Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-10-2021 15:06:00 |
Składania : | 29-10-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo
Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu pn. „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej”- ,,Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego”.
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie prowadzonego zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz z dostarczeniem tabletów dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” 224/ZP/2021 (Rej. 88/L/2021) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2020 poz. 1129) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021 r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 30213200-7
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1. Termin realizacji zamówienia – max do 15.11.2021r.
2. Kryteria wyboru ofert: najniższa cena łącznie brutto - 100 %.
1) Ocena punktowa kryterium „Cena” dokonana zostanie zgodnie z następującym wzorem:
najniższa cena ofertowa brutto
Cena = ________________________________________________ x 100 pkt.
cena badanej oferty brutto
2) W zakresie ww. kryterium, oferta może uzyskać max. 100 punktów. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Opis sposobu wyboru oferty:
- W przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego.
- Zaoferowana cena powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty udzielonej gwarancji, dostawy przedmiotu zamówienia, ubezpieczenia na czas transportu, opakowania, rozładowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a także wszelkie należne opłaty, podatki, cła itp.
- Do obliczenia ceny oferty niezbędne jest wypełnienie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2. Wykonawca w tabeli w kolumnie 4 musi wpisać cenę jednostkową netto za jedną sztukę oferowanego produktu, natomiast w kolumnie 5 musi wpisać iloczyn ilości sztuk i uprzednio podanej ceny jednostkowej netto za sztukę (tj. kol. 3 x kol. 4). Do wiersza „Łączna wartości brutto” Wykonawca wpisze całkowitą wartość brutto przedmiotu zamówienia. Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu umowy.
- Wszystkie wartości dotyczące ceny podane w Formularzu ofertowym muszą być podane
w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- W przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania z zastrzeżeniem pkt. 3.
4) Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty podając przyznaną punktację ofertom w kryterium oceny ofert;
- Wykonawcach, których oferta nie była brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty;
- unieważnieniu postępowania.
5) Informacje, o których mowa powyżej, Zamawiający niezwłocznie udostępni na stronie internetowej Zamawiającego.
6) Wezwanie do złożenia dokumentów, pełnomocnictw/wyjaśnień treści złożonych ofert:
- Zamawiający, w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających równoważność oferowanego produktu, o których mowa w pkt. 10 Zaproszenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub do udzielenia wyjaśnień, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Zamawiający, w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych pełnomocnictw albo złożyli wadliwe pełnomocnictwa, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Zamawiający w toku badania i oceny ofert, w razie potrzeby wezwie Wykonawców –
w wyznaczonym przez siebie terminie – do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7) Oczywista omyłka pisarska/ omyłka rachunkowa
Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
– niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ppkt 3):
– jeśli Wykonawca w ciągu 1 dnia od dnia doręczenia zawiadomienia o poprawie innej omyłki poinformuje Zamawiającego, iż nie wyraża zgody na poprawę ww. omyłki – Zamawiający
nie będzie brał pod uwagę oferty Wykonawcy przy wyborze najkorzystniejszej oferty;
– jeśli Wykonawca w ciągu 1 dnia od daty doręczenia zawiadomienia o poprawie innej omyłki
nie odpowie na pismo Zamawiającego – Zamawiający uzna, iż Wykonawca wyraża milczącą zgodę na poprawę ww. omyłki i będzie brał pod uwagę ofertę Wykonawcy przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
5. Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy.
Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.
6. Wymagane warunki gwarancji: minimum 24 miesiące.
8. Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
9. W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!
10. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:
· Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy– Załącznik nr 2
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalność jak wymienione w OPZ.
W tym celu w przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć również karty katalogowe lub inne dokumenty typu dokumentacja techniczna Producenta zawierające specyfikację oferowanego produktu potwierdzającego wymagania Zamawiającego dotyczące minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych, na podstawie których Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny będzie mógł stwierdzić równoważność zaoferowanego produktu z treścią OPZ (składane skany niniejszych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a składane w języku obcym innym niż język angielski winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski).
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych – Paweł Krupiński tel.: 47 701 34 18;
e-mail:pawel.krupinski@ra.policja.gov.pl
· w sprawach formalnych - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52
e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2. Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4. Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
7. KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8. Zamawiający informuje, że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zamawiający informuje, że dane osobowe zebrane w wyniku procesu rekrutacji będą mogły być udostępniane w celu monitoringu, sprawozdawczości i audytu realizowanego projektu wyłącznie podmiotom uprawnionym do przeprowadzania powyższych czynności.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-11-10 15:25 | Sławomir Majkusiak |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
realizowanego
w
trybie
art.
2
ust.
1
pkt.
1
ustawy
–
Pzp
(wyłączonego
ze
stosowania
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
t.j.
Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129)
oraz
zgodnie
z
Decyzją
nr
5/2021
z
dnia
13
stycznia
2021r.
Komendanta
Wojewódzkiego
Policji
zs.
w
Radomiu
w
wyznaczonym
terminie
na
składanie
ofert
wpłynęło
2
oferty: Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, że przedmiotowe zapytanie ofertowe zakańcza bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z powodu, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa środki jakie Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia. Z uwagi na powyższe Zamawiający informuje, że w najbliższym czasie planuje powtórzyć zapytanie ofertowe. |
2021-10-22 09:52 | Sławomir Majkusiak |
Szanowni
Państwo
W związku z otrzymanym pytaniem od Wykonawcy: „Mam pytanie do treści umowy. Zwracam się z zapytaniem o możliwość zmiany zapisu w umowie w § 5 pkt 4. Czy dopuszczają Państwo zmianę czasu wskazanego w pkt. 4 na 14 dni roboczych? Czas 7 dni na naprawę jest zdecydowanie za krótki, aby wykonać naprawę tabletu, ponieważ sam transport zajmuje 4 dni robocze. Dodatkowo autoryzowany serwis wykonuje naprawę w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru. W przypadku takiego zapisu po zgłoszeniu usterki wykonawca będzie zobowiązany do wysłania nowego sprzętu, nie wiedząc czy niedziałający tablet nie został uszkodzony mechanicznie Taki zapis spowoduje również znaczny wzrost ceny finalnej zaproponowanej przez wykonawcę.” Zamawiający udziela następującej odpowiedzi: W § 5 pkt 4 umowy zostaje wydłużony termin usunięcia zgłoszonych wad i awarii przedmiotu zamówienia z 7 dni na 14 dni. Było: W przypadku uznania reklamacji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych wad i awarii przedmiotu zamówienia w terminie 7 dni od daty uznania. Po zmianie jest: W przypadku uznania reklamacji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych wad i awarii przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od daty uznania. W związku z powyższym Zamawiający zastępuje dotychczasowy Wzór Umowy Nowym Wzorem Umowy uwzględniającym powyższą zmianę. |
Komunikaty