Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Utrzymanie w stałej sprawności technicznej dwóch zasilaczy UPS wraz z pełnieniem gotowości serwisowej

Termin:
Zamieszczenia : 27-10-2021 14:33:00
Składania : 24-11-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zmianami).

      1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z utrzymaniem w stałej sprawności technicznej wraz z pełnieniem gotowości serwisowej dwóch zasilaczy UPS  znajdujących się na terenie szpitala przy ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu.

      2. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje:

          1)     wykonanie jednego przeglądu eksploatacyjnego następujących urządzeń:

                 a)      typ zasilacza PW 9395-550-MBS (nr seryjny: 14900062),

                 b)     typ zasilacza PW 9395-550-MBS (nr seryjny: 14900063),

                 c)      stojaki bateryjne 40xMWL-200-12,

                 d)     rozłączniki baterii 630A

                 oraz zapewnienie stałej gotowości serwisowej przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny;

            2)    usuwanie usterek i wykonywanie napraw powstałych w czasie eksploatacji urządzeń.

      3. Cenę całkowitą za wykonanie usługi będącej Przedmiotem zamówienia należy skalkulować w oparciu o załącznik nr 1 do zapytania.                  Wypełniony załącznik nr 1 należy załączyć w miejscu KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE – pkt 1 CENA.

      4. Warunki udziału w postępowaniu:

    O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który wykaże, że:              

    1)  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie          należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje):

        a)  co najmniej 1 (jedno) zamówienie, którego przedmiotem był przegląd eksploatacyjny zasilaczy UPS firmy EATON o mocy minimum                   400 kVA

         lub

        b)  posiada autoryzację producenta EATON Power Quality S.A. do wykonywania czynności przeglądów eksploatacyjnych. Przez                             autoryzację Zamawiający rozumie również świadectwo przeszkolenia co najmniej jednego pracownika do wykonywania czynności                     przeglądów eksploatacyjnych zasilaczy UPS o mocy powyżej 400 kVA.

        Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt a lub pkt b, Zamawiający wymaga odpowiednio: złożenia wykazu usług -                    (załącznik nr 3 do zapytania) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi (np. referencje) lub dokumentu                                potwierdzającego posiadanie autoryzacji producenta EATON Power Quality S.A.

    2)  dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia energetyczne grupa „I” Eksploatacja w zakresie urządzeń i instalacji                      elektrycznych do 1 KV.

    3)   dysponuje oryginalnymi częściami  zamiennymi i materiałami, kompatybilnymi i jednorodnymi z Urządzeniami firmy EATON                               zainstalowanymi w obiekcie szpitala. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą cennika części  zamiennych i materiałów,                               sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.

     5.    Szczegółowe warunki dotyczące Przedmiotu zamówienia, w tym: terminy realizacji, warunki płatności, warunki gwarancji zostały określone      w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 4 do zapytania).

     6.   Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 4).

     Zamawiający zastrzega  sobie  prawo  swobodnego  wyboru  ofert  oraz  unieważnienia  niniejszego  postępowania  bez  podania przyczyny i bez ponoszenia  skutków prawnych.

      Zapraszamy do złożenia  ofert  poprzez  poniższy  formularz  elektroniczny.

W przypadku pytań:

1)     merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

2)     związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,  w godzinach od  8:00 do 17:00.

·        tel. 22 101 02 02

·        e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 - Formularz cenowy.docx docx 27.1 2021-10-27 14:33:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - Wykaz usług.docx docx 22.77 2021-10-27 14:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wzór umowy.pdf pdf 615.76 2021-10-27 14:33:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - Cennik części i materiałów.docx docx 50.89 2021-10-27 14:33:00 Postępowanie
informacja o wyborze oferty - ID 58216.pdf pdf 27.48 2021-11-29 10:52:30 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert - postępowanie ID 528216.pdf pdf 233.59 2021-11-26 09:25:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-29 10:52 Dagmara Smolińska Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję informację o wyborze oferty.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-11-26 09:25 Dagmara Smolińska Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję zbiorcze zestawienie ofert.

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2021-11-23 09:58 Dagmara Smolińska Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że w dniu 22.11.2021 r. wpłynął wniosek od Wykonawcy o modyfikację treści wzoru umowy w następującym zakresie:
Par.12.4
Prosimy o zmianę zapisu na: Kumulatywny limit dla odpowiedzialności odszkodowawczej Wykonawcy wynosi 100% jego wynagrodzenia netto określonego w par.10.1.


Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający modyfikuje treść wzoru umowy w następującym zakresie:

§ 12 ust. 4 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„Kumulatywny limit dla odpowiedzialności odszkodowawczej Wykonawcy wynosi 100% wynagrodzenia umownego netto określonego w § 10 ust. 1 Umowy."
2021-11-17 15:08 Dagmara Smolińska Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że w dniu 15.11.2021 r. wpłynął wniosek od Wykonawcy o modyfikację treści wzoru umowy w następującym zakresie (cytat):

Par.7.1
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wynikłe z jego działania szkody bezpośrednie w obiekcie szpitala i na jego terenie spowodowane wszelkimi zawinionymi czynnościami związanymi z wykonaniem Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Przedmiotowa odpowiedzialność obejmuje w szczególności: obiekt szpitala (w tym pomieszczenia techniczne) i jego teren zewnętrzny, roboty budowlane w realizacji, materiały, sprzęt, wyposażenie, urządzenia, środki transportu, instalacje, itp. stanowiące własność: 1) Zamawiającego lub innych podmiotów realizujących zamówienia na rzecz Zamawiającego, 2) Użytkownika obiektu szpitala (tj. Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej) lub innych podmiotów realizujących zamówienia na rzecz Użytkownika, 3) najemców powierzchni w obiekcie szpitala lub innych podmiotów realizujących zamówienia na ich rzecz.
Par.7.2
W przypadku powstania jakichkolwiek szkód bezpośrednich, o których mowa w niniejszym paragrafie Umowy, a które będą spowodowane zawinionymi czynnościami związanymi z wykonaniem Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia 100% kosztów ich usunięcia lecz nie więcej niż limit odpowiedzialności odszkodowawczej Wykonawcy.
Par.12.2
– w każdym podpunkcie należy dodać: … lecz nie więcej niż 15% wynagrodzenia Wykonawcy netto.
Par.12.4
Do usunięcia pierwotny tekst: Maksymalna wysokość każdej z wymienionych w ust. 2 kar umownych nie może przekroczyć kwoty maksymalnego wynagrodzenia umownego netto określonego w § 10 ust. 1 Umowy.
Nowy zapis: Kumulatywny limit dla odpowiedzialności odszkodowawczej Wykonawcy wynosi 100% jego wynagrodzenia netto określonego w par.10.1.
Par.12.5
Modyfikacja: Zastrzega się prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego, do kwoty limitu odpowiedzialności odszkodowawczej Wykonawcy zgodnie z par. 12.4.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający modyfikuje treść wzoru umowy w następującym zakresie:

§ 7 ust. 1 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wynikłe z jego działania szkody bezpośrednie w obiekcie szpitala i na jego terenie spowodowane wszelkimi zawinionymi czynnościami związanymi z wykonaniem Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Przedmiotowa odpowiedzialność obejmuje w szczególności: obiekt szpitala (w tym pomieszczenia techniczne) i jego teren zewnętrzny, roboty budowlane w realizacji, materiały, sprzęt, wyposażenie, urządzenia, środki transportu, instalacje, itp. stanowiące własność:
1) Zamawiającego lub innych podmiotów realizujących zamówienia na rzecz Zamawiającego,
2) Użytkownika obiektu szpitala (tj. Dolnośląskiego Szpitala Specjalistycznego im. T. Marciniaka Centrum Medycyny Ratunkowej) lub innych podmiotów realizujących zamówienia na rzecz Użytkownika,
3) najemców powierzchni w obiekcie szpitala lub innych podmiotów realizujących zamówienia na ich rzecz.”

§ 7 ust. 2 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„W przypadku powstania jakichkolwiek szkód bezpośrednich, o których mowa w niniejszym paragrafie Umowy, a które będą spowodowane zawinionymi czynnościami związanymi z wykonaniem Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia 100% kosztów ich usunięcia.„

