności publicznej o wartości łącznej 50 000,00 zł.
2) Oferent spełni warunki, gdy:
a) w formularzu
ofertowym złoży oświadczenie o posiadaniu w/w dokumentów,
b) na pisemne
wezwanie Zamawiającego przekaże w/w dokumenty.
5. WIZJA LOKALNA Zamawiający zaleca, aby
Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. ( Wizja możliwa jest w dzień roboczy od 09:00 do
14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: tel. 22 553 70 83).
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych
środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt
poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie
umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej
mają charakter informacyjny.
2021-11-08 13:05 | Krzysztof Antczak | W załączeniu informacja o unieważnieniu postepowania WSA-ZP-BA-80-2021 |
Komunikaty