Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-10-2021 15:19:00 |
Składania : | 02-11-2021 16:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 85-742-81-55
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Dobrzyniewo Duże, 25 października
2021 r.
Rir.271.42.2021
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA
OFERTY
Urząd
Gminy Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, zaprasza do złożenia oferty na realizację usługi
organizacji wspólnego szkolenia „Rola zarządzania kryzysowego” realizowanego w
ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania
kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” o nr LT-PL-5R-348
(ang. Strengthening cooperation on crisis management and security in the
LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.
I. Nazwa i
adres Zamawiającego:
Zamawiający:
Gmina Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25
16-002 Dobrzyniewo Duże
Sprawę prowadzi:
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. +48
85 7428155, fax +48 85 7197147
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
II.
Tryb
udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 1 do
Zarządzenia Nr 52/2020 z dnia 31.12.2020 r., rozdział IX dotyczący szczegółowej
procedury udzielenia zamówienia publicznego w trybie procedury uproszczonej.
III.
Opis przedmiotu
zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej
organizacji wspólnego szkolenia „Rola zarządzania
kryzysowego” w projekcie pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie
zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strengthening
cooperation on crisis management and security in the LTPL area),
współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w
ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.
W trakcie szkolenia omówione zostaną dobre
praktyki w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Szkolenie umożliwi wymianę doświadczeń
polskich oraz litewskich przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za
zarządzanie kryzysowe w szczególności w obszarze walki z pandemią COVID-19. Zamawiający
informuje, iż Wykonawca winien mieć na względzie wszelkie zasady związane z
organizacją tego typu wydarzeń, w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z
wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021
r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z
wystąpieniem stanu epidemii.
W ramach organizacji szkolenia Wykonawca będzie
odpowiedzialny za:
1)
Zapewnienie miejsca
realizacji usługi wraz z pełnym wyposażeniem;
2)
Zapewnienie
cateringu – serwisu gastronomicznego;
3)
Zapewnienie moderatora;
4)
Zapewnienie noclegu
uczestnikom szkolenia;
5)
Zapewnienie tłumaczenia
w trakcie szkolenia.
Podstawowe założenia:
1) Przewidywana data szkolenia:
12 listopad 2021 r. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na obecną
sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 i zagrożeniem
chorobą COVID-19, a co za tym idzie możliwym zamknięciem granic oraz zakazem
wjazdu na teren Rzeczypospolitej Polskiej obywateli państw sąsiadujących, a w szczególnych
przypadkach, po uzyskaniu zgody na wjazd w związku z możliwą kwarantanną, może on
ulec przesunięciu co Wykonawca winien mieć na uwadze;
2)
Ilość osób
uczestniczących w szkoleniu: 30 osób.
3)
Lokalizacja: w
granicach administracyjnych województwa podlaskiego;
4)
Czas trwania szkolenia:
1 dzień (8 godz.);
5)
Język: język polski
oraz język litewski;
6)
Uczestnicy szkolenia:
a.
15 uczestników z
Litwy;
b.
15 uczestników z
Polski;
7)
Zarys planowanego
programu szkolenia:
a.
9:30 – 13:30 – Wspólne
szkolenie „Rola zarządzania kryzysowego”– cz. I,
b.
13:30 – 14:30 – Lunch,
c.
14:30 – 18:30 – Wspólne
szkolenie „Rola zarządzania kryzysowego”– cz. II,
d.
19:00 – Kolacja
Ponadto Zamawiający
zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia czasu szkolenia, jak również zmiany
długości poszczególnych punktów programu.
Ad.
1) Zapewnienie miejsca realizacji usługi:
Wykonawca zapewni miejsce
realizacji szkolenia według następującej specyfikacji:
a)
lokalizacja – w
granicach administracyjnych województwa podlaskiego (preferowane na terenie
powiatu białostockiego),
b)
powierzchnia dostosowana
do liczby uczestników (30 osób), w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z
wymogami wynikającymi z Rozporządzenia
Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie
ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem
stanu epidemii, z zapewnionym pełnym wyposażeniem oraz jego aranżacją
na potrzeby szkolenia a także z nieograniczonym i bezpłatnym dostępem do
pomieszczeń sanitarnych.
