Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Prace konserwatorskie oraz bieżące usuwanie usterek i drobnych awarii w pomieszczeniach biurowych ZKZL sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 28-10-2021 15:34:00
Składania : 17-11-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:

Prace konserwatorskie oraz bieżące usuwanie usterek i drobnych awarii w pomieszczeniach biurowych ZKZL sp. z o.o.

Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 606 813 503

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ.pdf pdf 75.57 2021-10-28 15:34:00 Przedmiot zamówienia
IPU.pdf pdf 113.09 2021-10-28 15:34:00 Kryterium
WYKAZ USŁUG.pdf pdf 30.31 2021-10-28 15:34:00 Kryterium

Komunikaty

2021-11-25 12:52 Paweł Grześkowiak Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż w postępowaniu o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych netto, którego przedmiotem są: „Prace konserwatorskie oraz bieżące usuwanie usterek i drobnych awarii w pomieszczeniach biurowych ZKZL sp. z o.o.” (ID 529151) wpłynęła 1 oferta.
Z Wykonawcą podjęto negocjacje w zakresie obniżenia pierwotnie zaoferowanej przez niego ceny. Informujemy, że w wyniku postępowania oraz przeprowadzonych negocjacji jako najkorzystniejszą pod względem oceny ofert: 100% cena - wybrano ofertę firmy: ART-BUD PHU ARTUR MATYSIAK z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Zygmunta Krasińskiego 15/17A 12, która podała łączną wartość oferty brutto w wysokości: 46 051,20 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy pięćdziesiąt jeden złotych 20/100 brutto).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług polegających na prowadzeniu bieżących prac konserwatorskich oraz na usuwaniu usterek i drobnych awarii Zakres usług wg załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia. W ofercie proszę podać cenę za 1 godzinę świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia.

OPZ.pdf

480 godz. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 12 miesięcy. Zamawiający przewiduje rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia od dnia 1.12.2021 r. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

IPU.pdf

(0)
7 Doświadczenie - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał - w okresie 3 lat licząc od dnia opublikowania niniejszego zapytania ofertowego - przynajmniej jednej usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia. Prosimy o załączenie wypełnionego Wykazu usług zgodnie z załączonym Wzorem. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

WYKAZ USŁUG.pdf

(0)
8 Referencje - Zamawiający wymaga aby dla potwierdzenia spełnienia warunku formalnego "Doświadczenie", Wykonawca dołączył referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi wyszczególnionej przez Wykonawcę w wykazie usług. Przedłożenie referencji nie jest wymagane w sytuacji jeżeli usługa wyszczególniona w Wykazie usług była realizowana na rzecz Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 342