Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: O2.N4.361.12.2021 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i chodników dróg wojewódzkich administrowanych przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2021-2022 z podziałem na 4 części – ODDZIAŁ TORUŃSKI

Rafał Pilśniak
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 27-10-2021 15:24:00
Składania : 12-11-2021 08:45:00
Otwarcia : 12-11-2021 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SST Remonty.7z 7z 2690.63 2021-10-27 15:24:00 Postępowanie
Zalaczniki_do_SWZ.zip zip 314.33 2021-10-27 15:24:00 Postępowanie
SWZ_remonty_czastkowe_oddzial_torunski_www.pdf pdf 563.18 2021-10-27 15:24:00 Postępowanie
ogloszenie_o_zamowieniu.pdf pdf 225.41 2021-10-27 15:24:00 Postępowanie
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 220.27 2021-11-12 11:15:05 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma.pdf pdf 206.03 2021-12-01 22:45:25 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_1.pdf pdf 234.87 2021-12-08 21:22:29 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_2.pdf pdf 235.12 2021-12-08 22:17:50 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyborze_oferty_platforma_cz_3.pdf pdf 206.09 2021-12-23 12:17:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-25 14:25 Rafał Pilśniak Część nr 1
Zawarto umowę nr O2.N4.361.12.1.2021 z dnia 29.12.2021 r. z Przedsiębiorstwem Robót Drogowych „DROBUD” Sp. z o. o. z siedzibą w Wąbrzeźnie ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno na kwotę brutto 3 535 290,97 zł (termin przystąpienia do realizacji robót wynoszący maksymalnie 1 dzień oraz okres gwarancji wynoszący 24 miesiące).
Część nr 2
Zawarto umowę nr O2.N4.361.12.2.2021 z dnia 29.12.2021 r. z konsorcjum firm:
Lider – Przedsiębiorstwo Drogowo - Budowlane Sp. z o. o. z siedzibą w miejscowości Brodnica, ul. Długa 27, 87-300 Brodnica,
Partner – Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. z siedzibą w miejscowości Lipno, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno
na kwotę brutto 2 964 662,85 zł (termin przystąpienia do realizacji robót wynoszący maksymalnie 1 dzień oraz okres gwarancji wynoszący 24 miesiące).
Część nr 3
Zawarto umowę nr O2.N4.361.12.3.2021 z dnia 31.12.2021 r. z Zakładem Drogowo Budowlany Rogowo Sp. z o. o. Sp. komandytowa z siedzib ą w miejscowości Rogowo Rogowo 23, 87-162 Lubicz na kwotę brutto 1 871 595,06 zł (termin przystąpienia do realizacji robót wynoszący maksymalnie 1 dzień oraz okres gwarancji wynoszący 24 miesiące).
Część nr 4
Zawarto umowę nr O2.N4.361.12.4.2021 z dnia 31.12.2021 r. z Zakładem Drogowo Budowlany Rogowo Sp. z o. o. Sp. komandytowa z siedzib ą w miejscowości Rogowo Rogowo 23, 87-162 Lubicz na kwotę brutto 2 159 230,56 zł (termin przystąpienia do realizacji robót wynoszący maksymalnie 1 dzień oraz okres gwarancji wynoszący 24 miesiące).
2021-12-23 12:17 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 3

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-12-08 22:17 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 2

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-12-08 21:22 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 1

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-12-01 22:45 Rafał Pilśniak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część zamówienia nr 4

Informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-11-12 11:15 Rafał Pilśniak Informacja z otwarcia ofert

Informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-11-12 08:45 Komunikat Zamawiającego Kwota brutto jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Część zamówienia nr 1: 3 305 449,48 zł
Część zamówienia nr 2: 2 280 599,95 zł
Część zamówienia nr 3: 1 678 556,74 zł
Część zamówienia nr 4: 1 938 410,23 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1179