Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 28-10-2021 14:55:00 |
Placing offers : | 10-11-2021 09:30:00 |
Offers opening : | 10-11-2021 09:45:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Zarząd Budynków Komunalnych z siedzibą w Elblągu ul. Ratuszowa 4 zawiadamia o prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. znak sprawy ZP-20/DAO/2021 na zadanie pn.:
Zadanie nr 1 - Remont wewnętrznej instalacji gazowej w budynku i
lokalach mieszkalnych przy ul. Obr. Pokoju 17-17A w Elblągu.
Zadanie nr 2 - Remont wewnętrznej instalacji gazowej w budynku i lokalach mieszkalnych przy ul. Pływacka 1A w Elblągu.
Zadanie nr 3 - Remont wewnętrznej instalacji gazowej w budynku i
lokalach mieszkalnych przy ul. Wyspiańskiego 27 w Elblągu.
Zadanie nr 4 - Remont wewnętrznej instalacji gazowej w budynku i
lokalach mieszkalnych przy ul. Obr. Pokoju 15 w Elblągu.
Zadanie nr 5 - Remont wewnętrznej instalacji gazowej w budynku i
lokalach mieszkalnych przy ul. Kwiatowa 2 w Elblągu.
Zadanie nr 6 - Remont wewnętrznej instalacji gazowej w budynku i
lokalach mieszkalnych przy ul. Czerniakowska 14 w Elblągu.
Sposób przygotowania oferty został opisany w warunkach zamówienia tj. SWZ.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-11-18 13:07 | Anna Żukowska |
Uaktualnienie
informacji
w
zakresie
kwoty,
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
było : 179.187,74 zł netto/ 193.522,76 zł brutto winno być: 151413,29 zł netto/ 163.526,35 zł brutto |
2021-11-17 14:41 | Anna Żukowska | Ogłoszenie o wyniku postępowania - w załącznikach do pobrania. |
2021-11-10 14:59 | Anna Żukowska | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - w załącznikach do pobrania. |
2021-11-10 09:30 | Buyer message | Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 179.187,74 zł netto/ 193.522,76 zł brutto |
2021-10-29 07:38 | Anna Żukowska |
Zamawiający
dokonuje
zmiany
ZAŁĄCZNIKA
NR
1
do
SWZ.
Zmiana ZAŁACZNIKA NR 1 do SWZ - w załącznikach do pobrania. |
Announcements