Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.271.23.2021.PZ3 Budowa zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 655 na drogę gminną w m. Upałty dz. nr geod. 241/9;

Marcin Wójcik
Gmina Giżycko Oddział: Urząd Gminy Giżycko - RRG
Termin:
Zamieszczenia : 27-10-2021 12:09:00
Składania : 04-11-2021 12:00:00
Otwarcia : 04-11-2021 13:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych związanych z budową zjazdu publicznego
w km 1+948 w obrębie pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 655 (działka geod. nr 299 obręb geodezyjny
nr 0018) oraz w działce geod. nr 241/9 w miejscowości Upałty, w łącznym zakresie, w który wchodzą:

Roboty rozbiórkowe i roboty ziemne:

a)     rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej na długości około 15 m                       - 30 m2,

b)     rozbiórka istniejących krawężników 20x30 cm                                                                                                      - 15 m,

c)     wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zjazdu na głębokość 27 cm                                         - 40 m2,

d)     wykop w skarpie w obrębie pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 655                                                     - 30,50 m3,

e)     wykop pod drogę gminną w działce geod. nr 241/9 i w części w działce geod. nr 241/6                                           - 91 m3,

Roboty nawierzchniowe:

a)     ustawienie opornika betonowego 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z betonu
C 12/15 z oporem                                                                                                                                                            - 14,50 m,

b)     ustawienie krawężników betonowych 15x22 cm „najazdowych” na łuku o R=5,00 m na podsypce cementowo-piaskowej
i ławie betonowej z betonu C 12/15 z oporem                                                                                                        - 17 m,

c)     ustawienie krawężników betonowych 15x22 cm „najazdowych” na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej
z betonu C 12/15 z oporem                                                                                                                                           - 4,50 m,

d)     ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej na łuku i prostej                          - 20 m,

e)     wykonanie podbudowy pod nawierzchnię zjazdu z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 50/30 warstwą grubości 22 cm                                                                                                                                                                                      - 40 m2,

f)      wykonanie podbudowy pod nawierzchnię chodnika z kruszywa naturalnego warstwą grubości 15 cm             - 26 m2, 

g)     ułożenie nawierzchni zjazdu z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm „czerwonej” na podsypce cementowo-piaskowej                                                                                                                                                                                         - 40 m2,

h)     ułożenie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej grubości 6 cm „szarej” na podsypce cementowo-piaskowej
                                                                                                                                                                                         - 26 m2,

i)      wykonanie opaski żwirowej wzdłuż obrzeży pasem szerokości 0,50 m                                                                         - 10 m2,

j)      wykonanie nawierzchni żwirowej drogi gminnej na działce geod. nr 241/9 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 50/30 warstwą grubości 15 cm na długości około 10 m                                                                                                      - 45 m2,

k)     obrukowanie skarpy wykopu w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 655                                                              - 32 m2, 

l)      uzupełnienie ziemi urodzajnej na skarpie wykopu drogi gminnej na działce geod. nr 241/9 i w części w działce geod.
nr 241/6                                                                                                                                                                             - 30 m2,

Inne roboty:

-      ustawienie znaku drogowego B-20 „stop” kategorii S, lico z folii odblaskowej typu II                                              - 1 szt,

 

Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres, opis i sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zawierają załączniki do warunków zapytania ofertowego, tj.:

·         zakres przedmiotu zamówienia (pkt. 1),            

·         projekt zagospodarowania terenu,                                            - załącznik nr 1,

·         projekt umowy                                                                          - załącznik nr 2,

1.     Wymagania dotyczące zatrudnienia:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował pracownikami w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań wykonującymi następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. pracownikami do obsługi maszyn i urządzeń budowlanych.

2.     Termin realizacji zamówienia:

·         w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy - nie później niż od 27 października 2021 r.,  

·         1,50 miesiąca - nie później niż do 15 grudnia 2021 r.,

Zamawiający przewiduje możliwość:  

  • zmiany terminu wykonania umowy na okres 6 m-cy,
  • przedłużenia terminu wykonania umowy na okres 6 m-cy,
  • innych istotnych postanowień umowy,
  • zmiany zakresu rzeczowego i wynagrodzenia umownego,

na zasadach określonych z projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszych warunków zapytania ofertowego.

3.     Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

cena 100 %,

 4.     Sposób przygotowania ofert:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (skan PDF podpisany), w języku polskim.

Oferta winna zawierać cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych. 

5.     Miejsce i termin złożenia ofert:

·         pocztą  elektroniczną,  

·         do dnia 26 października 2021 r. do godziny 12.00.

6.     Termin otwarcia ofert:

w dniu 26 października 2021 r. o godzinie 13.00.

7.     Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.

11.  Oświadczenie Wykonawcy:

Wykonawca, oświadcza, że cena podana w ofercie jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy
i zawiera wszystkie koszty
niezbędne do realizacji zamówienia wynikające wprost z:

·         zakresu przedmiotu zamówienia (pkt. 1),          

·         projektu zagospodarowania terenu,                                          - załącznik nr 1,

jak również inne koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

12.  Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień.

Kod CPV:   45233222-1                  Roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania,

                  45233290-8                   Instalowanie znaków drogowych,

13.  Postępowanie oznaczone jest jako - RRG.271.23.2021.MW.PZ3.

14.  Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

 

 





















Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PROJEK~1.PDF PDF 5138.44 2021-10-27 12:09:00 Postępowanie
rys.1.1 projekt zagosp.terenu.pdf pdf 696.44 2021-10-27 12:09:00 Postępowanie
rys.3.3 zjazd publ..pdf pdf 416.42 2021-10-27 12:09:00 Postępowanie
zał.nr 2-projekt umowy.docx docx 57.89 2021-10-27 12:09:00 Postępowanie
zał.nr 3-przedmiar robót.xlsx xlsx 13.88 2021-10-27 12:09:00 Postępowanie
zał.nr 2-projekt umowy.docx docx 57.89 2021-10-27 12:09:00 Kryterium
zał.nr 3-przedmiar robót.xlsx xlsx 13.88 2021-10-27 12:09:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

zał.nr 3-przedmiar r [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru końcowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

zał.nr 2-projekt umo [...].docx

(0)
3 Termin realizacji - w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy - nie później niż od 08 listopada 2021 r. przez okres 1,5 m-ca - nie później niż do 22 grudnia 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy; koszty za opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z jego zaopiniowaniem i zatwierdzeniem; koszty przygotowania i złożenia wniosku o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi wojewódzkiej (wraz z opłatą za zajęcie pasa drogowego). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Inne warunki - Wykonawca winien udokumentować wykonanie co najmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej, o wartości nie mniej niż 15 000,00 zł brutto. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 622