Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00239087/01 Wykonanie awaryjnej instalacji odprowadzenia odwodnionego osadu ściekowego do istniejącego placu magazynowego wraz z montażem pompy śrubowej na terenie Oczyszczalni ścieków PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o. w formule zaprojektuj i wybuduj

Dyrektor ds. technicznych Dariusz Kozieja
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. Oddział: Administracja
Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2021 14:29:00
Składania : 05-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 05-11-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 08d993b4-1b78-4ad4-ea60-770001e43229.pdf pdf 162.63 2021-10-20 14:29:00 Postępowanie
SWZ - instalacja awaryjna ZOŚ.doc doc 422 2021-10-20 14:29:00 Postępowanie
SWZ - instalacja awaryjna ZOŚ-sig.pdf pdf 950.21 2021-10-20 14:29:00 Postępowanie
Program Funkcjonalno-Użytkowy z załącznikami.zip zip 21394.62 2021-10-20 14:29:00 Postępowanie
Wyjaśnienie treści SWZ-sig.pdf pdf 431.94 2021-10-29 14:35:52 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienie treści SWZ.doc doc 87 2021-10-29 14:35:52 Publiczna wiadomość
Kwota przeznaczona na sfin. zamówienia - instalacja ZOŚ-sig.pdf pdf 423.91 2021-11-05 10:05:46 Publiczna wiadomość
Kwota przeznaczona na sfin. zamówienia - instalacja ZOŚ.docx docx 69.75 2021-11-05 10:05:46 Publiczna wiadomość
Informaja z otwarcia ofert ZOS-3635-2021-sig.pdf pdf 427.54 2021-11-05 13:08:26 Publiczna wiadomość
Informaja z otwarcia ofert ZOS-3635-2021.docx docx 70.27 2021-11-05 13:08:26 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.docx docx 72.1 2021-11-25 11:15:01 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty-sig.pdf pdf 426.38 2021-11-25 11:15:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-25 11:15 Dyrektor ds. technicznych Dariusz Kozieja W załączeniu informacja o wyborze oferty.

Informacja o wyborze [...].docx

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-11-25 11:12 Dyrektor ds. technicznych Dariusz Kozieja Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-11-05 13:08 Dyrektor ds. technicznych Dariusz Kozieja W załączeniu informacja z otwarcia ofert w dniu 05.11.2021 - znak ZOŚ/3635/2021

Informaja z otwarcia [...].pdf

Informaja z otwarcia [...].docx

2021-11-05 10:05 Dyrektor ds. technicznych Dariusz Kozieja W załączeniu informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Kwota przeznaczona n [...].pdf

Kwota przeznaczona n [...].docx

2021-10-29 14:35 Dyrektor ds. technicznych Dariusz Kozieja W załączeniu wyjaśnienie treści SWZ

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Wyjaśnienie treści S [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 558