Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: O2.N4.361.13.2021 Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021 - 2022 z podziałem na 6 części

Rafał Pilśniak
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 29-10-2021 14:06:00
Składania : 16-11-2021 08:45:00
Otwarcia : 16-11-2021 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wersja_edytowalna_SWZ_scinka_poboczy_WSZYSTKIE_RDW.doc doc 768.5 2021-10-29 14:06:00 Postępowanie
SWZ_scinka_poboczy_WSZYSTKIE_RDW.pdf pdf 1505.45 2021-10-29 14:06:00 Postępowanie
wzor_umowy_scinka_poboczy.pdf pdf 644.79 2021-10-29 14:06:00 Postępowanie
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.zip zip 73.39 2021-10-29 14:06:00 Postępowanie
ogloszenie_o_zamowieniu.pdf pdf 314.96 2021-10-29 14:06:00 Postępowanie
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 279.96 2021-11-16 11:52:09 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma.pdf pdf 206.54 2021-12-14 20:11:03 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_5.pdf pdf 212.8 2021-12-15 21:43:41 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_2.pdf pdf 216.16 2021-12-15 21:51:44 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_1.pdf pdf 257.14 2021-12-20 21:26:34 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_3.pdf pdf 256.77 2021-12-20 21:33:24 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_4.pdf pdf 247.5 2021-12-20 21:37:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-14 13:24 Rafał Pilśniak Część zamówienia nr 1
Zawarto umowę nr O2.N4.361.13.1.2021 z dnia 31.12.2021 r. z Jacekiem Majdeckim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo "DROMA" Jacek Majdecki z siedzibą w miejscowości Lisewo, Lisewo 39, 62-310 Pyzdry (NIP 6671165300) na kwotę 200 000,00 zł brutto. Termin przystąpienia do realizacji robót - 3 dni. Okres gwarancji - 24 miesiące.

Część zamówienia nr 2
Zawarto umowę nr O2.N4.361.13.2.2021 z dnia 27.12.2021 r. z Mieczysławem Szpilewiczem prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Produkcyjno-­Handlowo­-Usługowe "RAFIT" Mieczysław Szpilewicz z siedzibą w miejscowości Wisznice, ul. Włodawska 4, 21-580 Wisznice (NIP 5391010240) na kwotę 453 624,00 zł brutto. Termin przystąpienia do realizacji robót - 3 dni. Okres gwarancji - 24 miesiące.

Część zamówienia nr 3
Zawarto umowę nr O2.N4.361.13.3.2021 z dnia 31.12.2021 r. z Jacekiem Majdeckim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo "DROMA" Jacek Majdecki z siedzibą w miejscowości Lisewo, Lisewo 39, 62-310 Pyzdry (NIP 6671165300) na kwotę 101 244,99 zł brutto. Termin przystąpienia do realizacji robót - 3 dni. Okres gwarancji - 24 miesiące.

Część zamówienia nr 4
Zawarto umowę nr O2.N4.361.13.4.2021 z dnia 31.12.2021 r. z Jacekiem Majdeckim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo "DROMA" Jacek Majdecki z siedzibą w miejscowości Lisewo, Lisewo 39, 62-310 Pyzdry (NIP 6671165300) na kwotę 667 398,00 zł brutto. Termin przystąpienia do realizacji robót - 3 dni. Okres gwarancji - 24 miesiące.

Część zamówienia nr 5
Zawarto umowę nr O2.N4.361.13.5.2021 z dnia 27.12.2021 r. z Mieczysławem Szpilewiczem prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Produkcyjno­Handlowo­Usługowe "RAFIT" Mieczysław Szpilewicz z siedzibą w miejscowości Wisznice, ul. Włodawska 4, 21-580 Wisznice (NIP 5391010240) na kwotę 266 188,00 zł brutto. Termin przystąpienia do realizacji robót - 3 dni. Okres gwarancji - 24 miesiące.

Część zamówienia nr 6
Zawarto umowę nr O2.N4.361.13.6.2021 z dnia 30.12.2021 r. z Andrzejem Pozorskim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą "POZORSKI" s.c. Andrzej Pozorski oraz Piotrem Pozorskim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą "POZORSKI" s.c. Piotr Pozorski prowadzącymi wspólnie działalność gospodarczą pod firmą „POZORSKI” s.c. Andrzej Pozorski Piotr Pozorski, ul. Klaskawska 23, Złotowo, 89-650 Czersk (NIP: 5551915896) na kwotę 149 996,04 zł brutto. Termin przystąpienia do realizacji robót - 3 dni. Okres gwarancji - 24 miesiące.
2021-12-20 21:37 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 4

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-12-20 21:33 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 3

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-12-20 21:26 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 1

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-12-15 21:51 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 2

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-12-15 21:43 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 5

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-12-14 20:11 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 6

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-11-16 11:52 Rafał Pilśniak Informacja z otwarcia ofert

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-11-16 08:45 Komunikat Zamawiającego Kwota brutto jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 200 000,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 453 624,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 101 244,99 zł brutto;
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 667 398,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 266 188,00 zł brutto;
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 149 996,04 zł brutto;

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 841