Ad. 2) Zapewnienie
cateringu – serwisu gastronomicznego:
Wykonawca zapewni
pełną obsługę cateringową podczas szkolenia dla zaplanowanej liczby uczestników.
Dopuszcza się możliwość zmiany poszczególnych artykułów spożywczych, po przedstawieniu
propozycji zmian i uzyskaniu zgody Zamawiającego - w
ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca
2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku
z wystąpieniem stanu epidemii.
a) Poczęstunek w trakcie szkolenia – w dniu i miejscu realizacji szkolenia dla 30 uczestników (15 uczestników z LT oraz 15 uczestników z PL); Minimum: drobne przekąski, ciasto, ciastka, ciepłe i zimne napoje.
b) Lunch – w dniu i miejscu realizacji szkolenia, w wydzielonym dla
uczestników miejscu. Wykonawca zapewni obiad dla przewidzianej liczby uczestników
– 30 osób. Minimum: danie ciepłe, zimne i ciepłe napoje.
c) Kolacja – w miejscu noclegu uczestników.
Wykonawca zapewni kolację wyłącznie dla uczestników korzystających z noclegu – 15
osób. Minimum: danie
ciepłe, wędlina, ser, ciepłe i zimne napoje, deser.
Najpóźniej 1 dzień przed szkoleniem, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu menu do zatwierdzenia.
Ad. 3) Moderowanie szkolenia - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i zakontraktowania osoby
moderującej/prowadzącej szkolenie, posiadającej doświadczenie w prowadzeniu tego
typu działań. Moderator będzie odpowiadał nie tylko za poprawne przeprowadzenie
i organizację szkolenia ale także za merytoryczne wsparcie uczestników szkolenia.
Ad. 4) Zapewnienie noclegu uczestnikom szkolenia - W ramach realizacji usługi Wykonawca dodatkowo zapewni nocleg ze śniadaniem dla 15 uczestników z 12 na 13 listopada 2021 - hotel/pensjonat/ośrodek wypoczynkowy o standardzie min. 3* w pokojach jednoosobowych. Miejsce realizacji zadania musi spełniać kryterium dostępności, zgodnie ze „Standardami dostępności dla polityki spójności 2014-2020”, które stanowią załącznik nr 2 do „Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020” - w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wymogami wynikającymi z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 marca 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
Ad. 5) Zapewnienie tłumaczenia w trakcie szkolenia – tłumaczenia konsekutywne z języka polskiego na język litewki oraz z języka litewskiego na język polski (1 dzień, 8 godzin).
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
a. Zorganizować i przeprowadzić
szkolenie zgodnie z opracowanym programem, ustalonym i zaakceptowanym uprzednio
z Zamawiającym.
b. Zapewnić udział
przedstawiciela Wykonawcy, odpowiedzialnego za sprawy organizacyjne, będącego w
stałym i bezpośrednim kontakcie z Zamawiającym przez cały czas trwania szkolenia.
Wykonawca zobowiązany jest trwale oznakować wszystkie elementy/materiały, pomoce, przy czym Zamawiający wskazuje, iż produkty stanowiące zasadnicze elementy przedmiotu zamówienia winny być oznaczane znakami graficznymi i napisami wynikającymi z wytycznych dla Beneficjentów wskazanych w dokumencie: „Brand book of the Interreg V-A Lithuania – Poland cooperation programme”, dostępnym na stronie internetowej: http://lietuva-polska.eu/pl/wdra_anie/promocja.html, w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy.
IV.
Warunki
udziału w postępowaniu:
V.
Dokumenty
jakie powinni dostarczyć Wykonawcy:
1.
Wypełniona i podpisana
oferta.
2. Referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane potwierdzające
realizację co najmniej 3 warsztatów/szkoleń/spotkań dla grupy liczącej co
najmniej 20 osób w okresie ostatnich 5 lat.
VI.
Warunki
dotyczące płatności:
1. Zapłata wynagrodzenia za wykonane przez Wykonawcę
czynności nastąpi na podstawie dostarczonej faktury oraz końcowego protokołu
odbioru zrealizowanej usługi.
