Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 48-ZP-10-21/136 Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy zawodowych, pracowników RON i pracowników OWC 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu

Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2021 14:37:00
Składania : 02-11-2021 09:00:00
Otwarcia : 02-11-2021 09:30:00
Tryb: Zamówienie na usługi społeczne
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawcy mogą składać oferty. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa lub więcej zadań/wszystkie zadania:

1)     Część 1 – Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy zawodowych w miejscowości Szczecin

2)     Część 2 – Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników RON w miejscowości Szczecin

3)     Część 3 – Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników OWC w miejscowości Szczecin

4)     Część 4 – Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy zawodowych w miejscowości Stargard

5)     Część 5 – Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników RON w miejscowości Stargard

          6)     Część 6 – Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników OWC w miejscowości Stargard


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.

 

Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 215.34 2021-10-19 14:37:00 Postępowanie
48-ZP-10-21-136 - SWZ.pdf pdf 483.41 2021-10-19 14:37:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.zip zip 2134.99 2021-10-21 13:09:47 Postępowanie
Wyjaśnienie treści SWZ.pdf pdf 152.38 2021-10-26 12:36:02 Publiczna wiadomość
48-ZP-10-21-136 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 50.45 2021-10-26 12:38:06 Publiczna wiadomość
48-ZP-10-21-136 - Zmiana SWZ.pdf pdf 185.45 2021-10-26 12:38:06 Publiczna wiadomość
48-ZP-10-21-136 - Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 109.44 2021-11-02 10:57:34 Publiczna wiadomość
48-ZP-10-21-136 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 188.98 2021-11-16 11:39:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-16 11:39 Klaudia Jaworek Zamawiający przekazuje Informację o wyniku postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty

48-ZP-10-21-136 Info [...].pdf

2021-11-02 10:57 Klaudia Jaworek Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert

48-ZP-10-21-136 - In [...].pdf

2021-11-02 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) podaje informacje o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Część 1: 648 759,32 zł brutto
Część 2: 76 163,40 zł brutto
Część 3: 7 072,30 zł brutto
Część 4: 444 469,30 zł brutto
Część 5: 51 265,50 zł brutto
Część 6: 4 264,70 zł brutto
2021-10-26 12:38 Klaudia Jaworek Zamawiający przekazuje informację dotyczącą zmiany Ogłoszenia o zamówieniu oraz zmiany SWZ.

48-ZP-10-21-136 - Og [...].pdf

48-ZP-10-21-136 - Zm [...].pdf

2021-10-26 12:36 Klaudia Jaworek Zamawiający przekazuje Wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

2021-10-26 10:43 Klaudia Jaworek Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 819