Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CZOŁG-SAM/546/2021 DOSTAWA MATERIAŁÓW I CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW

Termin:
Zamieszczenia : 27-10-2021 10:45:00
Składania : 04-11-2021 09:00:00
Otwarcia : 04-11-2021 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1-SWZ-546-2021.doc doc 227 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
2 - Zał. nr 1.1 do SWZ - formularz ofertowy zad. 1.doc doc 120.5 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
2 - Zał. nr 1.2 do SWZ - formularz ofertowy zad. 2.doc doc 72 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
2 - Zał. nr 1.3 do SWZ - formularz ofertowy zad. 3.doc doc 67 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
2 - Zał. nr 1.4 do SWZ - formularz ofertowy zad. 4.doc doc 147.5 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
2 - Zał. nr 1.5 do SWZ - formularz ofertowy zad. 5.doc doc 77 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
2 - Zał. nr 1.6 do SWZ - formularz ofertowy zad. 6 — kopia.doc doc 67.5 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
2 - Zał. nr 1.7 do SWZ - formularz ofertowy zad. 7.doc doc 351 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
3 - Zał. nr 2 do SWZ - umowa.doc doc 85.5 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
4 - Zal._nr_3.1_do_SWZ_oswiadczenie.doc doc 34.5 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
5 - Zal._nr_3.2_do_SWZ_oswiadczenie.doc doc 35.5 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
6 - Zal._nr_3.3_do_SWZ_oswiadczenie.doc doc 34 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
7 - Zał. nr 2 do umowy - wykaz osob.doc doc 68 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
8 - Zał. nr 3 do umowy - protokol odbioru.doc doc 27.5 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
9 - Zał. nr 4 do umowy - protokol reklamacji.doc doc 27.5 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
10 - Zał. nr 5 do umowy - RODO.doc doc 36.5 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
ogloszenie o zamowieniu z dnia 27.10.2021.pdf pdf 177.32 2021-10-27 10:45:00 Postępowanie
informacja_z_otwarcia 546-2021.doc doc 51.5 2021-11-04 09:41:37 Publiczna wiadomość
2. zawiadomienie o uniewaznieniu zad. 2 i 7.docx docx 28.36 2021-11-05 12:52:17 Publiczna wiadomość
2. zawiadomienie o wyborze i unieważnieniu CZOŁG-SAM-546.docx docx 33.46 2021-11-16 11:17:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-16 11:17 Kinga Stefańska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (w zakresie zadań nr 3, 5, 6) oraz o unieważnieniu przedmiotowego postępowania (w zakresie zadań nr 1 i 4)

2. zawiadomienie o w [...].docx

2021-11-05 12:52 Kinga Stefańska Zawiadomienie o unieważnieniu w zakresie zadań nr 2 i nr 7

2. zawiadomienie o u [...].docx

2021-11-04 09:41 Kinga Stefańska Informacja z otwarcia ofert

informacja_z_otwarci [...].doc

2021-11-04 09:40 Kinga Stefańska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-11-04 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający - 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Obornickiej 100-102 - działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 103 572,52 zł brutto, w tym:
- zad. nr 1: 47 463,86 zł brutto;
- zad. nr 2: 4 966,74 zł brutto;
- zad. nr 3: 492,00 zł brutto;
- zad. nr 4: 24 004,43 zł brutto;
- zad. nr 5: 7 060,20 zł brutto;
- zad. nr 6: 5 965,50 zł brutto;
- zad. nr 7: 13 619,79 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 312