Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 16-ZP-RB-10-21/144 ROBOTY REMONTOWE NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W SZCZECINIE I STARGARDZIE

Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2021 13:54:00
Składania : 04-11-2021 10:00:00
Otwarcia : 04-11-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Oferty można składać na następujące części zamówienia:

 

Numer części zamówienia

 

Nazwa części zamówienia

Część 1

Remont piwnic i chodnika – budynek nr 32, al. Wojska Polskiego 250, Szczecin

Część 2

Remont ogrodzenia wewnętrznego w kompleksie przy ul. Narutowicza 10A w Szczecinie

Część 3

Remont dachu budynku nr 2, ul. Łukasińskiego 33, Szczecin

Część 4

Poprawa warunków bhp w budynkach, ul. Ostrawicka 13, Szczecin

Część 5

Remont pomieszczeń w budynku nr 1, al. Żołnierza 37, Stargard.

Część 6

Remont instalacji elektrycznej, budynek nr 22, ul. Narutowicza 17B, Szczecin

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 197.58 2021-10-20 13:54:00 Postępowanie
SWZ 16-ZP-RB-10-21-144.pdf pdf 511.55 2021-10-20 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - dokumentacja dla 1 części.zip zip 236.24 2021-10-20 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - dokumentacja dla 2 części.zip zip 211.95 2021-10-20 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - dokumentacja dla 3 części.zip zip 814.25 2021-10-20 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - dokumentacja dla 4 części.zip zip 712.79 2021-10-20 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - dokumentacja dla 5 części.zip zip 249.61 2021-10-20 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - dokumentacja dla 6 części.zip zip 203.51 2021-10-20 13:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 i 9A do SWZ - umowy wzory.zip zip 662.88 2021-10-20 13:54:00 Postępowanie
Załączniki nr 1, 2, 10, 11 do SWZ.docx docx 51.92 2021-10-20 13:54:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 108.94 2021-11-04 12:53:14 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1, 2 część.pdf pdf 231.16 2021-11-10 11:07:38 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 3, 4 i 6 część oraz uniewaznienie 5 części.pdf pdf 241.4 2021-11-10 11:41:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-10 11:41 Ewa Zianowicz Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie 3, 4 i 6 części oraz unieważnieniu 5 części postępowania.

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2021-11-10 11:07 Ewa Zianowicz Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie 1 i 2 części.

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2021-11-04 12:53 Ewa Zianowicz Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-11-04 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) podaje informacje o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Część 1 – 77 847,28
Część 2 – 48 000,00
Część 3 - 30 000,00
Część 4 – 101 140,17
Część 5 – 63 250,00
Część 6 - 32 552,54

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 620