Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-10-2021 14:33:00 |
Składania : | 24-11-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z
wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zmianami).
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z utrzymaniem w stałej sprawności technicznej wraz z pełnieniem gotowości serwisowej dwóch zasilaczy UPS znajdujących się na terenie szpitala przy ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
2. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie jednego przeglądu eksploatacyjnego następujących urządzeń:
a) typ zasilacza PW 9395-550-MBS (nr seryjny: 14900062),
b) typ zasilacza PW 9395-550-MBS (nr seryjny: 14900063),
c) stojaki bateryjne 40xMWL-200-12,
d) rozłączniki baterii 630A
oraz zapewnienie stałej gotowości serwisowej przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny;
2) usuwanie usterek i wykonywanie napraw powstałych w czasie eksploatacji urządzeń.
3. Cenę
całkowitą za wykonanie usługi będącej Przedmiotem zamówienia należy skalkulować
w oparciu o załącznik nr 1 do zapytania. Wypełniony załącznik nr 1 należy załączyć w miejscu KRYTERIA I WARUNKI
FORMALNE – pkt 1 CENA.
4. Warunki
udziału w postępowaniu:
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje):
a) co najmniej 1 (jedno) zamówienie, którego przedmiotem był przegląd eksploatacyjny zasilaczy UPS firmy EATON o mocy minimum 400 kVA
lub
b) posiada autoryzację producenta EATON Power Quality S.A. do wykonywania czynności przeglądów eksploatacyjnych. Przez autoryzację Zamawiający rozumie również świadectwo przeszkolenia co najmniej jednego pracownika do wykonywania czynności przeglądów eksploatacyjnych zasilaczy UPS o mocy powyżej 400 kVA.
Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt a lub pkt b, Zamawiający wymaga odpowiednio: złożenia wykazu usług - (załącznik nr 3 do zapytania) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi (np. referencje) lub dokumentu potwierdzającego posiadanie autoryzacji producenta EATON Power Quality S.A.
2) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia energetyczne grupa „I” Eksploatacja w zakresie urządzeń i instalacji elektrycznych do 1 KV.
3) dysponuje oryginalnymi częściami zamiennymi i materiałami, kompatybilnymi i jednorodnymi z Urządzeniami firmy EATON zainstalowanymi w obiekcie szpitala. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą cennika części zamiennych i materiałów, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
5. Szczegółowe warunki dotyczące Przedmiotu
zamówienia, w tym: terminy realizacji, warunki płatności, warunki gwarancji
zostały określone w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 4 do zapytania).
6. Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 4).
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert oraz unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
1)
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez
przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
2)
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt
z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101
02 02
· e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-29 10:52 | Dagmara Smolińska | Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję informację o wyborze oferty. |
2021-11-26 09:25 | Dagmara Smolińska | Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję zbiorcze zestawienie ofert. |
2021-11-23 09:58 | Dagmara Smolińska |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje, że w dniu 22.11.2021 r. wpłynął wniosek od Wykonawcy o modyfikację treści wzoru umowy w następującym zakresie: Par.12.4 Prosimy o zmianę zapisu na: Kumulatywny limit dla odpowiedzialności odszkodowawczej Wykonawcy wynosi 100% jego wynagrodzenia netto określonego w par.10.1. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający modyfikuje treść wzoru umowy w następującym zakresie: § 12 ust. 4 otrzymuje nowe następujące brzmienie: „Kumulatywny limit dla odpowiedzialności odszkodowawczej Wykonawcy wynosi 100% wynagrodzenia umownego netto określonego w § 10 ust. 1 Umowy." |
2021-11-17 15:08 | Dagmara Smolińska |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje, że w dniu 15.11.2021 r. wpłynął wniosek od Wykonawcy o modyfikację treści wzoru umowy w następującym zakresie (cytat): Par.7.1 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wynikłe z jego działania szkody bezpośrednie w obiekcie szpitala i na jego terenie spowodowane wszelkimi zawinionymi czynnościami związanymi z wykonaniem Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Przedmiotowa odpowiedzialność obejmuje w szczególności: obiekt szpitala (w tym pomieszczenia techniczne) i jego teren zewnętrzny, roboty budowlane w realizacji, materiały, sprzęt, wyposażenie, urządzenia, środki transportu, instalacje, itp. stanowiące własność: 1) Zamawiającego lub innych podmiotów realizujących zamówienia na rzecz Zamawiającego, 2) Użytkownika obiektu szpitala (tj. Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej) lub innych podmiotów realizujących zamówienia na rzecz Użytkownika, 3) najemców powierzchni w obiekcie szpitala lub innych podmiotów realizujących zamówienia na ich rzecz. Par.7.2 W przypadku powstania jakichkolwiek szkód bezpośrednich, o których mowa w niniejszym paragrafie Umowy, a które będą spowodowane zawinionymi czynnościami związanymi z wykonaniem Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia 100% kosztów ich usunięcia lecz nie więcej niż limit odpowiedzialności odszkodowawczej Wykonawcy. Par.12.2 – w każdym podpunkcie należy dodać: … lecz nie więcej niż 15% wynagrodzenia Wykonawcy netto. Par.12.4 Do usunięcia pierwotny tekst: Maksymalna wysokość każdej z wymienionych w ust. 2 kar umownych nie może przekroczyć kwoty maksymalnego wynagrodzenia umownego netto określonego w § 10 ust. 1 Umowy. Nowy zapis: Kumulatywny limit dla odpowiedzialności odszkodowawczej Wykonawcy wynosi 100% jego wynagrodzenia netto określonego w par.10.1. Par.12.5 Modyfikacja: Zastrzega się prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego, do kwoty limitu odpowiedzialności odszkodowawczej Wykonawcy zgodnie z par. 12.4. