Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-80-2021 Remont korytarza parteru w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.

Termin:
Zamieszczenia : 29-10-2021 10:47:00
Składania : 05-11-2021 14:00:00
Otwarcia : 05-11-2021 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

1.      PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:  Remont korytarza parteru w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.

2.      ZAŁĄCZNIKI:

1)                 Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 

2)                 Wzór umowy – załącznik nr 2

3)                 Kosztorys ofertowy – załącznik nr 3

4)                 Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego  - załącznik nr 4

3.      Termin na zadawanie pytań  upływa w dniu 03.11.2021r.

4.    WARUNEK UDZIAŁU:

1)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają doświadczenie.  Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent  przekaże dokumenty (kopie protokołów, umów) potwierdzające, że w ciągu ostatnich dwóch lat wykonał, co najmniej 2 roboty polegającej na malowaniu w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej o wartości  łącznej 50 000,00 zł.

2)      Oferent spełni warunki, gdy:

a)       w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  o posiadaniu w/w dokumentów,

b)       na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże w/w dokumenty.

5.      WIZJA LOKALNA  Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. ( Wizja możliwa jest w dzień roboczy od  09:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: tel. 22 553 70 83).

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2021.pdf pdf 567.26 2021-10-29 10:47:00 Postępowanie
załącznik 1.Opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA-80-2021.pdf pdf 408.33 2021-10-29 10:47:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - wzór umowy WSA-ZP-BA-80-2021.pdf pdf 505.05 2021-10-29 10:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Kosztorys ofertowy WSA-ZP-BA-80-2021.xlsx xlsx 13.61 2021-10-29 10:47:00 Postępowanie
Informacja o unieważnieniu postepowania- WSA-ZP-BA-80-2021.pdf pdf 242.94 2021-11-08 13:05:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-08 13:05 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o unieważnieniu postepowania WSA-ZP-BA-80-2021

Informacja o unieważ [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiot zamówienia Zgodnie z opisem zamówienia (załącznik nr 1), należy wpisać wartość całkowitą netto z kosztorysu ofertowego (załącznik nr 3) i załączyć plik kosztorysu. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 tygodnie od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia,wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "TAK" (0)
6 Oświadczenie 2 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że posiadam doświadczenie i na wezwanie Zamawiającego przekażę dokumenty potwierdzające warunek udziału : wykonanie w ciągu ostatnich dwóch lat 2 robót polegających na malowaniu w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej o wartości łącznej 50 000,00 zł. - proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
8 Oświadczenie 4 - Oświadczam, że posiadam niezbędną wiedzę oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonam przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów zakupionych na własny koszt.- proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 226