Warunkiem uznania wykonania przedmiotu zamówienia będzie dostarczenie kompletu
dokumentacji, w tym listy obecności, zdjęć, potwierdzeń otrzymania materiałów i
noclegu.
2. Termin płatności za
fakturę końcową wynosi 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury wraz z
kompletem dokumentów, o których mowa powyżej.
3. Wynagrodzenie przysługujące
Wykonawcy będzie płatne przelewem na jego rachunek w terminie 30 dni od daty
otrzymania przez Zamawiającego kompletnej faktury odpowiadającej właściwej
części zamówienia. Faktury wystawione będą na:
Nabywca: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże,
NIP 9661844107, REGON 050659250.
Odbiorca: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość stosowania
mechanizmu podzielonej płatności w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i
usług. Wykonawca oświadcza, iż rachunek bankowy podany w fakturze VAT należy do
Wykonawcy. Wykonawca oświadcza iż został dla niego utworzony wydzielony rachunek
VAT dla celów prowadzonej działalności gospodarczej.
VII. Kryteria
oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa brutto:
Kryterium oceny |
Waga punktowa kryterium |
Cena brutto oferty |
70 |
2) doświadczenie w realizacji warsztatów/szkoleń/spotkań:
Kryterium oceny |
Waga punktowa kryterium |
organizacja i prowadzenie co najmniej 3 warsztatów/szkoleń/spotkań
dla grupy liczącej co najmniej 20 osób w okresie ostatnich 5 lat |
10 |
organizacja i prowadzenie co najmniej 4 warsztatów/szkoleń/spotkań
dla grupy liczącej co najmniej 20 osób w okresie ostatnich 5 lat |
20 |
organizacja i prowadzenie co najmniej 5 warsztatów/szkoleń/spotkań
dla grupy liczącej co najmniej 20 osób w okresie ostatnich 5 lat |
30 |
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
VIII.
Sposób przygotowania
oferty:
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy
zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo,
w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu (pod nazwą postępowania wskazaną w
tytule niniejszego zapytania ofertowego).
2. Formularz oferty wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami należy
złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej. Złożenie więcej niż jednej oferty
zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
3. Oferta i/lub załączniki winne być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e
do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy,
wskazaną/e we właściwym rejestrze lub posiadającą/e odpowiednie umocowanie
(dokument potwierdzający umocowanie).
4. Oferta i/lub załączniki powinna być sporządzone w języku polskim,
z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności, w postaci
elektronicznej w formacie danych: .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .doc; .docx i podpisana
elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca sporządzenie dokumentu
elektronicznego w postaci .pdf.
5.
Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z
zachowaniem postaci elektronicznej.
6.
Oferta nie może być złożona za pomocą poczty elektronicznej
Zamawiającego.
7.
Ofertę należy złożyć do dnia: 29.10.2021 r., do godziny
16:00.
8.
Wymagania techniczne i organizacyjne
związane z wykorzystaniem Platformy zakupowej:
1)
wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w
Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo).
Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej
platformazakupowa.pl firmy Open Nexus Sp. z o.o. dla Użytkowników (Wykonawców);
2) Zamawiający informuje, że posiadanie
konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w zapytaniu ofertowym
jest możliwe bez posiadania konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie
Zakupowej może za jej pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty.
Wykonawca niezalogowany nie może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania
oferty należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta, które służy pomocą
techniczną od godziny 7:00 do godziny 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem
telefonu 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Na Platformie Zakupowej
w zakładce „Instrukcje dla wykonawców” opisana jest szczegółowa procedura
zmiany i wycofania oferty. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca skutecznie
dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;
3)
Na stronie Platformy zakupowej znajduje
się Instrukcja dla Wykonawców;
4) W przypadku pytań dotyczących
funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy zakupowej, prosimy o skorzystanie
z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych
z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych
platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do
piątku w godzinach od 7:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za
pośrednictwem adresu e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
IX.
Informacje
dodatkowe:
1. Komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość”
dostępnego na stronie internetowej profilu nabywcy:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo w zakładce dedykowanej zapytaniu
ofertowemu. Formularz „Wyślij wiadomość” służy do zadawania pytań
Zamawiającemu oraz przesyłania dokumentów, o których uzupełnienie wezwał Wykonawcę
Zamawiający.