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający modyfikuje treść wzoru umowy w następującym zakresie: § 7 ust. 1 otrzymuje nowe następujące brzmienie: „Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wynikłe z jego działania szkody bezpośrednie w obiekcie szpitala i na jego terenie spowodowane wszelkimi zawinionymi czynnościami związanymi z wykonaniem Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Przedmiotowa odpowiedzialność obejmuje w szczególności: obiekt szpitala (w tym pomieszczenia techniczne) i jego teren zewnętrzny, roboty budowlane w realizacji, materiały, sprzęt, wyposażenie, urządzenia, środki transportu, instalacje, itp. stanowiące własność: 1) Zamawiającego lub innych podmiotów realizujących zamówienia na rzecz Zamawiającego, 2) Użytkownika obiektu szpitala (tj. Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej) lub innych podmiotów realizujących zamówienia na rzecz Użytkownika, 3) najemców powierzchni w obiekcie szpitala lub innych podmiotów realizujących zamówienia na ich rzecz.” § 7 ust. 2 otrzymuje nowe następujące brzmienie: „W przypadku powstania jakichkolwiek szkód bezpośrednich, o których mowa w niniejszym paragrafie Umowy, a które będą spowodowane zawinionymi czynnościami związanymi z wykonaniem Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia 100% kosztów ich usunięcia.„ § 12 ust. 2 otrzymuje nowe następujące brzmienie: „Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: 1) za zwłokę w przeprowadzeniu przeglądu – w wysokości 0,1% wartości wynagrodzenia ryczałtowego netto, o którym mowa w § 10 ust. 2 pkt 1, za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 15% wynagrodzenia netto określonego w § 10 ust. 1. 2) za zwłokę w zakończeniu czynności serwisowych – w wysokości 0,1% wartości maksymalnego umownego wynagrodzenia netto za wykonanie Przedmiotu Umowy w zakresie objętym serwisem, tj. usuwaniem awarii i wykonywaniem bieżących napraw Urządzeń, o którym mowa w § 10 ust. 2 pkt 2 odpowiednio: za każdą godzinę zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w § 5 ust. 7 pkt 1, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w § 5 ust. 7 pkt 2 i pkt 3; lecz nie więcej niż 15% wynagrodzenia netto określonego w § 10 ust. 1. a) w przypadku stwierdzenia niewykonania lub nienależytego wykonania prac będących Przedmiotem Umowy w wysokości 0,5% maksymalnego wynagrodzenia netto wskazanego w § 10 ust. 1 Umowy za każdy stwierdzony przypadek, lecz nie więcej niż 15% wynagrodzenia netto określonego w § 10 ust. 1. b) za zwłokę w usunięciu wad ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji – w wysokości 0,1 % maksymalnego wynagrodzenia netto, określonego w § 10 ust. 1 Umowy – za każdy dzień zwłoki liczony od następnego dnia po upływie terminów, ustalonych zgodnie z § 8 ust. 3 Umowy, lecz nie więcej niż 15% wynagrodzenia netto określonego w § 10 ust. 1. c) za rozwiązanie lub odstąpienie od Umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 10% maksymalnego wynagrodzenia netto, wskazanego w § 10 ust. 1 Umowy, lecz nie więcej niż 15% wynagrodzenia netto określonego w § 10 ust. 1.” § 12 ust. 4 otrzymuje nowe następujące brzmienie: „Łączna maksymalna wysokość kar umownych nie może przekroczyć 100% wynagrodzenia netto określonego w § 10 ust 1.” § 12 ust. 5 Zamawiający pozostawia treść bez zmian. |
2021-11-15 12:51 | Dagmara Smolińska |
Szanowni
Państwo, informujemy że w dniu 15.11.2021 do Zamawiającego wpłynęły pytania do postępowania. Z uwagi na czas potrzebny na przygotowanie odpowiedzi, Zamawiający przesuwa termin składania ofert na dzień 24.11.2021 r. godz. 11.00 |
2021-11-02 10:08 | Dagmara Smolińska |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje, że w dniu 29.10.2021 r. wpłynęło zapytanie od Wykonawcy, o treści (cytat): Dzień dobry, nasza firma od ponad 20 lat zajmuje się naprawami i przeglądami zasilaczy ups jak i generatorów prądotwórczych , dla gałęzi przemysłu, wojska i medycyny. Pomimo faktu, że naprawialiśmy jednostki o mocach większych niż 400 KVA, nie mamy w ostatnich 2 latach udokumentowanej naprawy/przeglądu: a) co najmniej 1 (jedno) zamówienie, którego przedmiotem był przegląd eksploatacyjny zasilaczy UPS firmy EATON o mocy minimum 400 kVA Proszę o informacje czy jako specjaliści w branży ale bez udokumentowanego przeglądu jednostki EATON powyżej 400 kVA możemy przedstawić naszą ofertę. Odpowiedź Zamawiającego: Zgodnie z wymaganiami podanymi przez Zamawiającego, o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który wykaże, że: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): a) co najmniej 1 (jedno) zamówienie, którego przedmiotem był przegląd eksploatacyjny zasilaczy UPS firmy EATON o mocy minimum 400 kVA lub b) posiada autoryzację producenta EATON Power Quality S.A. do wykonywania czynności przeglądów eksploatacyjnych. Przez autoryzację Zamawiający rozumie również świadectwo przeszkolenia co najmniej jednego pracownika do wykonywania czynności przeglądów eksploatacyjnych zasilaczy UPS o mocy powyżej 400 kVA. |
Komunikaty