§ 12 ust. 2 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
1) za zwłokę w przeprowadzeniu przeglądu – w wysokości 0,1% wartości wynagrodzenia ryczałtowego netto, o którym mowa w § 10 ust. 2 pkt 1, za każdy dzień zwłoki, lecz nie więcej niż 15% wynagrodzenia netto określonego w § 10 ust. 1.
2) za zwłokę w zakończeniu czynności serwisowych – w wysokości 0,1% wartości maksymalnego umownego wynagrodzenia netto za wykonanie Przedmiotu Umowy w zakresie objętym serwisem, tj. usuwaniem awarii i wykonywaniem bieżących napraw Urządzeń, o którym mowa w § 10 ust. 2 pkt 2 odpowiednio:
 za każdą godzinę zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w § 5 ust. 7 pkt 1,
 za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w § 5 ust. 7 pkt 2 i pkt 3;
lecz nie więcej niż 15% wynagrodzenia netto określonego w § 10 ust. 1.
a) w przypadku stwierdzenia niewykonania lub nienależytego wykonania prac będących Przedmiotem Umowy w wysokości 0,5% maksymalnego wynagrodzenia netto wskazanego w § 10 ust. 1 Umowy za każdy stwierdzony przypadek, lecz nie więcej niż 15% wynagrodzenia netto określonego w § 10 ust. 1.
b) za zwłokę w usunięciu wad ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji – w wysokości 0,1 % maksymalnego wynagrodzenia netto, określonego w § 10 ust. 1 Umowy – za każdy dzień zwłoki liczony od następnego dnia po upływie terminów, ustalonych zgodnie z § 8 ust. 3 Umowy, lecz nie więcej niż 15% wynagrodzenia netto określonego w § 10 ust. 1.
c) za rozwiązanie lub odstąpienie od Umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 10% maksymalnego wynagrodzenia netto, wskazanego w § 10 ust. 1 Umowy, lecz nie więcej niż 15% wynagrodzenia netto określonego w § 10 ust. 1.”

§ 12 ust. 4 otrzymuje nowe następujące brzmienie:
„Łączna maksymalna wysokość kar umownych nie może przekroczyć 100% wynagrodzenia netto określonego w § 10 ust 1.”

§ 12 ust. 5
Zamawiający pozostawia treść bez zmian.
2021-11-15 12:51 Dagmara Smolińska Szanowni Państwo,
informujemy że w dniu 15.11.2021 do Zamawiającego wpłynęły pytania do postępowania.
Z uwagi na czas potrzebny na przygotowanie odpowiedzi, Zamawiający przesuwa termin składania ofert na dzień 24.11.2021 r. godz. 11.00
2021-11-02 10:08 Dagmara Smolińska Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że w dniu 29.10.2021 r. wpłynęło zapytanie od Wykonawcy, o treści (cytat):
Dzień dobry, nasza firma od ponad 20 lat zajmuje się naprawami i przeglądami zasilaczy ups jak i generatorów prądotwórczych , dla gałęzi przemysłu, wojska i medycyny. Pomimo faktu, że naprawialiśmy jednostki o mocach większych niż 400 KVA, nie mamy w ostatnich 2 latach udokumentowanej naprawy/przeglądu:
a) co najmniej 1 (jedno) zamówienie, którego przedmiotem był przegląd eksploatacyjny zasilaczy UPS firmy EATON o mocy minimum 400 kVA
Proszę o informacje czy jako specjaliści w branży ale bez udokumentowanego przeglądu jednostki EATON powyżej 400 kVA możemy przedstawić naszą ofertę.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zgodnie z wymaganiami podanymi przez Zamawiającego, o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje):
a) co najmniej 1 (jedno) zamówienie, którego przedmiotem był przegląd eksploatacyjny zasilaczy UPS firmy EATON o mocy minimum 400 kVA
lub
b) posiada autoryzację producenta EATON Power Quality S.A. do wykonywania czynności przeglądów eksploatacyjnych. Przez autoryzację Zamawiający rozumie również świadectwo przeszkolenia co najmniej jednego pracownika do wykonywania czynności przeglądów eksploatacyjnych zasilaczy UPS o mocy powyżej 400 kVA.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Utrzymanie w stałej sprawności technicznej dwóch zasilaczy UPS wraz z pełnieniem gotowości serwisowej W miejscu cena netto należy wpisać wartość netto z tabeli nr 5 formularza cenowego (załącznik nr 1) z wiersza "RAZEM - CENA CAŁKOWITA OFERTY" 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z załączonym wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu wymagane przez Zamawiającego w zakresie doświadczenia lub posiadania autoryzacji - Proszę potwierdzić wpisując "Tak". Należy załączyć wypełniony załącznik nr 3 wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi lub dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji EATON Power Quality S.A. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczam, że dysponuję oryginalnymi częściami zamiennymi i materiałami, kompatybilnymi i jednorodnymi z Urządzeniami firmy EATON zainstalowanymi w obiekcie szpitala. - Proszę potwierdzić wpisując "Tak". Należy załączyć cennik części zamiennych sporządzony wg wzoru załącznika nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Oświadczam, że dysponuję co najmniej 1 osobą, która posiada ważne świadectwo kwalifikacji grupy urządzeń energetycznych „E” grupy „I” w zakresie eksploatacji instalacji elektrycznych do 1 kV - Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
8 Akceptuję treść zawartego w zapytaniu wzoru umowy (załącznik nr 4) wraz z załącznikami i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia Umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 599