2. UWAGA: formularz „Wyślij
wiadomość” służy wyłącznie do komunikacji, a nie do składania ofert.
Składanie ofert musi odbywać się poprzez formularz ofertowy dostępny na stronie
zapytania ofertowego, zgodnie z instrukcją zawartą w linku na stronie
postępowania. Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy
zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.
3. W sytuacjach awaryjnych
np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej, na adres: i.karczewska@dobrzyniewo.pl z zastrzeżeniem, że
Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej,
zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wykonawca może zwrócić
się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści zapytania ofertowego.
Zamawiający może udzielić wyjaśnień, o ile uzna to za niezbędne i w takiej sytuacji
zamieści je na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona
jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.
5. Informację o wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty
oraz zamieści na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona
jest treść zapytania ofertowego -https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo. Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wskaże termin i miejsce
podpisania umowy.
6.
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Iwona Karczewska
Urząd
Gminy Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25,16-002 Dobrzyniewo
Duże
tel.
+48 85 7428155, fax +48 85 7197147
e-mail:
i.karczewska@dobrzyniewo.pl
strona internetowa: www.dobrzyniewo.pl
profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo
godziny pracy: poniedziałek - piątek
od 7:30 – 15:30
7.
Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr
2 do niniejszego zaproszenia.
8. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawcy będą zobowiązani do
przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych
ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
uchyli się od umowy o realizację przedmiotu niniejszego zaproszenia.
10.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w
przypadku, gdy:
a.
Wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego
nie można było wcześniej przewidzieć.
b.
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą
zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
c.
Jeżeli Zamawiający uzna, że oferta, którą musiałby wybrać jako
najkorzystniejszą nie gwarantuje uzyskania założonego efektu merytorycznego.
d.
Jeśli Zamawiający uzna, że udzielenie zamówienia w bieżącym postępowaniu
nie doprowadzi do realizacji jego celu.
11.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia zapytania
ofertowego bez podawania przyczyny. Wykonawcy nie będą
przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.
X.
Informacje
związane z ochroną danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 004.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.
Administratorem
danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy
ulicy Białostockiej 25 reprezentowana przez Wójta.
2.
Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym skontaktować się można
pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu.
3.
Pani/Pana
dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), tj. w oparciu o zgodę osoby, której dane
dotyczą.
4.
Państwa dane
osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego, którego
przedmiotem jest realizacja usługi organizacji wspólnego szkolenia „Rola zarządzania kryzysowego” realizowanego w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy
w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strengthening
cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowanego
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG
VA Litwa – Polska 2014-2020 wraz z usługą tłumaczenia na podstawie art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym
podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa oraz na podstawie umów powierzenia
danych Beneficjentowi – Gminie Dobrzyniewo Duże oraz Partnerom projektu.
8. Dane osobowe będą przetwarzane przez
Administratora do 31 sierpnia 2026 roku.
9.
Osoba, której
dane osobowe dotyczą posiada:
a) na podstawie
art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b) na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie
art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie
danych osobowych narusza przepisy RODO;
10.
Osobie,
której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:
a)
w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b)
prawo do przenoszenia
danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie
art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 litera b) i c)
RODO.
11. Podanie danych osobowych jest
warunkiem złożenia skutecznej oferty, a ich niepodanie uniemożliwi wybór
oferty.
12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego
podejmowania decyzji.
XI.
Załączniki:
Integralną częścią zapytania ofertowego są
następujące załączniki:
Załącznik 1: Formularz ofertowy
Załącznik
2: Wzór umowy
Z up.
WÓJTA GMINY
/-/ Iwona Karczewska
2021-11-03 10:45 | Iwona Karczewska | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-11-03 08:31 | Iwona Karczewska | Informacja z otwarcia ofert |
2021-10-29 15:11 | Iwona Karczewska | Zamawiający informuje o wydłużeniu terminu składania ofert na usługę organizacji wspólnego szkolenia „Rola zarządzania kryzysowego” realizowanego w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” o nr LT-PL-5R-348 (ang. Strengthening cooperation on crisis management i security in the LTPL area), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020 do 02.11.2021 do godz. 16:00 |
Komunikaty