Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DPS.ORA.2100.25.2021 Dostawa Środków opatrunkowych

Zamówienia Publiczne
Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Deadlines:
Published : 29-10-2021 11:48:00
Placing offers : 03-11-2021 13:05:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

DPS.ORA.2100.25.2021                                                             Psary, dnia 29 października 2021 roku

 

 

Zaproszenie do składania ofert

Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym na dostawę

Środków opatrunkowych

dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach  

 

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Dom Pomocy Społecznej w Psarach

ul. Kaliska 3, Psary, 63-405 Sieroszewice

www.dpspsary.pl

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.     Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł

2.     Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa Środków opatrunkowych
dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach.

      Opis przedmiotu zamówienia został również szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.

3.     Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia 
na własny koszt.

4.     Oferta musi obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu).

5.     Zamawiający nie dopuszcza podziału na części.

6.     O ile nie wskazano inaczej, ofertę składa się w cenach brutto.

7.     Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.

8.     Towar musi być zgodny z opisem, w przypadku dostawy innego asortymentu niż opisany
w formularzu elektronicznym nie zostanie on przyjęty przez Zamawiającego.

9.     Minimalna data ważności produktów – 2 lata od dnia dostawy.

10. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć aktualną kartę charakterystyki produktu, przy pierwszej dostawie produktu.

11.  Zamówienie obejmuje jednorazową dostawę przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zapotrzebowaniem.

12.  Termin dostawy do dnia 10 listopada 2021 roku.

13.  Dodatkowych informacji udziela Pani Justyna Tomczak  – Kierownik Działu Gospodarczo Technicznego tel. (62) 739 60 84 wew. 150

 

14.  Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:

 

Powiat Ostrowski

Dom Pomocy Społecznej

Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice

NIP 622-23-91-168

Strony akceptują wystawienie i dostarczenie w formie elektronicznej, w formacie PDF: faktur, faktur korygujących oraz duplikatów faktur, zgodnie z art. 106 n ustawy z dnia 11 marca 2004 roku  o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 106) na adres sekretariat@dpspsary.pl

W przypadku wystawienia i dostarczenia faktury w formie elektronicznej nie jest dopuszczalne równoczesne wystawienie faktury w formie papierowej.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Klauzula informacyjna.pdf pdf 283.55 2021-10-29 11:48:00 Criterion
Porównanie złożonych ofert.pdf pdf 200.81 2021-11-08 14:19:52 Public message
Informacja o unieważnieniu.pdf pdf 155.36 2021-11-09 14:23:34 Public message

Announcements

2021-11-09 14:23 Zamówienia Publiczne Informacja o unieważnieniu.

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-11-08 14:19 Zamówienia Publiczne Zestawienie złożonych ofert.

Porównanie złożonych [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Gaza opatrunkowa jałowa 1/2 m2 300 pc. Dom Pomocy Społecznej w Psarach
Kaliska 3
63-405, Sieroszewice
(0)
2 Gaza opatrunkowa jałowa 1 m2 300 pc. - (0)
3 Kompres gazowy sterylny 10x10 cm A3 200 pkg. - (0)
4 Opaska dziana podtrzymująca 4 m x 10 cm 200 pc. - (0)
5 Gazik nasączony alkoholem Pakowane po 100 szt. 60 pkg. - (0)
6 Plaster na rolce 2,5 cm x 9 m do max 2,5 cm x 9,15 25 pc. - (0)
7 Plaster do mocowania wenflonu a'50 4 pkg. - (0)
8 Plaster włókninowy z opatrunkiem 8 cm x 1 m 15 pc. - (0)
9 Cewnik foley 2 - way 20 FR 10 pc. - (0)
10 Worki do moczu 2 litry pakowane po 10 szt. 4 pkg. - (0)
11 Igła jednorazowego użytku 0,5 ml Pakowane po 100 szt. 10 pkg. - (0)
12 Igła jednorazowego użytku 0,9 ml Pakowane po 100 szt. 10 pkg. - (0)
13 Igła jednorazowego użytku 0,8 ml Pakowane po 100 szt. 10 pkg. - (0)
14 Igła jednorazowego użytku 0,4 ml Pakowane po 100 szt. 5 pkg. - (0)
15 Worki na odpady medyczne 60 l a'50 30 pc. - (0)
16 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - 60 pc. - (0)
17 Pojemnik na odpady medyczne 2 L - 50 pc. - (0)
18 Pojemnik na zużyte igły 0,2 ml 30 pc. - (0)
19 Wenflon 0,8 60 pc. - (0)
20 Wenflon 0,9 30 pc. - (0)
21 Wenflon 1,2 10 pc. - (0)
22 Podkład higieniczny Profilowany w rolce 50 cm x 40 m Kolor zielony lub niebieski 4 pc. - (0)
23 Kieliszki do leków jednorazowe Z polipropylenu z podziałką a'75 30 pkg. - (0)
24 Siatka opatrunkowa elastyczna Rozmiar 8 2 pc. - (0)
25 Siatka opatrunkowa elastyczna Rozmiar 6 2 pc. - (0)
26 Opaska samoprzylepna Kohezyjna 7,5 x 4,5 24 pc. - (0)
27 Szpatułka laryngologiczna jałowa Pakowana po 100 szt. 2 pkg. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawa do dnia 10 listopada 2021 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Po zapoznaniu się proszę wpisać "Akceptuję"

Klauzula informacyjn [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 294