Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 28-10-2021 09:14:00 |
Placing offers : | 08-11-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 08-11-2021 10:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce zaprasza do złożenia oferty na zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego herbaty marki Lipton.
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup i dostawa herbaty dla potrzeb Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce w następujących ilościach:
a) herbata czarna liściasta marki Lipton Yellow Label 100g – 567 opakowań,
b) herbata czarna ekspresowa marki Lipton Yellow Label 100g (50 torebek x 2g lub zestaw 2 opakowań po 25 torebek x 2g) – 567 opakowań.
2. Cena za herbatę powinna zawierać koszty dostawy / przesyłki do siedziby Zamawiającego.
3. Dostarczona herbata powinna zawierać co najmniej 12-miesięczny termin przydatności do spożycia. W przypadku zgłoszenia reklamacji z tego tytułu Wykonawca zobowiąże się odebrać reklamowany towar na koszt własny i wymienić go na towar wolny od wad w terminie 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia reklamacji.
4. Płatność za zrealizowane zamówienie nastąpi przelewem, w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 listopada 2021 r.
Dane do wystawienia faktury:
1. Nabywca: Miasto Ostrołęka, Plac Gen. Józefa Bema 1, 07-410 Ostrołęka, NIP 7582142002.
2. Odbiorca i płatnik: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.
Adres dostawy:
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, ul. 11 Listopada 20, 07-410 Ostrołęka.
Kryteria oceny oferty:
1. 100% cena.
2. Oferty nie spełniające wymogów formalnych zapytania nie będą podlegały ocenie.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Oferent jest związany złożoną ofertą przez 14 dni od upływu terminu składania ofert.
6. W przypadku, gdy cena ofert przekroczy wartość środków zabezpieczonych na ten cel, wybór ofert może zostać unieważniony lub mogą zostać przeprowadzone dodatkowe negocjacje cenowe.
7. Po dokonanym wyborze oferenta, zamawiający zawrze umowę na realizację zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub adres e-mail: sekretariat@zsz1.ostroleka.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia oraz podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-08 11:06 | Krzysztof Kacprzak |
Zamawiający
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
wybrana
została
oferta
Wykonawcy: GULIK Sp. z o.o., ul. Żelechowska 21b, 21-400 Łuków Wartość oferty: 4467,96 zł netto. Jest to oferta najkorzystniejsza w kryterium ceny oraz oferta spełniająca wymagane przez Zamawiającego warunki formalne. |
Announcements