Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-10-2021 10:45:00 |
Składania : | 04-11-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 04-11-2021 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-11-16 11:17 | Kinga Stefańska | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (w zakresie zadań nr 3, 5, 6) oraz o unieważnieniu przedmiotowego postępowania (w zakresie zadań nr 1 i 4) |
2021-11-05 12:52 | Kinga Stefańska | Zawiadomienie o unieważnieniu w zakresie zadań nr 2 i nr 7 |
2021-11-04 09:41 | Kinga Stefańska | Informacja z otwarcia ofert |
2021-11-04 09:40 | Kinga Stefańska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2021-11-04 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
-
2
Wojskowy
Oddział
Gospodarczy
z
siedzibą
we
Wrocławiu
przy
ul.
Obornickiej
100-102
-
działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
Pzp
informuje,
że
kwota
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
wynosi
103
572,52
zł
brutto,
w
tym: - zad. nr 1: 47 463,86 zł brutto; - zad. nr 2: 4 966,74 zł brutto; - zad. nr 3: 492,00 zł brutto; - zad. nr 4: 24 004,43 zł brutto; - zad. nr 5: 7 060,20 zł brutto; - zad. nr 6: 5 965,50 zł brutto; - zad. nr 7: 13 619,79 zł brutto. |
Komunikaty